Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Linjemannen før/etter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-11, 11:05   #26
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter



Grattis med meeeeget bra resultat. (Og bra resultat stoler vi på ).

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 11:20   #27
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Lavkarbo i nesten 3 og en halv måned.
Ca. 30 til 50 karbs pr. dag. (Innledningsvis - første fire uker - under 10)
Har hatt et blikk på kcal forbruket - unntatt første måned.
Trening tre til fire ganger i uka ca. en time om gangen.
Mest motbakke, hurtig spassergang og noen harde økter med høy intensitet.
Ned 22 kg. Sterkt bedret form! Langt bedre livskvalitet og økt daglig energinivå.


Nå kommer den skumle tida...
Men jeg tror ikke jeg skal "tryne uti på høykarbokjør" - jeg har det jo så bra nå! Men, jeg skal en tur til Thailand om to uker og der nede er det farlig godt med kalde øl med isbiter. (De har ikke Hansa Lite der.) Og så er det så godt med ris til sterk, sterk thaimat... Jeg får forberede meg nøye og planlegge hvilke karbo-demoner som skal få herje med kroppen littegranne.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 11:35   #28
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Linjemannen før/etter

Opprinnelig lagt inn av Linjemannen, her.

Lavkarbo i nesten 3 og en halv måned.
Ca. 30 til 50 karbs pr. dag. (Innledningsvis - første fire uker - under 10)
Har hatt et blikk på kcal forbruket - unntatt første måned.
Trening tre til fire ganger i uka ca. en time om gangen.
Mest motbakke, hurtig spassergang og noen harde økter med høy intensitet.
Ned 22 kg. Sterkt bedret form! Langt bedre livskvalitet og økt daglig energinivå.


Nå kommer den skumle tida...
Men jeg tror ikke jeg skal "tryne uti på høykarbokjør" - jeg har det jo så bra nå! Men, jeg skal en tur til Thailand om to uker og der nede er det farlig godt med kalde øl med isbiter. (De har ikke Hansa Lite der.) Og så er det så godt med ris til sterk, sterk thaimat... Jeg får forberede meg nøye og planlegge hvilke karbo-demoner som skal få herje med kroppen littegranne.

Du får hive deg med på trekking, dykking, padleturer eller snorkling da vet du. Både gøy og kaloribrennende... I varmen er da heller ikke (mye) mat så nøye... eller?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 11:43   #29
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Linjemannen før/etter

Du har helt rett!


Forøvrig så er jeg veldig høyt oppe akkurat i dag, da - og skriver i denne tråden for å dele resultater jeg er veldig stolt av og synes er så utrolig bra. Bær over med meg...

Når jeg fikk påvist "sukkersyke" i begynneslen av juli i år, så ble jeg skikkelig deppa. Livet hadde vært strevsomt en periode og ble liksom bare enda dårligere av en slik beskjed. Så hoppet jeg på lavkarbo - leste og leste og leste - og etter seks uker var resultatene hos legen snudd. Det var ikke lenger mulig å påvise insulinresistens. Verken fastende, langtid eller gjennom stresstest. Det gav meg en utrolig boost - og siden har alt bare vært enkelt og greit! På fredag førstkommende skal jeg til legen igjen og denne gangen er det for å få redusert på blodtrykksmedisinene. Blodtrykket har gått merkbart ned i løpet av disse månedene og dermed har jeg ikke behov for så mye medisiner.

Jeg er veldig glad i dag altså!

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 11:56   #30
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Linjemannen før/etter

Ohhh... Thailand.. Heldiggris Men velfortjent ferie.. Du har vært kjempeflink Plass til en blindpassasjer i kofferten eller??

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:33   #31
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Linjemannen før/etter

Flotte resultater, både utseende og resultater av helsesjekker
Og så har du jo lagt inn godt arbeid i dette også!

Bra jobba!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sug etter karber etter utskeielse! Maissa89 Lavkarbo generelt 9 30-12-09 21:13
I dag starter jeg på igjen etter at hele ketosen gikk til h.... etter sykehusopphold. Nitja Ketolysekuren 6 06-03-09 12:18
Sma før og etter 15 kg! sma Ketolysekuren 66 10-05-08 20:14
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no