Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juliskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-11, 20:23   #51
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Wow! Gratulerer

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 09:02   #52
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Juliskravletråden 30+

Åhhh, så koselig da. Gratulerer så mye.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 19:57   #53
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråden 30+

Grattis Sanney!
Det er koselig å være gift! Stort sett da....

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 20:06   #54
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

vel, heeelt offisiellt er det nå ikke, han erter med å si at han teknisk sett ikke sa/gjorde noe.. så ingen familie eller nære venner får vite før ringen sitter på fingeren min
men vi planlegger seriøst å flytte sammen så fort som det går, med andre ord etter at jeg har solgt leiligheten, noe jeg nok må vente med til badevinduet er skiftet... er ikke sjakktrekk å selge mens man venter på at badevinduene i blokka skal skiftes pga sopp og drit.

også må jeg finne ut av muligheter for flytting av ting. jeg har en leilighet full av bøker, musikk, spill og andre dubbeditter. kan jo ikke bare pakke i koffert og dra, og poste det blir fort dyrt og uhåndterlig..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 01:24   #55
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Wohoo, et eller annet ser ut til å ha løsnet her i gården nå (eller kanskje det er det faktum at jeg har klippet av meg en god del av manken ;P), for jeg har plutselig gått ned to kg til etter et halvt år med stillstand- bare tre til nå, så må jeg si meg fornøyd altså.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 07:31   #56
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Strålande, Kitsu
Hadde du så langt hår, altså?
j/k

Eg lurer faktisk på kor mykje håret mitt ville vege dersom eg klipte det av. Det er ganske langt. Men på den andre sida så er det ikkje så vanvittig tjukt, så det blir vel berre et par gram

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 11:16   #57
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Strålande, Kitsu
Hadde du så langt hår, altså?
j/k

Eg lurer faktisk på kor mykje håret mitt ville vege dersom eg klipte det av. Det er ganske langt. Men på den andre sida så er det ikkje så vanvittig tjukt, så det blir vel berre et par gram

Tja, er 180 høy og har hår til midt på ryggen. Er fortsatt mye igjen, men fikk det tynnet ut litt. Kom bare til å tenke på den veierutine-tråden. Jeg truet med å klippe meg der, og nå har jeg gjordt det. XD

Men neida, veier nok en godt del når det er vått, men ikke så mye ellers. Vektnedgangen har nok heller med det faktum at det er sommer, det er klamt og at jeg ikke eier matlyst å gjøre. Har falt litt på kaloriinntaket, og jeg tror det var det som måtte til, siden jeg jo er normalvektig nå etter så mange kg ned.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 11:41   #58
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ja, det leste jeg om i en annen tråd! Huff. Men, gratulerer med småttis! Blir nesten litt "barnklein" sjøl her jeg

Oj. Har du fått Carisma? Grattis! Ble det gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Nå som det er sommer med varmt,fuktig vær og masse sommeraktiviteter så er matlysten på bånn.. *grr* Men, drikker mye shakes (hjemmelagede,ketolyse-ish) og friske grønnsaker og salat, så det hjelper litt ihvertfall En ting jeg har fått dilla på er tzatsiki (rett skrevet?) med gulrøtter, og agurk, men er en del karber i gulrota å agurken er litt smakløs.. Noen med tips om andre ting som kan brukes til å dyppe i tzatsiki?

Selleri og paprika? Hvordan gikk det foresten med testen Nupsida? (du trenger ikke svare dersom du ikke vil)

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

erm.. noe fortumlet her jeg sitter... Ble fridd til for under en time siden, forkledd med at jobben til typen er villig til å muligens ta meg inn som trainee.
Etter mye frem og tilbake med cv snakk og praktiske ting angående flytting over grenser kom det et "Så nå må jeg vel bare finne en fin ring til deg. Hva er størrelsen din?"

Og det vet jeg ikke gitt, så da får jeg vel bli med å finne ring en eller annen gang mens jeg er på ferie de neste 3 ukene

Hurra! Grattis

Jeg har faktisk fått meg kjæreste. Så jeg har ikke vært noe særlig her inne. Og jeg har fått en tre år gammel jente på kjøpet. Og jeg som ikke skulle ha barn. Jaja God sommer til alle sammen! <3

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 14:51   #59
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Ååååå!!! Gratulerer, Vimsen
Ser du, korleis ting kan snu seg fort - her gikk både eg og du og var så sønderknuste for ikkje så lenge sidan, og før vi aner ordet av det så er livet vidunderleg igjen

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 15:12   #60
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Nei, jeg får vel svare jeg, har bare ikke følt helt for å prate om det.. Jeg tok testen og var 3+ uker på vei (tok sånn der cleareblue test med ukes-ting) og to uker etterpå ble det spontan-abort.. Derfor har jeg vært mye borte fra forumet, for kom mange tanker.. Vil helst ikke prate så mye om det, men jeg skylder dere vell et svar siden jeg skrev at jeg kunne være gravid tidligere.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 17:27   #61
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Nei, jeg får vel svare jeg, har bare ikke følt helt for å prate om det.. Jeg tok testen og var 3+ uker på vei (tok sånn der cleareblue test med ukes-ting) og to uker etterpå ble det spontan-abort.. Derfor har jeg vært mye borte fra forumet, for kom mange tanker.. Vil helst ikke prate så mye om det, men jeg skylder dere vell et svar siden jeg skrev at jeg kunne være gravid tidligere.

Beklager så mye det som har skjedd deg Nupsida. Klem på du.

Gratulerer til Vimsen (gratulerer her og) med kjæreste! SÅ herlig da

Jeg er nå tilbake etter nesten 1 uke på Røros hos en venninne. Det var bare herlig!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 17:52   #62
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Oj. Har du fått Carisma? Grattis! Ble det gutt eller jente?

Det ble en liten gutt, født 6,5 uker før termin! Men han vokser og trives og det går bedre for hver dag

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg har faktisk fått meg kjæreste.

Gratulerer! Og jeg må returnere spørsmålet; ble det gutt eller jente?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 22:28   #63
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Nei, jeg får vel svare jeg, har bare ikke følt helt for å prate om det.. Jeg tok testen og var 3+ uker på vei (tok sånn der cleareblue test med ukes-ting) og to uker etterpå ble det spontan-abort.. Derfor har jeg vært mye borte fra forumet, for kom mange tanker.. Vil helst ikke prate så mye om det, men jeg skylder dere vell et svar siden jeg skrev at jeg kunne være gravid tidligere.

Uffda. Det var ikke meningen å presse deg til å svare. Håper du har noen du kan snakke med om det.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det ble en liten gutt, født 6,5 uker før termin! Men han vokser og trives og det går bedre for hver dag


Gratulerer! Og jeg må returnere spørsmålet; ble det gutt eller jente?

Så bra at han har det bra Tusen takk! Det ble nok en jente. Og jeg er visst blitt litt mamma jeg også, for hun har en treåring.. Og jeg som aldri skulle ha barn.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 23:26   #64
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Vimsen, følte meg ikke presset til å svare, men følte jeg skyldte dere ett svar på hva som hadde skjedd. Så det skal du ikke tenke på Har ikke noen å snakke med, men jeg føler ikke for å snakke om det så det passer meg egentlig godt.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 09:52   #65
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Ååååå!!! Gratulerer, Vimsen
Ser du, korleis ting kan snu seg fort - her gikk både eg og du og var så sønderknuste for ikkje så lenge sidan, og før vi aner ordet av det så er livet vidunderleg igjen

Oi. Hoppa over denne. Tusen takk Zillah!Så godt at livet ditt også er vidunderleg Ønska deg all lykke!

Og Anarko, tusen takk her inne også

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 10:38   #66
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråden 30+

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!! Jeg går rundt meg selv og holder på å bli gaaal Jeg står midt oppe i flyttekaos her, og skulle helst ha pakka ned ALT nå, men det er fortsatt noen dager igjen, så det jeg bruker til vanlig må vente litt. Jeg fortrenger denne delen av flyttinga hver eneste gang Den delen hvor det bare blir mer og mer rot jo mer man pakker ned, vet dere

Jeg var til tannlegen i går og frykta det verste. NULL HULL og beskjed om at jeg ikke trengte å komme tilbake på en stund

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 12:15   #67
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Tror det blir en fjelltur i dag

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 12:38   #68
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråden 30+

Masse gledelige nyheter og triste hendelser her....så klemmer til dere alle!

Akkurat i dag er jeg 29,5 kilo lettere enn jeg var på det tyngste, og lettere enn jeg har vært på 10 år! Feirer med kaffe og fløte.

Var på shopping i går, men handlet meg ikke klær. Vil vente med det til nærmere jul i håp om at jeg kan unngå XLNT, Big is beautiful og andre slike avdelinger. Er jo ikke noe "galt" med de avdelingene....men når en liksom har vært tvunget til å handle der, så blir det en lettelse å slippe. Tror dere forstår hva jeg mener..... Men Zizzi vil jeg fortsette å bruke!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:41   #69
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Arrrgh... Er så varmt i dag, og jeg har måttet sitte inne på jobb. Null matlyst nå.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:43   #70
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Briter er merkelige dyr... Idag fant jeg iskrem med sennepssmak paa super'n.....

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:00   #71
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Briter er merkelige dyr... Idag fant jeg iskrem med sennepssmak paa super'n.....

Kjøpte du?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:05   #72
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråden 30+

ha ha ha
Som den gangen jeg skulle kjøpe pai i London....ventet meg noe søtt, men de hadde bare med kylling og kjøttkaker i!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:10   #73
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kjøpte du?

nei liker ikke sennep

og pai og quiche er som regel middagsmat her, ikke saa ofte man finner dessertpai

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 07:33   #74
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Briter er merkelige dyr... Idag fant jeg iskrem med sennepssmak paa super'n.....

Ååååååå.... deilig! Sennep er noko av det beste som finst
Men... eigentleg... så er mint best, da.

GretheH: Forstår deg nok, eigentleg, eg ser heilt klart fram til å kunne handle i vanleg avdeling og vanlege butikkar eg også. Men eg elskar også å gå i stormotebutikkar og finne meg klede. For eg har vore for stor til å finne noko der også

Perspektivet, veit du

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 13:04   #75
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Sennep er noko av det beste som finst

Må bare rette en stor feil i den setningen: Sennep er noko av det værste som finst

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no