Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lunsj

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-11, 14:23   #1
Ordinary
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 14
Ordinary er på en erverdig vei

Lunsj

Hei.
Jeg har ikke klart å registrere meg på diett.no. Men jeg lurer på om noen av dere som har lang erfaring kan bedømme om følgende dagsmeny - som er typisk for meg - høres "godkjent" ut:

Frokost:
Omelett med 2 egg, osteskriver, skinke, purreskriver, to-tre cherrytomater. Stekt i meierismør. 1 ss Udos choise.

Lunsj: ca. 50 gr. bringebær (alt. skogsbærblanding) med 1 beger cottage cheese. 1 moden avokado.

Mellommåltid: 1 neve paranøtter noen salamibiter.

Middag: Stekt kjøtt (karbonadedeig, kylling, eller fisk), grønnsaker (blomkål, brokkoli, paprika, hakkede tomater, purre, løk, hvitløk) surret sammen med kjøttet/fisken i pannen. Steker i meierisør. Deretter drysser jeg på ost og gratinerer det hele i ovnen :-)

Mellommåltid (kveldskos): 1-2 gl. røvdvin og 1 neve nøtter (hassel-/para-/mandel-/valnøtter). Alternativt 1 skål (ca. halv kurv) jordbær med tyrkisk yougurt eller fløte (og da ikke vin - tenker at vin er med på å gi antioksidanter, så det er ikke noe behov for det om jeg spiser bær).

Er det for lite grønnsaker/frukt/bær? For mye karbo?

Ordinary er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men ønsker ikke vektnedgang. 64kg/178cm Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til lunsj? Marianne Lunsj 347 20-09-14 18:30
Lunsj cafe latte Ketolysekuren 3 04-01-11 12:17
Hva spiser du til lunsj? Hannehk Dr Lindbergs 1 26-11-08 18:00
Lunsj overlap Ketolysekuren 3 20-03-08 13:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no