Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-11, 09:57   #801
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Er så imponert over alle sterke, flotte, motiverende mennesker her inne. Stå på alle sammen.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 17:53   #802
katjonak
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 4
katjonak er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Så flinke alle har vært
Imponerende, rett og slett! Bedre motivasjon får man ikke.
Begynte på Atkins 14.08 og gleder meg til å begynne å legge ut bildene snart Så ønsk meg lykke til!

__________________




katjonak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 23:48   #803
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

eg er tøff igjen
er sjeldent tøff, så disse bildene kommerikke ut på den åpne bloggen min engang.
men her inne, jaja..

her er før å etter - 10 kg.
skulle ønske jeg tok bilder når jeg startet på 125, for disse før bildene er på 111 kg å etter er på 100.. så er jo egentlig 25 kg lettere nå en før. jaja..

here it goes




føler ikke jeg ser noe forskjell.. men,.. jeg er jo 25 kg lettere en når jeg startet da,. skulle ønske jeg hadde bilder av det..

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 05:10   #804
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Bildetråden 30+

Eg ser skilnad! Du er mykje strammare no enn før, og magen er mykje mindre. Berre sjå skilnaden på korleis trusa sit, spesielt på bileta tatt framanfrå. Dessutan har du meir innsving og midje, strammare lår, mindre såkalla love handles. Flink!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:26   #805
LilleFurte
Medlem
 
LilleFurte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 248
LilleFurte er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Mizzim: det er stor forskjell på bildene. Hele du har strammet deg opp. Gratulerer med flott nedgang og stå på videre.

__________________
Min Journal


LilleFurte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 23:35   #806
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Har ikke klikket meg innom denne tråden før nå, og en ting kan sies OMG ( haha, fjortiss) har 28 kg å ta av selv, så jeg har vel egentlig ikke lov til å legge inn bilder på denne tråden men uansett folkens, dere er sykt flinke, man ser så stor forandring. Virkelig motiverende!

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 00:08   #807
LiseSJ
Medlem
 
LiseSJ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 34
Innlegg: 200
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Jeg bøyer meg i støvet her! Godt jobbet alle sammen skal ikke så mye ned at jeg er kvalifisert til å legge ut noen bilder her men dette er jo en ENORM motivasjon for alle her inne

__________________
Journalen min =)

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 11:47   #808
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Nå heter det frimerker Og de er nok like mange kalorier som et frimerke inneholder Jeg gikk ikke ned på GR selv om jeg spiste til magen var oppblåst som et gasskraftverk. Jeg ble heller ikke kvitt søtsuget selv om jeg var stappa. Lavkarbo er tingen for meg. Jeg har også gått ned på GR mange ganger. Første gang når jeg var 16. Da var startvekta mi 86 kg og jeg husker jeg følte meg som den største blubba i verden. Jeg gikk ned til 74 kilo, men kunne ikke unne meg så mye som en ekstra brødskive uten å gå opp i vekt. Jeg klarte faktisk å holde meg der i et og et halvt år (eller det vil si; jeg økte 2 kilo i vekt i løpet av den perioden). Men da måtte jeg ha kontroll av spiseforstyrrelsesproposjoner. Jeg har etter det lagt på meg, spist i GR-stil og lagt på meg i en evig sirkel. Og endte opp på 102 kilo. Nytt GRkurs der jeg tok av 1 kilo. Og så oppdaget jeg dette! Halleluja! Jeg kjenner ingen som har klart å gå GR og holde på vekta. Men jeg har lest at det finnes noen som klarer det. GR for meg er på en måte en slags spiseforstyrrelse. For man må bli sykelig opptatt av det for å få det til. Beklager at jeg diskuterer med deg, selv om du ikke vil diskutere... Måtte bare få det ut..

Hehe. Kom over denne her langt bak i tråden og må bare si at nå er jeg 74,5 kilo og trenger ikke ha spiseforstyrrelsetendenser for å holde vekta. Det går lett som en plett av seg selv og jeg er mett. Jeg elsker lavkarbo!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 11:18   #809
CecVik
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 52
CecVik er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Jeg er mektig imponert over dere alle En stor insperasjon for meg. Tror nok dette blir et sted jeg kommer til å titte innom når jeg føler motivasjonen er på vei ned For dette gir meg kjempe motivasjon. Nå er det bare 3 uker siden jeg begynte på lavkarbo, men tror nok dette er veien for meg Har måle dag, hver mandag, så til mandag så får vi se igjen. men i løpet av de første 14 dagen så har jeg gått ned til sammen 4 kg. (3,2 første uka og 800 g andre uka) Og cm har blitt mindre også =) Det kommer nok bilder fra meg også etterhvert. Men det blit ikke før første målet er nådd =) Tusen takk for all insperasjon dere kommer med Flotte er dere alle sammen

CecVik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 15:05   #810
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg gikk ned 13 kg i fjor på lavkarbo, og har ikke så mange "før"bilder for jeg hater å ta bilde av meg som feit.. hehe .. har ingen nå heller.. men har noen bilder etter jeg gikk ned da.. satser på å få til noe sånt igjen..

På det første er jeg vel ca 90 kg, på det midterste er jeg vel 95 og det siste er jeg vel 89..

Jeg gikk ned fra februar til juni på 102 til 89.. så sprakk jeg, og 4.oktober i år begynte jeg på igjen. Da veide jeg 105... nå er jeg nede i 98.. Så håper å komme et stykke ned ja.. Uten å sprekke.. Så får jeg heller legge ut nye bilder etterhvert!! For feit til å se noe forskjell nå, hehe :P Skal vel heller få tatt noen ekle før-bilder av meg.. :/


Ja.. fine strekkmerker.. og nei.. ingen baby :/ hehe.. lekkert.. :|

Oi, bra mage! Det er spennende å se bildene til noen med samme utgangspunkt som meg selv. Min toppvekt var 104,5 kg, og nå veier jeg litt under 96. Jeg skal joine dere og legge ut noen bilder av meg selv jeg også - jeg blir så inspirert av alle dere!

Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 08:44   #811
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Oi, bra mage! Det er spennende å se bildene til noen med samme utgangspunkt som meg selv. Min toppvekt var 104,5 kg, og nå veier jeg litt under 96. Jeg skal joine dere og legge ut noen bilder av meg selv jeg også - jeg blir så inspirert av alle dere!

Jeg er forøvrig gått mer ned nå da Er nede på ca 75 her nå

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:41   #812
sandza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: sande i vestfold
Alder: 37
Innlegg: 25
sandza er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

wow, jeg blir skikkelig imponert over alle dere fantastiske og tøffe menneskene som tør å ligge ut bilder. det er fantastisk å se hvor flinke dere er alle sammen håper jeg klarer å være like flink

__________________



Always be yourself, everyone else is already taken
sandza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 10:14   #813
Drømmeren
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 87
Drømmeren er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Wow... dere har vært helt fantastisk flinke hele gjengen

__________________




Drømmeren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 15:32   #814
Nephilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 20
Nephilia er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Tenkte det var min tur til å legge ut noen bilder etter at jeg har gått ned over 20 kg siden mars i år. Skikkelig grusomt å se på gamle bilder av seg selv synes jeg. Tok ikke noen ordentlig "før"-bilder, men fant noen liggende på FB.

Før:




Etter:




Er utrolig glad jeg begynte på lavkarbo

__________________


Nephilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 15:46   #815
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Wow alle sammen, imponert! Nephilia, kul t-skjorte, hehe.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:04   #816
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Lenge siden jeg har lagt ut bilder nå, så tenkte jeg skulle legge ut noe nytt

Før bildet ble tatt 17.mai 2010, og det har blitt lagt ut her før, men det er det bildet som viser best hvordan kroppen min var på den tiden.

Etter bildet ble tatt nå fredag som var, og er i en litt rar vinkel, men kommer hvertfall litt frem at jeg har tatt av meg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 17maiforskjell2.jpg (248,9 KB, 209 visninger)
__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:24   #817
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Helledussen for en forskjell. Utrolig inspirerende. Må få tatt bilder av meg også før jeg har tatt av formye hehe

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 22:17   #818
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Sinnsykt flinke, alle sammen!!!

Nettop startet selv (igjen, etter 4 år med vektoppgang og sykdom), så har tatt av 4 kilo til nå. Skal ta bilder av meg nå, og legge ut når det viser litt mere

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 23:54   #819
Sadsam
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 6
Sadsam er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Tuuuuusen takk til alle som er så tøffe og legger ut bilder. Dere er kjempeflotte.
Veldig innspirerende for en nybeggyner

__________________


Jeg vil, jeg vil.... Og jeg SKAL få det til
Sadsam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 20:00   #820
HelO
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Stavangerområdet
Innlegg: 1
HelO er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

mange motiverende innlegg her. Jeg begynte på ketolyse i slutten av mars og kikket mye på denne tråden de første ukene. Tenkte at kanskje kunne jeg og se tilbake slik om en stund...
Å jammen tippet nettopp vektnåla over den seeeige kiloen til 30 kilo i minus. fortsatt en hel del kilo igjen, men godt på vei mot målet om 35 kg ned til jul.
kanskje tør jeg legge bilder ut da
Dere som tør er i hvertfall en super motivasjon for oss andre

__________________


HelO er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:08   #821
Yasi
Juniormedlem
 
Yasi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 36
Yasi er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Wow, for en utrolig forvandling Dere er kjempe flinke alle sammen! Stå på, flinkinger. For en motivasjonskilde dere er - ikke bare for de som vil ned i vekt, men også for de som sliter litt med å komme i gang med lavkarbo *Masse ros til dere*

__________________
Min blogg: Yasi
Yasi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Supermat/generell LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 22:01   #822
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Jeg skulle egentlig først ta nye bilder når jeg bikket under 80, men det ser jo ikke ut til å skje med det første, så da legger jeg ut disse i stedet for - så får det heller bli litt mer ordentlige bilder når jeg engang måtte klare å knekke dette platået! Et førbilde (vær snille mot meg, det sitter langt inne å gjøre dette!), og et skikkelig fjortis-bilde. Fant faktisk en genser jeg likte, som ikke hadde hette og kengu-lomme. Ganske utrolig

(også lagt inn i "bildetråden")

Vedlagte bilder
Filtype: jpg før.JPG (33,3 KB, 178 visninger)
Filtype: jpg nåred.JPG (35,2 KB, 217 visninger)
__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 23:26   #823
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Bøyer meg i støvet.. Du har vært vannvittig flink... Og super søt er du

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 16:27   #824
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

jeg skulle egentlig først ta nye bilder når jeg bikket under 80, men det ser jo ikke ut til å skje med det første, så da legger jeg ut disse i stedet for - så får det heller bli litt mer ordentlige bilder når jeg engang måtte klare å knekke dette platået! Et førbilde (vær snille mot meg, det sitter langt inne å gjøre dette!), og et skikkelig fjortis-bilde. Fant faktisk en genser jeg likte, som ikke hadde hette og kengu-lomme. Ganske utrolig :d

(også lagt inn i "bildetråden")

wow

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 16:37   #825
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Wow! Scary! ser ikke ut som samme dama engang! Så flink du er!

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no