Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Smerter i ribbena

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-11, 18:23   #1
Vargi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Moss
Alder: 58
Innlegg: 2
Vargi er på en erverdig vei
Smile

Smerter i ribbena

Hei jeg er på ketose diet, det er ca 6 uker siden og jeg har gått ned 12 kilo. Nå har jeg veldig press på ribbeina, virker nesten som om de presses innover og det er vont. er det noen som har erfaring eller vet noe om det ?
Hilsen Vargi

Vargi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 21:10   #2
Nurse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 31
Nurse er på en erverdig vei

Sv: Smerter i ribbena

Opprinnelig lagt inn av Vargi, her.

Hei jeg er på ketose diet, det er ca 6 uker siden og jeg har gått ned 12 kilo. Nå har jeg veldig press på ribbeina, virker nesten som om de presses innover og det er vont. er det noen som har erfaring eller vet noe om det ?
Hilsen Vargi

Er dette noe som har oppstått helt akutt? Føles det som et press eventuelt klemmende smerte eller ubehag i brystet eller på brystbeinet?( eventuelt som et belte som strammer seg rundt brystet) Da bør du for sikkerhets skyld oppsøke legevakten. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men har dette kommet helt plutselig i dag så er det greit å komme seg til lege for å få tatt et EKG av hjertet ditt. Håper det går greit med deg nå

Nurse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 00:01   #3
Vargi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Moss
Alder: 58
Innlegg: 2
Vargi er på en erverdig vei

Sv: Smerter i ribbena

Opprinnelig lagt inn av Nurse, her.

Er dette noe som har oppstått helt akutt? Føles det som et press eventuelt klemmende smerte eller ubehag i brystet eller på brystbeinet?( eventuelt som et belte som strammer seg rundt brystet) Da bør du for sikkerhets skyld oppsøke legevakten. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men har dette kommet helt plutselig i dag så er det greit å komme seg til lege for å få tatt et EKG av hjertet ditt. Håper det går greit med deg nå

takker for svaret. Det føles som et belte og er på brystbeinet der de slutter, det har vart en stund. Jeg får ta det med legen )

Vargi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 01:03   #4
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Smerter i ribbena

Det høres ut som det samme jeg har slitt med lenge. Jeg fikk også pustevansker og ekstra hjerteslag (muligens angstreaksjon på pustevanskene) da jeg la meg ned. Blodprøver og ultralyd av hjertet viste ikke noe galt, og jeg ble mer og mer redd. Fikk nok av leger, og ringte en naprapat for å høre om det muligens kunne være noe med skjelettet iom. at jeg synes jeg ble verre i perioder der overdelen av ryggen kranglet. (Har fibromyalgi) Han ba meg komme samme dagen, og fant masse låsninger. Tre behandlinger senere var jeg helt fin.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smerter og rar tunge.... KiNo Ketolysekuren 1 04-05-11 11:13
Smerter i beina prøvermegfram Fysisk og mental helse 7 20-02-11 17:16
Mens smerter i 1.5 uke Amereta Atkins kosthold 3 04-11-09 10:23
Smerter av kosttilskuddene Carisma Kosttilskudd 4 19-02-09 10:38
Smerter Smultsmurfen Spørsmål og svar 4 06-01-09 10:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no