Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Mine resultater etter 2 måneder på lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-11, 09:54   #1
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Mine resultater etter 2 måneder på lavkarbo

Fullt innlegg her!



Det er sikkert noen som lurer på hvordan det går med den nye lavkarbo-livsstilen, og det går faktisk bra! Nei, jeg har ikke mistet så mye vekt i det siste, men det har vært mye reising, bursdager osv, og selv om jeg har vært flink og holdt meg til lavkarbo hele tiden går jeg nok ikke så mye ned når jeg spiser for mye mørk sjokolade og desserter proppet med sukrin (selv om jeg har holdt meg til 86-90% sjokolade). Så fra nå av er mørk sjokolade forbud!! Det startet med at jeg lot meg selv spise litt, og så ble det litt mer og litt mer, og det er ikke bra! I det siste har jeg jo klart å proppe i meg to plater på en helg! Jeg hadde jo med meg i bøtter og spann fra USA, men det lageret er heldigvis tomt nå, så det blir skjerpings herfra!


Det jeg er veldig fornøyd med er vel egentlig at jeg ikke har gått OPP i vekt med tanke på hvor mye jeg har spist. Jeg har vært veldig flink på å holde meg til LCHF, men spist litt mye av de varene som ligger i grenseland (som typ mørk sjokolade, mye nøtter). Jeg merker også at magen er mye bedre og jeg tåler mye mer melk enn tidligere (er veldig melkeintolerang). Så jeg kommer hvertfall til å fortsette
Mine mål i vår:

  • Kutte ned på mørk sjokolade og andre desserter selv om de er LCHF-godkjente
  • Bli enda bedre på å slutte å spise når jeg er mett (tar litt tid å vende seg til det)
  • Fortsette å gå like mye som jeg har gjort (nå med ankelvekter)
  • Klatre en gang i uken
  • Ta en løpetur i uka!!! (dette må jeg slite litt for å få til altså, men jeg må innse at jeg ikke trenger å løpe så langt) Jeg tror faktisk jeg skal begynne i morgen…
Jeg skal jo faktisk løpe holmenkollstafetten med Therese Johaug...

Hvordan går det med deg?

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppsummering etter seks måneder lavkarbo Sungrazer Livets lyse side 37 28-03-10 21:06
Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo Mr. Muscle Lavkarbo generelt 46 25-03-10 19:36
Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyse Gretal Fysisk og mental helse 7 06-11-08 07:19
Noen med oppmuntrende resultater etter kostomleggingen? Mamsen Dr Lindbergs 14 19-09-07 14:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no