Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Lindbergbrød.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-05, 13:31   #1
Emmelin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Innlegg: 4
Emmelin er på en erverdig vei

Lindbergbrød.

Hvordan er det å spise Lindbergbrød når en er i Atkins fase 2? Og Lindbergpasta? Jeg savner brød/pasta fryktelig til tider

(Vet at jeg kan lese på pakkene selv, men håper noen her vet dette fra før )

__________________
Emmelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins. (Hallelujah, det virker!) Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 13:38   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Du skal IKKE spise det på Atkins fase 2.... egentlig ikke på Atkins i det hele tatt, tror jeg.....

Men hvis du sprekker og bare MÅ ha brød eller pasta, så må du for Guds skyld holde deg til Lindberg produkter og ikke gå på Rema og kjøpe Toro patsa og kneipbrød!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 17:39   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Emmelin

Hvordan er det å spise Lindbergbrød når en er i Atkins fase 2? Og Lindbergpasta? Jeg savner brød/pasta fryktelig til tider

(Vet at jeg kan lese på pakkene selv, men håper noen her vet dette fra før )

Her er hva du kan spise på fase 2:

http://forum.lavkarbo.no/diskusjon475.html

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-02-05, 17:58   #4
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg spiser litt lindbergbrød, men jeg begynte ikke med det før jeg hadde vært på vedvarende i over et halvt år. Nå spiser jeg en skive per dag, og det hadde ingen negative følger for meg verken på vektnedgang eller søtsug eller noe. Spiste to per dag en periode - men nå tar jeg heller et fiberrik eller to istedet for skive nr to.

Jeg har ikke spist noe pasta, og kommer ikke til å gjøre det heller. Tror man skal være veldig forsiktig, og i alle fall må man teller karber og prøve seg fram. Folk reagerer så forskjellig.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-05, 18:39   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Emmelin

Hvordan er det å spise Lindbergbrød når en er i Atkins fase 2? Og Lindbergpasta? Jeg savner brød/pasta fryktelig til tider

(Vet at jeg kan lese på pakkene selv, men håper noen her vet dette fra før )

Du kan godt spise Lindberg brød på Atkins fase to, men først helt på slutten. Når du har kommet til steg 9 på stigen - korn. Det finnes også lavakarbo pasta. Alle jeg har smakt ligner ikke på pasta i det hele tatt, så ligg unna - smaker våt papp. Lindberg sin sier de smaker OK, - den har ca. 50 karber pr 100 gram - så det betyr på Atkins fase 3 eller 4 for de fleste.

Jeg er pasta elsker, - VAR pasta elsker... Spiste skikkelig italiensk pasta på en kjent italiensk restaurant i sommer... og var kjempeskuffa etterpå. Det smakte ikke slik jeg husket i det hele tatt. Det var IKKE godt !! Og så ble jeg kjempedårlig etterpå. Tror smakssansen min har endret seg etter ikke å ha spist pasta på 2 år. Det var IKKE verdt det....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-02-05, 02:54   #6
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg er pasta elsker, - VAR pasta elsker... Spiste skikkelig italiensk pasta på en kjent italiensk restaurant i sommer... og var kjempeskuffa etterpå. Det smakte ikke slik jeg husket i det hele tatt. Det var IKKE godt !! Og så ble jeg kjempedårlig etterpå. Tror smakssansen min har endret seg etter ikke å ha spist pasta på 2 år. Det var IKKE verdt det....

Tror du setter fingeren på noe viktig der jeg Nille... Når man går på denne (disse?) dietten(e), så forandrer smaken seg totalt. Det vi trodde var godt, og som vi har lengtet etter, viser seg å smake helt pyton. Omlegging av kostholdet betyr faktisk også omlegging av smaken.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-05, 02:57   #7
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

(Men skal jeg da ALDRI kunne nyte en skolebolle igjen i mitt liv? Eller et pekan-lønnesirup-wienerbrød?)

Nei... Kanskje jeg spiser det (eller en liten del av det, helst da), men jeg kommer neppe til å NYTE det, i alle fall ikke på den måten som jeg trodde!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no