Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Desemberskravletråden

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-10, 13:29   #26
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

I det siste har jeg fått mange komplimenter på at jeg ser så bra ut, er så slank osv. Men jeg klarer ikke helt å ta i mot dem.. hvordan skal man liksom svare på slikt?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Man smiler, og så sier man takk..

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jammen, jeg får ikke det helt til.. :/ Føler det blir så feil!

Skjønner at mange synes det er vanskelig å ta til seg komplementer. Det er nok fordi janteloven desverre står ganske sterkt i dette landet!
Trur vi er mange som må øve oss litt på å ta imot komplementer i utgangspunktet skal det ikke være så vanskelig å bare kunne smile og si takk men merker selv at jeg ofte nesten begynner og stamme og ikke helt hva jeg skal si når jeg får en positiv kommentar
Men det kommer seg, må bare øve litt hehe...

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:37   #27
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Desemberskravletråden

åååh, fantastisk stavmmikser! Tittet litt på de ulike på elkjøp, og det er så mye praktisk Sente noen linker til mamma:P hehe... Ønsker meg til jul! (er ganske sikker på jeg kommer til å få det også )
Har liksom ikke plass til en svær kjøkkenmaskin på en studenthybel :P men en stavmikser med diverse tilbehør er jo ypperlig!

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:54   #28
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

Ja eg treng også ein ny stavmiksar. Har enda ikkje fått kjøpt meg nokon ny da bladet på den eg hadde løsna etter berre nokre få dagars bruk. Men vanskeleg å velje, for eg har eigentleg også kanskje litt bruk for ein ny håndmiksar (elvisp), og da er frågan om det burde blitt ein slags kombinasjonsmodell?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 17:13   #29
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden

I dag kom Torkilds bok; ketolysekuren! Å, så kjekt! Finner masse inspirasjon der... Gleder meg til å få kommet skikkelig i gang. Minus 2,5 kg på 5 dager. :-) Jippi!

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 17:30   #30
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden

Åhhh... Ja, kjenner meg igjen når det gjelder å "ta imot positiv kritikk", spesielt når det kommer til kropp. Fikk en del spørsmål om jeg hadde slanket meg etter jeg var ferdig med graviditeten for 8 mnd siden. (Hadde ikke det da, var bare ikke høygravid lenger....) La heldigvis ikke på meg under siste sv.sk. Så for meg graviditeten som et mareritt, da det var det som var starten på overvekt etter første sv.sk.
Jeg er vant til å få mye positiv kritikk i den jobben jeg har, både faglig og som person... Men for kropp.... Nei, det er liksom noe helt annet. Det er så "sårbart", man undrer seg liksom; "Sier h*n det bare for å være hyggelig fordi h*n ser jeg er stor og regner med at jeg sliter med dårlig selvbilde???!" Men når det er sagt, jeg sliter ikke med dårlig selvbilde. Er trygg på meg selv, hvem jeg er og hvilke kvaliteter jeg har. Hadde det ikke vært for at overvekt medfører helseproblemer på sikt, hadde det ikke vært så farlig. Jo, jeg ønsker meg jo en slank kropp -men har ikke dårlig selvtillitt fordi! Off, dette ble klønete skrevet.... Det er som å si mot seg selv.

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 17:58   #31
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

Ikke noe flink jeg heller til å si takk.. om noen sier noe fint så er det "jaja jeg har en del igjen og jeg er ikke ferdig, og jeg har mye å ta av enda"

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:01   #32
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Desemberskravletråden

Det jeg gjort når det kommer til at andre's kommetarer på mitt vekttap er å smile si takk, og om de spør noe mere er jeg helt ærlig.
Men det har ikke vært slik hele tiden.
I begynnelsen nektet jeg før at jeg hadde gått ned i vekt. Etter å ha øvd meg fremfor speilet, går det mye lettere. Man blir vant det det.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:11   #33
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden

Jeg trodde ALDRI at jeg skulle bli mett av tre kokte egg og litt kaviar.. men joda.. Det er nettopp det jeg ble i dag.. STAPP mett av 3 kokte egg og litt kaviar.. Livet er herlig!.. ^^,

Jeg har det motsatte problemet jeg.. Er vel enda så stor at folk ikke tør å si til meg at de ser at jeg har slanket meg.. eller kanskje de ikke ser det! :O
Er to stk som har sagt noe, som ikke har visst at jeg har slanket meg...
Når de neste 10 kg forsvinner, så MÅ folk ikke kunne la være å kommentere tenker jeg.. *Glede seg*..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:40   #34
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg trodde ALDRI at jeg skulle bli mett av tre kokte egg og litt kaviar.. men joda.. Det er nettopp det jeg ble i dag.. STAPP mett av 3 kokte egg og litt kaviar.. Livet er herlig!.. ^^,

Jeg har det motsatte problemet jeg.. Er vel enda så stor at folk ikke tør å si til meg at de ser at jeg har slanket meg.. eller kanskje de ikke ser det! :O
Er to stk som har sagt noe, som ikke har visst at jeg har slanket meg...
Når de neste 10 kg forsvinner, så MÅ folk ikke kunne la være å kommentere tenker jeg.. *Glede seg*..

Jeg fryder meg over de om ser det og ikke tørr spørre..

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 20:12   #35
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden

Jeg var på Lagunen en liten svipptur i stad... (STORT kjøpesenter for dere som ikke er inngrodde bergensere :P)

Og jeg tenkte faktisk over at, det er ikke SÅ mange folk som stopper å stirrer på meg lengre.. Jeg kan liksom gå igjennom matbutikken uten å kræsje med en haug med små unger som står med stooore blå øyne og stirrer på meg...
DET kjennes godt det!
Er jo såklart noen som stirrer fortsatt, de slutter vel ikke før jeg er GODT under 100 kg.. Men jaa... *wiiii*...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:52   #36
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden

Hmmm... Har aldri vært noen som har stoppet og stirret på meg da. Egentlig vært motsatt problem; folk ser jo at jeg har noen kilo for mye, men ser ikke hvor stort problemet egentlig er fordi jeg bærer kiloene godt... Føler at selv legen min ikke tar meg på alvor når jeg nevner at jeg vil ned i vekt. Føler det er litt: "Ser ikke så verst ut (sååå stoooor), BT er suverent, blodprøvene er toppers...." Men ærligtalt! Jeg er ei dame på 165 og 114kg!! Det ER stort, men mange kvinner er illusjonister av ypperste klasse når det gjelder klær da.... Så er det enklere å kle en pæreform, tror jeg. Skal til legen om ei uke, da skal han få det servert hvor tung jeg er! -Da MÅ han ta meg på alvor! Nå orker jeg ikke være tungvekter mer.

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:07   #37
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Hmmm... Har aldri vært noen som har stoppet og stirret på meg da. Egentlig vært motsatt problem; folk ser jo at jeg har noen kilo for mye, men ser ikke hvor stort problemet egentlig er fordi jeg bærer kiloene godt... .

Jeg bærer også egentlig kg'ne godt.. Men når man er over 150 kg, så er det no hiding uansett.. Er ingen klær i verden som får en til å se mindre ut da!

Men skjønner at det er skikkelig tungt å ikke bli tatt på alvor! 117 kg er ingen fjærvekt det heller.. (selv om jeg akkurat nå hadde vært sjeleglad for å være så "lett")

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:16   #38
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

det merket jeg også.. jeg er jo 170 og nå 93.. og det er jo for mye.. det er jo fedme ...

og jeg la ut bilde i bildetråden her og ingen skjønte jeg måtte ned 20 kg til? hehe Jeg bærer dem vel godt kanskje men det er farlig overvekt og jeg har midjemål over 100 så da er det nok farlig ja.. samme hvor mye folk sier at "du er jo fin som du er".. :/

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:39   #39
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden

Pfffft.... Ja, jeg er 165 og 114kg, og midjemål på 95cm.... Jeg "tar det igjen" på rumpe og lår -og det er lite sexy med stringtruse da ja....
Jeg "skjuler" vekta med svart bukse, singlet med lang cardigan over (må dekke baken)

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:45   #40
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

hehe ja ikke sant. du veier 21 kg mer enn meg og har mindre midje enn meg.. hvor sykt er ikke det. jeg har bollemage/gravidmage..

95 bare.. jeg har 114..men jeg har ikke noe særlig til hofter eller rumpe jeg da.. hehe.. merkelig det, hvor kiloene legger seg.

Jeg er 95 over hoftene da.. hva er du der da? hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:51   #41
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hehe ja ikke sant. du veier 21 kg mer enn meg og har mindre midje enn meg.. hvor sykt er ikke det. jeg har bollemage/gravidmage..

95 bare.. jeg har 114..men jeg har ikke noe særlig til hofter eller rumpe jeg da.. hehe.. merkelig det, hvor kiloene legger seg.

Jeg er 95 over hoftene da.. hva er du der da? hehe

Til sammenligning, så har jeg som er 28 kg tyngre enn deg en midje på 100 cm.. Og hofter på ca 112 cm.. (for en mnd siden)..

Vekten min ligger rundt nedre del av magen (133 cm ) og rumpa 121,5 cm...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:53   #42
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

fader.. nå følte jeg meg feit her.. hahah må ha litt av en mage jeg skjønner jeg..eller så er jeg dårlig på å måle haha

Så da håper jeg folk skjønner jeg må ned 20 kg til!? :P

rumpa mi er 108, hoftene 95, bryst 111, men jeg syns det er vanskelig å måle da..

hvilken form har jeg da? eple? hehe

dem sier jo at det er midjemålet som er farlig.. :/

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:55   #43
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Hmmm... Har aldri vært noen som har stoppet og stirret på meg da. Egentlig vært motsatt problem; folk ser jo at jeg har noen kilo for mye, men ser ikke hvor stort problemet egentlig er fordi jeg bærer kiloene godt... Føler at selv legen min ikke tar meg på alvor når jeg nevner at jeg vil ned i vekt. Føler det er litt: "Ser ikke så verst ut (sååå stoooor), BT er suverent, blodprøvene er toppers...." Men ærligtalt! Jeg er ei dame på 165 og 114kg!! Det ER stort, men mange kvinner er illusjonister av ypperste klasse når det gjelder klær da.... Så er det enklere å kle en pæreform, tror jeg. Skal til legen om ei uke, da skal han få det servert hvor tung jeg er! -Da MÅ han ta meg på alvor! Nå orker jeg ikke være tungvekter mer.

Jeg veide 113 kg og er 170 cm. Da jeg var hos legen (Aker Sykehus) Ble jeg utskeldt av legen fordi jeg var så feit. Han ville ha en forklaring.
Ikke noe positiv erfaring.
Men om ikke fastlegen tar deg alvorlig- BYTT LEGE TIL EN SOM GJØR DET!
Bare et lite råd...

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:15   #44
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

fader.. nå følte jeg meg feit her.. hahah må ha litt av en mage jeg skjønner jeg..eller så er jeg dårlig på å måle haha

Så da håper jeg folk skjønner jeg må ned 20 kg til!? :P

rumpa mi er 108, hoftene 95, bryst 111, men jeg syns det er vanskelig å måle da..

hvilken form har jeg da? eple? hehe

dem sier jo at det er midjemålet som er farlig.. :/

Haha! Søte lille deg, du er ikke feit bare fordi du ikke har like smal midje som noen av oss andre her.. Jeg har negerrumpe og hengemage i stedet.. Og det skal også sies at jeg føler de 20 kg'ne jeg har gått ned har KUN forsvunnet fra midjen/skulderpartiet.. -,-

Men det er vanskelig å måle.. Jeg får liksom lyst til å stramme alt jeg har, men prøver å styre meg som regel..

Det er vel eple det er om hovedvekten er fokusert på midten av kroppen.. Jeg har vært så jævelig feit så lenge at jeg aner ikke hvilken kroppsform jeg har engang.. Skulle den hatt noe navn burde den bare hett "Feit"..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:17   #45
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

huff ja men.. det er jo magen som er verst :P menn vil ha damer med rumper og hofter.. det er sexy det.. men bollemage er ikke sexy! Haha

jeg ante ikke at det stod så dårlig til med meg. :/ jøje meg :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:21   #46
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

huff ja men.. det er jo magen som er verst :P menn vil ha damer med rumper og hofter.. det er sexy det.. men bollemage er ikke sexy! Haha

jeg ante ikke at det stod så dårlig til med meg. :/ jøje meg :P

Rull'n inn du a kjell..

Ikke kom her å si at en sprettrumpe som ikke engang er spretten, og en hengemage som ser ut som en GODT brukt pose fra den tid Rema1000 var det store er noe bedre... xD
Den kjøper jeg rett og slett ikke, desverre...

Vi har alle våre skavanker, og du er jo på god vei mot målet ditt!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:23   #47
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

jaja men jeg har jo mage som en flodhest jo :O haha..

Erflere som har spurt om jeg har vært gravid..

er litt rart.. mamma veier 65 kg og er 170.. hun har også bollemage.. er liksom der det legger seg på oss..

husker jeg var 16 år, veide ca 65 kg jeg også da.. kom ei dame bort og spurte når jeg skulle ha.. :|

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:26   #48
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jaja men jeg har jo mage som en flodhest jo :O haha..

Erflere som har spurt om jeg har vært gravid..

er litt rart.. mamma veier 65 kg og er 170.. hun har også bollemage.. er liksom der det legger seg på oss..

husker jeg var 16 år, veide ca 65 kg jeg også da.. kom ei dame bort og spurte når jeg skulle ha.. :|

Det er jo litt sykt faktisk..
Jeg har aldri blitt spurt om jeg skulle ha barn... Men har vel vært for feit, så folk har sett hva som er greia..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:27   #49
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden

Jeg har det på rumpe og lår!
Midje;95
Hofte; 117
Rumpe (på det breieste); 137!
Såååååå...... Må vel si at det er litt mer enn bare "bootie" som er så "populært" nå for tida ja...

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:29   #50
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

morsomt så utrolig forskjellige vi er.. to personer i samme høyde og vekt, kan være helt forskjellige over midja og hoftene.. og en av dem kan se normal ut og den andre kan se gravid ut.. hihi

derfor bør en vel heller måle enn å se på vekta..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Desemberskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 90 31-12-09 11:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no