Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Septemberskravletråden for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-10, 15:35   #26
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

fått ryddet ut a verandaen idag, masse gamle brukte malekoster, gulvlistbiter, og annet skrot. støvsug'n har jeg og
nå gjenstår det bare å trykke litt mat i trynet, vaske håret og ta helgeinnkjøp

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 08:18   #27
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Nam, Anano. Det hørtes så deilig ut at det renner av munnvikene mine nå. Vi som er på ED kan ikke spise slike ting i det hele tatt. Men når jeg er ferdig på ED - nærmere jul en gang - så er det MANGE oppskrifter her inne som skal testes ut!

Men vi på ED har en egen pasta som er full av proteiner og lite karbo, den smaker desverre ikke så godt i seg selv, men med mye krydder så synes jeg det er blitt en god erstatter. Desverre må du ha lege erklæring på å kjøpe den.

Idag var det kaldt! Bare +5 grader nå kl 08.00 - er det på tide å finne frem strømpebukser til barna eller skal jeg heller fortsette å tro at det er sommer - men den varmen som solen avgir . For tidlige på morgenen til å ta slike store avgjørelser. Nå stikker jeg for å ta meg en deilig kopp kaffe.

Ha en strålende september søndag!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen

Sist redigert av Popp : 05-09-10 kl 08:29.
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 08:19   #28
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

fått ryddet ut a verandaen idag, masse gamle brukte malekoster, gulvlistbiter, og annet skrot. støvsug'n har jeg og
nå gjenstår det bare å trykke litt mat i trynet, vaske håret og ta helgeinnkjøp

Det hørtes ut som en bra jobb utført. Vi hadde en slik jobb i sommer, leide container og fikk kastet masse gammelt. Det gir en deilig følelse etterpå.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen

Sist redigert av Popp : 05-09-10 kl 09:48.
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 09:47   #29
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jeg kjøpte meg to nye bukser og en ny genser på fredag... På Cubus!! Er lei av å handle på "store str"-avdelinger, så det var virkelig deilig å kjøpe noe på en "vanlig" avdeling!!

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 09:59   #30
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

jeg er ei virkelig pære, så jeg har alltid kunnet kjøpe topper i den "vanlige" avdelinga... men bukser? nei, rævva mi er altfor stor
jeg kjøpte meg nesten en ny bukse for en tid siden.. men jeg lot vær. hver bukse koster ca 400kr, det blir dyrt å bytte ut så mange ganger selv om jeg bare har *en* bukse som sitter pent nå, resten er altfor stort... men det er jo gøy det og ^^

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:36   #31
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Soooool
Elsker dette stabile september-været altså - blir ut på tur når frokosten er inntatt.
Gårdagens hodepine er så langt fraværende, og det meste av hovenheten i beina (pga fredagens vin) er også borte.
Dette blir helt klart en herlig dag her hos meg

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:54   #32
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Popp: det var nydelig Jeg lagde så mye at det blir middag i dag også.

Tror jeg må google litt på den Euro Dietten... den høres så effektiv ut.

Nydelig vær her i Bergen! Elsker at det er litt skarpere i lufta nå, og begynt å bli litt farger i trærne

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:08   #33
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Popp: det var nydelig Jeg lagde så mye at det blir middag i dag også.

Tror jeg må google litt på den Euro Dietten... den høres så effektiv ut.

Nydelig vær her i Bergen! Elsker at det er litt skarpere i lufta nå, og begynt å bli litt farger i trærne

Jepp - Bergen og omegn har et fantastisk herlig høstvær
Hvis du vil lese om Eurodietten, så kan jeg anbefale følgende linker;

http://www.eurodiet.no - den norske siden
ED-trådene her på forumet hvor vi deler gleder, frustrasjoner med først og fremst tips til dietten:
Fase 1:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19833
Fase 2:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20445
Fase 3:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25454

Hvis du ønsker utredning for ED, ta kontakt med Fedon-klinikken i Bergen/Dr. Trude Hetland (Bryggen 9, inngang fra Lodin Lepps gt)
http://www.fedon.no/no/Dr_Lindbergs_...nikk_-_BERGEN/

Dietten er ingen dans på roser, men for oss som velger å følge den har den veldig god effekt for de fleste.
Den må imidlertid følges slavisk, og det skal sies at produktene ikke akkurat gir de mest fantastiske smaksopplevelsene
Men det funker, for meg har det gitt -30kg så langt.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:11   #34
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.


Tror jeg må google litt på den Euro Dietten... den høres så effektiv ut.

Den har fungert veldig bra på meg.

Kort sagt om ED:

  • Den er effektiv om du følger dietten til punkt og prikke.
  • Enkel å følge fordi alle matvarene får du sendt i posten.
  • Som regel er det bare å blande med vann på de fleste av matrettene.
  • Det er lite karbo og lite fett i kosten. Tanken er at du skal forbrenne ditt eget fett og ikke tilføre. Null bacon (dog har jeg sneket meg til en slice i ny og ne i helgene)

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:12   #35
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Kan jo også nevne at jeg akkurat har startet opp en ny runde med ED Fase 1, etter en pause på 3 mnd hvor jeg forsøkte meg på ketolyse.
Det ble 3 mnd med vedlikehold, men veeeeldig lite vektnedgang selv om jeg fulgte opplegget rimelig slavisk (mener jeg selv da...)
ED er sånn sett enklere å følge; man spiser produktene og de tillatte grønnsakene (så og si de samme som på ketolyse), ingen veiing, telling og siste men ikke minst veldig lite styr på kjøkkenet

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:14   #36
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hvis du ønsker utredning for ED, ta kontakt med Fedon-klinikken i Bergen/Dr. Trude Hetland (Bryggen 9, inngang fra Lodin Lepps gt)
http://www.fedon.no/no/Dr_Lindbergs_...nikk_-_BERGEN/

Dietten er ingen dans på roser, men for oss som velger å følge den har den veldig god effekt for de fleste.
Den må imidlertid følges slavisk, og det skal sies at produktene ikke akkurat gir de mest fantastiske smaksopplevelsene
Men det funker, for meg har det gitt -30kg så langt.

Det var dagens reklame for Bergen!

Du har vært så dyktig, grotingeling med de 30 kilo. Nå er jeg bare noen kg unna jeg også

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 11:17   #37
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Det var dagens reklame for Bergen!

Du har vært så dyktig, grotingeling med de 30 kilo. Nå er jeg bare noen kg unna jeg også

Ble nok litt revet med der et sekund - men er jo like greit å fortelle hvor klinikken ligger med en gang liksom
Du har vært kjempeflink, og snart er du jo i mål

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 13:11   #38
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Tusen takk for tips, linker og informasjon!
Jeg skal sjekke ut. Problemet mitt er at maten må smake litt, for jeg blir så raskt matlei. Derfor har jo LCHF passet meg ypperlig for det er så mye godt. Men på den annen side; hvem vil vel ikke ha litt effektivitet? Jeg vet jo at jeg har gått ned, til tross for at jeg ikke har veid meg, men det er nok mer andre som ser forskjellen enn meg selv foreløpig.
Så spiller jo pris en rolle også. Men dette kan bli spennende!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 15:53   #39
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jeg er kjempefornøyd med været i Bergen i dag altså! Kan jo bare ikke bli bedre! Har vært ute på fjelltur på Stendafjellet, gått opp og ned fjellet to ganger faktisk. Kjenner det i beina nå, men det var kjempedeilig! Og sitter med en god følelse nå!

Jeg er derimot litt skeptisk mot ED, men det er vel mest fordi jeg vet at jeg aldri hadde klart å fullføre det. Jeg er helt nødt til å kunne spise meg mett, skeie ut litt og leve livet samtidig som jeg går ned i vekt. Er i dette øyeblikk på akkurat - 13kg siden starten 29. Juli - så det går jo faktisk i ett greit tempo, selvom jeg blir utålmodiiig!!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 16:24   #40
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg er kjempefornøyd med været i Bergen i dag altså! Kan jo bare ikke bli bedre! Har vært ute på fjelltur på Stendafjellet, gått opp og ned fjellet to ganger faktisk. Kjenner det i beina nå, men det var kjempedeilig! Og sitter med en god følelse nå!

Jeg er derimot litt skeptisk mot ED, men det er vel mest fordi jeg vet at jeg aldri hadde klart å fullføre det. Jeg er helt nødt til å kunne spise meg mett, skeie ut litt og leve livet samtidig som jeg går ned i vekt. Er i dette øyeblikk på akkurat - 13kg siden starten 29. Juli - så det går jo faktisk i ett greit tempo, selvom jeg blir utålmodiiig!!!

Kjempebra jobbet, StineH

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 17:14   #41
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Nydelig vær ble til 3 mil sykkel tur :-) Bare synd at det er siste dag i ferien og i morgen er det tilbake på jobb :-)

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 17:50   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Kolve, her.

Bare synd at det er siste dag i ferien og i morgen er det tilbake på jobb :-)

Samme her... Men, det betyr også tilbake til faste rutiner både med mat og trening. Og det SAVNER jeg!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 18:55   #43
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Eg har vore på villmarksleir med dei to eldste jentene mine i to dagar, eg.
Gløymde å ta med meg maten min , einaste eg hadde var ein handfull paranøtter i ein pose, to heimelagde muslikjeks og ein termos med eggemjølk. Men det gikk rasande bra, vi grilla sjølvfanga fisk i dag til middag. Supert vær og kjekk helg i det fri

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:16   #44
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

I helga har vi rydda i huset, og har fylt opp en varebil med søppel. Det blei mange minutter med trening. Idag har jeg flydd opp og ned i trappene, fordi vi har montert parabol. Var sliten i kveld, så jeg lagde bare minipizzaer av kavliost.
De er spist opp, mens det blei zappa rundt på mange forskjellige kanaler. Stor forskjell fra bare å ha NRK.
Nå runder jeg snart 100 kg, gleder meg til å bli 2 siffra.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 19:35   #45
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Nå skal jeg og min kjæreste se resten av twilight nr 3(begynte på den i går). Kan hende det er fordi at jeg har sett en parodi på filmen, eller kanskje det er fordi at så mange disser den, men jeg klarer IKKE å ta den seriøst.

Ikke så lenge siden jeg klarte å få sett den første filmen. Hadde jo hørt endel positivt(mest om bøkene) og mye negativt(stort sett filmene) om twilight, men bestemte meg for å ikke høre på hva andre sa og finne ut hva jeg syntes om den.

Etter de første 10 minuttene så skjønte man jo hvor dårlige skuespillerene var. Tenkte for meg selv at det er sikkert enda en fantastisk bokserie som en eller annen filmressigør har klart å ødelegge. Så filmen videre, og det var nesten så jeg begynte å le flere ganger, men når han begynte å GLITRE, da gadd jeg ikke se mer!

Noe så tragisk! Når vampyrer får sol på seg så glitrer de ikke, de brenner opp!

Jeg har alltid, siden jeg var liten, elsket vampyrer, men de siste årene, spesielt etter twilight, har mitt syn på vampyrer blitt ødelagt

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 20:02   #46
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

kjæresten min heter tilfeldigvis edward... jeg kan ikke terge han for ofte, da han hater twilight... exen hans hadde dilla på bøkene

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 20:30   #47
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jeg eeelsker twilight, men filmene er ikke i nærheten av bøkene. Det gjelder forøvrig det meste av fantasybøker som blir omgjort til film..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 20:51   #48
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Har laget fårikål til middag i dag. Da føles det skikkelig surt å være på pulver og ikke kunne spise av det. Men jeg har gått ned 2,6 kg på 4 dager, og selv om en del av det nok er vann samt at jeg ikke har noe særlig mat i systemet så er det allikevel deilig etter en periode med stillstand på vekten. 7,1 kg igjen, det er jo ikke mye.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:02   #49
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Grattis Christine , 2,6kg på 4 dager er jo kjekt (vann eller ikke vann....)

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 08:34   #50
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Wohoo, første veiedag!
Begynte forrige mandag, og idag viser vekta 3,4 kg mindre!

Jada, det er vann, men kg er kg!!

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar

Emneord
30+, september


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no