Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Frustrert

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-09, 11:16   #1
Cathrine83
Juniormedlem
 
Cathrine83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 31
Cathrine83 er på en erverdig vei

Frustrert

Har gått på ketolyse i 4 veker, og har gått ned 6.6 kg, og det er jo kjempe bra, og er kjempe fornøgd selv . Men jeg kjenner at jeg mangler motivasjon til å fortsette, og det forstår jeg ikke, fordi vekten går jo ned. Og jeg liker jo maten, så jeg sjønner ikke dette. Er det flere som opplever dette??

__________________
Cathrine83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 11:23   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert...

Ganske så normalt Det er mye det psykiske, omveltningen som skjer Alt det nye som skjer. Det kan være vanskelig å ta innover seg... Og ofte sniker det seg inn noe tanker om det er verdt det....
Jeg sjøl måtte jobbe mye med topplokket Dette med å endre vaner, få nye vaner...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 11:24   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert...

Ja, og grattis med flott nedgang

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 13:42   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert ...

Hei
Gratulerer, 6,6 kilo på 4 uker er jo kjempe motiverende.
Jeg tror de fleste opplever vektstaagnasjon i perioder. Da kan man glede seg over det som allerede er oppnådd, den gode maten, gleden ved å merke at den daglige mosjon blir lettere og letter, at huden blir penere, at man får mere energi og bedre humør og ikke henge seg opp bare i vekttapet, det kommer skal du se.
Lykke til videre
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 17:15   #5
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Jeg leste et sted at hjernen ofte saboterer for oss når man prøver å gå ned i vekt. Hjernen vil ikke at vi skal slanke oss så da tullere den det til for oss.

Så jeg tenkte ikke søren om den skal 'vinne' over hva hjertet vil, så her er det bare å stå i mot

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 18:44   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Frustrert

mitt nye motto på lavkarbo/ketolyse,,
forkusere på hva jeg kan spise /glemme hva jeg ikke kan spise
jeg går ikke rundt og er sulten
jeg lager mat (noe jeg ikke gjør ellers, da har det gått i brød og lettvinte ferdigprodukter)
kroppen min har det bedre ,,tennenne mine er glatte / ikke ullbelegg på morran ,
vekten går ned ,, det tar jeg som en bonus,,

mend det tar tid og omvende tankegangen ...

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 19:36   #7
Bettine
Nytt Medlem
 
Bettine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 5
Bettine er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Jeg er faktisk imponert over at dette gir så gode resultater. JEg ahr prøvd det meste siste årene, fra rikshospitalets kur og Herbalife. Men ehr er jeg jo mett uten å tenke på mat hele tiden.
Selv startet jeg den 2.2 og har allerede mistet 2.4 kilo. Men jeg må si at jeg skjønner at jeg før har levd på karbohydrat og nå kuttet jeg tvert mandag. (Ingen sjokolade,COLA, Pizza, McDonalds osv) Jeg må nok avruses...men det går såååå greit.
I dag har jeg spist grillskiver med ridder ost smeltet ved siden av med litt agurk og reddik. Nå står der torskhaud og trekker med rogn til. Kan nesten ikke vente. Det er det hele jeg har spist i dag, og er ikke spesielt sulten.
I går kjøpte jeg ketolysestiks og målte og det ble mørk lilla tvert????
Så begynte jeg å lese bruksanvisningen hvor det stod noe om at fikk en lilla måtte en kontakte lege???? Bør jeg gjøre det?
Eneste utskeielsene jeg har hatt er COla Zero...men ikke spesielt mye. Og i dag kjøpte jeg en mandarin. Skal jeg ned 12 kilo så skal jeg ned 12 kilo.
Litt usikker på hvor fort dette bør gå, burde jeg putte inn mer karbo?
Går vel ikke etter noen bestemt kur, men leser mye av det dere skriver her. Tusen hjertelig takk alle mann...... kvinner
Dere er så oppmuntrende at dette er det beste forum jeg har sett


Start dato 2.2.09

Bettine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:50   #8
Cathrine83
Juniormedlem
 
Cathrine83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 31
Cathrine83 er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Tusen takk for oppmuntringene .

__________________
Cathrine83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 22:12   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Bettine, her.

I går kjøpte jeg ketolysestiks og målte og det ble mørk lilla tvert????
Så begynte jeg å lese bruksanvisningen hvor det stod noe om at fikk en lilla måtte en kontakte lege???? Bør jeg gjøre det?
Eneste utskeielsene jeg har hatt er COla Zero...men ikke spesielt mye. Og i dag kjøpte jeg en mandarin. Skal jeg ned 12 kilo så skal jeg ned 12 kilo.
Litt usikker på hvor fort dette bør gå, burde jeg putte inn mer karbo?
Går vel ikke etter noen bestemt kur, men leser mye av det dere skriver her.

Disse ketose- sticksene er i utgangspunktet laget for diabetikere og har de mørkt lilla utslag, er de svææært syke!
For oss på ketolyse/Skaldeman betyr mørkeste utslag ofte at man har drukket for lite de siste timene.
Sticksen gir riktigst utslag om man måler om kvelden 2-3 timer etter siste måltid!

Kan være lurt å velge seg en filosofi og holde seg til den! Frukt er ikke noe vi spiser på ketolyse eller Skaldeman, alt for mye sukker!

Trives du med kostholdet og går ned i vekt er det vel ingen grunn til å endre på noe, så lenge du får i deg det du skal av vitaminer og mineraler!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 15:00   #10
Nangijala
Juniormedlem
 
Nangijala sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: KBH
Alder: 40
Innlegg: 11
Nangijala er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Cola Zero...ikke brus uten sukker godtatt på Ketolyse-kuren?

__________________
4/5 - 85,5 kg *start-vekt*
Nangijala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish :) Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 17:46   #11
Bettine
Nytt Medlem
 
Bettine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 5
Bettine er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Nå ble jeg satt litt ut. Er ikke Cola Zero noe særlig om en vil gå ned?
Da skal jg prøve å la være, men er ikke noe flink med vannet.
Ellers fant jeg en sjokolade i dag (til alle de som diskuterer om sjokolader). kjøpte den på Kiwi. Det var Cloetta sin. Og der stod det sukekrfri. Den smakte godt faktisk. Så den kan være grei å ha når lysten skulle melde seg. Men det går veldig greit uten og...for det meste.
Jeg er begynt på uke 2 og er veldig spent.
Har noen av dere erfaring med Bailaine før-under-etter slanking. Hjelper det?

Bettine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 17:51   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Bettine, her.

Nå ble jeg satt litt ut. Er ikke Cola Zero noe særlig om en vil gå ned?
Ellers fant jeg en sjokolade i dag (til alle de som diskuterer om sjokolader). kjøpte den på Kiwi. Det var Cloetta sin. Og der stod det sukekrfri. Den smakte godt faktisk. Så den kan være grei å ha når lysten skulle melde seg. Men det går veldig greit uten og...for det meste.
Jeg er begynt på uke 2 og er veldig spent.
Har noen av dere erfaring med Bailaine før-under-etter slanking. Hjelper det?

Kunstig søtning kan være partystopper/hindre vektnedgang for noen!
Det samme gjelder jo da sjokkis!

Gikk ned 11 kg på Bailine for 5 år siden. Er utrolig lei meg for at jeg ikke har råd til å prioritere det for ever og alltid! Beste form for "trening" jeg noen gang har drevet med!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:52   #13
Nangijala
Juniormedlem
 
Nangijala sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: KBH
Alder: 40
Innlegg: 11
Nangijala er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Huff, og jeg som er så gla i light brus...heheh

__________________
4/5 - 85,5 kg *start-vekt*
Nangijala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish :) Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:59   #14
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Frustrert

Selvfølgelig kan du ta deg et glass cola Zero i ny og ne......men da må du ta konsekvensene med at du muligens opprettholder et sukkerbehov. Jeg drikker Cola Zero innimellom og blir ikke nevneverdig fysen etterpå.....
Tror poenget her er å ikke drikke for mye.....et glass eller to på på lørdagskvelden....også venter du til neste uke før neste glass.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 12:04   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Tror poenget her er å ikke drikke for mye.....et glass eller to på på lørdagskvelden....også venter du til neste uke før neste glass.....

Ja, mye av kuren er jo å bryte ut av gamle rutiner også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 13:04   #16
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 42
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Bettine, her.

Nå ble jeg satt litt ut. Er ikke Cola Zero noe særlig om en vil gå ned?
Da skal jg prøve å la være, men er ikke noe flink med vannet.
Ellers fant jeg en sjokolade i dag (til alle de som diskuterer om sjokolader). kjøpte den på Kiwi. Det var Cloetta sin. Og der stod det sukekrfri. Den smakte godt faktisk. Så den kan være grei å ha når lysten skulle melde seg. Men det går veldig greit uten og...for det meste.
Jeg er begynt på uke 2 og er veldig spent.
Har noen av dere erfaring med Bailaine før-under-etter slanking. Hjelper det?


jeg har gått på bailine ganske lenge, og det hadde NULL virkining på meg... Dette er par år siden og jeg hadde 25 timer, 2 pr uke og gikk ikke ned noe..

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 13:23   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Superleila, her.

jeg har gått på bailine ganske lenge, og det hadde NULL virkining på meg... Dette er par år siden og jeg hadde 25 timer, 2 pr uke og gikk ikke ned noe..

25 timer er ingenting!
Jeg må ha hatt over 200. Noen uker 2 dobbelt- timer!

Som sagt, minus 11 kg og mer enn 57 cm ble borte!

Jeg har fibromyalgi og div gamle skader som gjør vanlig trening til et mareritt, men Bailine var topp!

Tenk å ligge på en benk, lese en god bok og trene! På en gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 16:22   #18
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

25 timer er ingenting!
Jeg må ha hatt over 200. Noen uker 2 dobbelt- timer!

Som sagt, minus 11 kg og mer enn 57 cm ble borte!

Jeg har fibromyalgi og div gamle skader som gjør vanlig trening til et mareritt, men Bailine var topp!

Tenk å ligge på en benk, lese en god bok og trene! På en gang!

200 timer? Det må jo ha kostet en formue!

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 16:49   #19
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Bettine, her.

Har noen av dere erfaring med Bailaine før-under-etter slanking. Hjelper det?

Jeg gikk på Bailine for noen år siden, gikk ned 25kg iløpet av den perioden. Grunnen til vektnedgangen var at jeg fikk Atkins-boka og gikk i ketose lenge. Det var veldig hyggelig å ha et sted å dra til og noen som fulgte med på deg, men jeg fikk jo null treningseffekt av selve behandlingene. Men en deilig massasjeøkt et par ganger i uka Likevel valgte jeg å holde på en god stund fordi det var viktig for meg å ha den mentale støtten.

Angrer på at jeg brukte penger på det, ville aldri anbefalt noen å gå på det

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 17:56   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Schmoopy, her.

200 timer? Det må jo ha kostet en formue!

Ingen billig fornøyelse, men jeg var heldig også. Arvet timer av en tante som ikke ville mer, fikk gavekort både til jul og bursdag og et ekstra gavekort av min mor som syns jeg var så flink!

Hvem som helst kan si hva som helst!

Jeg elsket det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 17:59   #21
Blueswoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 11
Blueswoman er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Jeg går på Bailine nå samtidig som jeg prøver meg på ketolyse. For ca 15 år siden etter en fødsel startet jeg på Bailine for første gang. Jeg gikk på en lavkarbo diett (ikke så dramatisk som ketolyse). På 5 mnd (4 mnd med Bailine) gikk jeg ned 20 kilo, samt at målene endret seg drastisk. Hvis du legger sammen alle målingene (arm, bein mage etc) utgjorde det utrolige 1,5 m e t e r!!
MEn det er med Bailine som med alt annet. Du får ikke så mye gratis. Dvs du kan ikke gå å få behandling 2 ganger i uken og tro at det i seg selv gjør deg smekker. Må nok legge litt arbeid i maten man putter i seg også. Men det strammer godt opp da

__________________


Blueswoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 18:24   #22
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ingen billig fornøyelse, men jeg var heldig også. Arvet timer av en tante som ikke ville mer, fikk gavekort både til jul og bursdag og et ekstra gavekort av min mor som syns jeg var så flink!

Hvem som helst kan si hva som helst!

Jeg elsket det!


Herlig! vi lever bare en gang - unn deg å prøve det du har lyst (og råd) til å prøve

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 23:25   #23
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 42
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

25 timer er ingenting!
Jeg må ha hatt over 200. Noen uker 2 dobbelt- timer!

Som sagt, minus 11 kg og mer enn 57 cm ble borte!

Jeg har fibromyalgi og div gamle skader som gjør vanlig trening til et mareritt, men Bailine var topp!

Tenk å ligge på en benk, lese en god bok og trene! På en gang!


Men jeg ble lovet at etter 20 timer skulle det være et merkbart resultat både på klær og på målene hun tok av meg, men gikk opp en kilo og ned kanskje 2 cm totalt... Vart skikkelig skuffet for var veldig klar for at det skulle funke bra og endelig skulle jeg komme meg ned i vekt, men neida.. Også ble jeg gravid og hadde heller ikke råd til å fortsette da..

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 23:27   #24
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 42
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Blueswoman, her.

Jeg går på Bailine nå samtidig som jeg prøver meg på ketolyse. For ca 15 år siden etter en fødsel startet jeg på Bailine for første gang. Jeg gikk på en lavkarbo diett (ikke så dramatisk som ketolyse). På 5 mnd (4 mnd med Bailine) gikk jeg ned 20 kilo, samt at målene endret seg drastisk. Hvis du legger sammen alle målingene (arm, bein mage etc) utgjorde det utrolige 1,5 m e t e r!!
MEn det er med Bailine som med alt annet. Du får ikke så mye gratis. Dvs du kan ikke gå å få behandling 2 ganger i uken og tro at det i seg selv gjør deg smekker. Må nok legge litt arbeid i maten man putter i seg også. Men det strammer godt opp da


Oi, det var utrolig supre resultater Mens jeg prøvde bailine spiste jeg sunt og gikk turer i tillegg, det bare funket ikke for meg

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 16:15   #25
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Frustrert

samme her gikk opp en buksestr, jeg da så dette har jeg ikke tro på
om en går ned noen cm , så er det nok fordi en slanker seg samtidig ,,gjør en ikke det så hjelper det ikke
og de målene de tar er jo ikke så lett og ta på samme plassen hver gang

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frustrert! sma Lavkarbo generelt 10 06-03-08 11:40
Frustrert.. Kajamoor Eurodiett 5 14-10-06 23:09
Jeg er så frustrert jankph Spis deg ned i vekt med Skaldeman 37 18-02-06 12:32
Frustrert!!!! Bolla Piggsvin Ketolysekuren 7 14-01-06 20:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no