Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva er forskjellen?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-04, 19:27   #1
apple
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hva er forskjellen?

på Eurodiett og Atkins? At man på Atkins lager sin egen mat, og på Eurodietten kjøper man alt ferdig???

  Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 19:51   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Nå hadde jeg skrevet et kjempelangt svar her og så mista jeg det. Isteden tar jeg kortversjonen:

Atkins er bare MAT og en total kostomlegging etter en bestemt plan. Man kan leve slik resten av livet. Man starter med lite karber og øker på etterhvert.

Eurodiett er en semi-pulver KUR man lever på en kort periode, og må (så vidt jeg har forstått) foreskrives av lege. Meningen er at man skal gå over på vanlig lavkarbo etterpå.

Enkelt sagt, men det er slik det er

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 22:15   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Eneste forskjellen mellom Eurodiett og Ketoge kost - Atkins, er at Eurodiett foreskrives av en trenet lege og at en må ha resept for å kjøpe produktene... Derfor produkter og ikke mat - mat kan ikke reseptbelegges...

En får også oppfølging av legen.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Hva er dette? Fedonisten Kosttilskudd 27 25-09-04 12:05
Forskjellen på Atkins Produkter? mam Atkins kosthold 0 17-09-04 20:12
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01
Trenger tips til hva man kan spise Polyanna Lavkarbo generelt 13 25-08-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no