Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Passer Ketolyse for meg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-07, 23:41   #1
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Passer Ketolyse for meg?

Hei.
Jeg vet ikke lenger hvilken diett som passer meg.
Ketolyseboka sier at denne kuren egner seg for folk som skal mye ned i vekt.
Blir det feil om jeg går på den? Skal ned ca 10kg, har gått ned 3 første uka på ketolyse. Det er andre uka nå, og har stoppet opp litt. Noe som er valnlig etter det jeg har forstått.
Hvilken diett burde jeg egentlig følge? Lurt litt på Fedon, er dette ett bedre alternativ for meg?
Er veldig forvirret. Har utolig lyst til å gå ned i vekt!

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 08:03   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett?

Opprinnelig lagt inn av michij, her.

Er veldig forvirret. Har utolig lyst til å gå ned i vekt!

Du går jo ned i vekt!!! 3 kilo på ei uke er vel i overkant av det du kunne drømt om på forhånd! Og dersom du nå er på uke 2 og sier det har stoppet opp, er ikke det noe rart: kroppen må henge med i svingene. Du kan iallefall ikke regne med 3 kilo hver uke, og dersom du nå begynner å eksperimentere med andre kurer/kostholdsfilosofier vil det bare føre til at kroppen blir forvirret, og du vil iallefall stoppe opp i vekt/mest sannsynlig gå opp.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:05   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Henger meg på Biffen her altså. Man må ha litt is i magen og tolmodighet. Det er ulempen med å rase ned så mye i starten, man vil gjerne se like forbløffende resultater hele veien, men det vil ikke kroppen tillate og derfor bremser den opp og tenker seg om. Gi det tid. Ville ikke bråslutta i allefall. Siden du gikk ned så mye i starten vil jeg tro denne kuren funker fint for deg.

Lykke til videre!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:50   #4
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Det som jeg ble bekymret over, var at det sto for kraftig overvektige mennesker.
Det anbefaltes ikke for folk som skulle ned bare litt.
Har lest og lest om dette, er så spennende. Regnet med det ville stoppe opp litt ja

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 22:43   #5
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Jeg stiller meg det samme spørsmålet. Nå skal jeg ned mer enn deg, og jeg sliter med å gå ned i vekt, selv om jeg ikke spiser usunt.

Men, jeg skal gi dette et forsøk, så får vi se hva det blir til.

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 23:56   #6
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Jeg hadde prøvd nesten alt før jeg landa på først Atkins så Ketolyse. riktig nok er jeg MYE større enn dere, men støtter det som er sagt om å gi det litt tid, kroppen slipper i sitt tempo.

Lykke til!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 08:20   #7
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Da skal jeg holde meg til dette Selv om jeg merker at kroppen minblir helt forvirret Men jeg er ikke like trøtt lenger. Det er utrolig deilig. Jeg kan sitte å lese uten å sovne. Så det har tydelig vis vært en mangel der. Akkurat som jeg nå mangler ett hull i beltet Gleder meg til å gå ned det jeg skal Vanskelig å holde seg til bare 15karber da. I alle fall om man skal kjøpe mat når man er på jobb ol.

Tusen takk for svar

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 11:41   #8
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Opprinnelig lagt inn av michij, her.

Da skal jeg holde meg til dette Selv om jeg merker at kroppen minblir helt forvirret Men jeg er ikke like trøtt lenger. Det er utrolig deilig. Jeg kan sitte å lese uten å sovne. Så det har tydelig vis vært en mangel der. Akkurat som jeg nå mangler ett hull i beltet Gleder meg til å gå ned det jeg skal Vanskelig å holde seg til bare 15karber da. I alle fall om man skal kjøpe mat når man er på jobb ol.

Tusen takk for svar

Så hyggelig at du allerede nå merker gevinster!!
Når det gjelder mat har jeg læret meg at planlegging er alfa og omega, handler jeg mat i kantine blir det lett for lite fett og for mye karber. Jeg steker derfor kjøttdeig, kylling, koteletter eller ribbe - elle rfisk - og har med, så kan man ta frisk salat fra kantine og ha lovlig dressing på (ren olje for min del).

Lykke til videre!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:03   #9
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Tusen takk Det hørtes smart ut! Får nok skaffe meg en matboks
Det er så enkelt å kjøpe. Spesiellt siden jeg jobber i matbutikk. Har blitt en del karbonader i det siste. Som jeg har hørt at ikke er så bra
Føler liksom at jeg kan spise så lite. Er det noen oppskriftbøker man kan kjøpe? De i ketolyseboka var jo ikke de beste, heheh. Alle andre har jo med masse vi ikke kan spise...

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 23:45   #10
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Opprinnelig lagt inn av michij, her.

...Føler liksom at jeg kan spise så lite. Er det noen oppskriftbøker man kan kjøpe? De i ketolyseboka var jo ikke de beste, heheh. Alle andre har jo med masse vi ikke kan spise...

Hva slags mat og smaker liker du?

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 07:31   #11
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Nja, liker i grunn det meste

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 20:41   #12
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Hva slags mat og smaker liker du?

Opprinnelig lagt inn av michij, her.

Nja, liker i grunn det meste

Da bør det ikke være så vanskelig: Rent kjøtt, fisk, fett og grønnsaker... eks salat med kylling eller strimler av svin eller okse, stekt laks med kald, dampa brokkoli, kjøttdeig med salat og guacamole, alt deilig og lett å ta med seg på jobb.

Lykke til

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 21:24   #13
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Føler liksom at det blir så kjedelig etter en stund, men har bestilt bøker nå Da får jeg ennå mer tips, selv om mye ikke skal brukes da. Føler man mister litt matlysten av denne dietten da, heheh.

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 21:25   #14
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Tusen takk foresten

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse og Atkins sma Ketolysekuren 3 27-04-07 00:33
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 08:08
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no