Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Torkil produktutvikler..

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-06, 13:43   #1
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Torkil produktutvikler..

Du som har grep innen for lavkarboproduktutvikling, kan ikke du utvikle et lavkarbo jevnemiddel? Det tror jeg vil bli veldig etterspurt. Det er ikke noe slikt på det norske markedet ennå. De som vil jevne supper og sauser og grøt og sånt må kjøpe slikt via utenlandske nettbutikker. Noe som er tungvindt og dyrt.. Væææær så snill.. skaff oss et godt jevningsmiddel... Neste ting på ønskelista mi er ferdige ketolysetortillaer.. Pannekaker funker liksom ikke verken smaksmessig eller til å holde tacofyllet på plass.. Og appropo det.. karbofritt tacokrydder med snert i og faijas kydderblanding med snert i.. Det ønsker jeg meg veeeeldig..

Trenger du flere produkttips.. så har jeg ennå en laaaang ønskeliste.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 13:49   #2
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Torkil produktutvikler..

Kan bare signere med på Fjonkens ønsker

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 14:41   #3
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Torkil produktutvikler..

Følger etter! Hadde vært topp!!!!

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 15:42   #4
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Torkil produktutvikler..

JAAAAAA!!!!! Jeg spinker og sparer på min lille pose med lavkarbo tykningsmiddel, hadde vært flott å kunne kjøpt dette her til lands!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 17:45   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Torkil produktutvikler..

Hei
Tjoo , hva inneholder fortykningsmidlet ?
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 18:45   #6
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Torkil produktutvikler..

Det går i hvertfall ann å bruke johannesbrødkjernemel som fås i helsekosten.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 18:47   #7
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Torkil produktutvikler..

Ja si det du.. Det må du vel antagelig spørre de som har dette jevnemiddelet tilgjengelig. Jeg har det ikke..dessverre! Men AnnaV vet jeg har det..

Eller kanskje det står noe om innholdet her..

http://www23.netrition.com/expert_fo...real_page.html

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 18:47   #8
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: Torkil produktutvikler..

Opprinnelig lagt inn av guro

Det går i hvertfall ann å bruke johannesbrødkjernemel som fås i helsekosten.

Den er i hvert fald ikke lovlig på atkins har jeg hørt.

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 18:49   #9
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Torkil produktutvikler..

Thick'nThin not/Starch:

105-0005
Expert Foods
ThickenThin not/Starch thickener
227 g
Nutrition Facts
Serving Size: 1 teaspoon (2.7g)
Servings Per Container: approx 85
Amount
Per Serving
% Daily
Value*
Total Calories10 Calories From Fat0 Total Fat 0 gCholesterol 0 mgSodium 7 mgTotal Carbohydrates 2.3 g1% Dietary Fiber 2.3 g9% Protein 0.1 g*Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet.Ingredients: Vegetable gums (acacia, guar, carob, xanthan). Netrition.com's goal is to keep each product's label information up to date and accurate. However, we will not be held responsible for typographical errors and modifications to the product formulations. Please consult the product's actual label before using. If you notice any errors in the information above, please let us know. If you have further questions about this product, please contact Expert Foods at 1-888-621-9059

Inneholder altså ulike vegetabilske gummier - kanskje ikke så lett å få tak i her til lands? Jeg har kjøpt ren xanthangummi fra USA, men den klumper lett og er ikke så "brukervennlig" som dette produktet.

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 05:43   #10
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Torkil produktutvikler..

Hvis ikke du kan utvikle det selv, så kan du jo kanskje prøve å importere litt fra produsenten å se om det selger

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 21:21   #11
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent
Smile

Sv: Torkil produktutvikler..

Jeg har plenty Thick'n/Thin starch thickener, jeg Torkil, kjøpt fra netrition.com - sender du meg adr din på en PM så kan jeg shippe deg litt så du kan analysere det. Om det er slikt du driver med, da....

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød Nille Bakst 179 08-03-11 19:13
Spørsmål til Torkil Aadi Lavkarbo generelt 6 01-03-06 23:11
Spørsmål til Torkil om hudproblem og mulig vitaminmangel... Malin Ketolysekuren 3 27-01-06 11:33
Ketose/Ketoacidose (Torkil?) Thula Ketolysekuren 11 05-03-05 19:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no