Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan legge inn "tickers"?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-05, 10:35   #1
caja
Juniormedlem
 
caja sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 25
caja er ny på veien
Red face

Hvordan legge inn "tickers"?

Hei
Går til Kontrollpanel, men hvor og hvordan legger jeg inn ticker (fra TickerFactory.com)?

caja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-03-05, 13:35   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei caja


Når du har fått laget deg en ticker, så kopierer du den øverste den som heter bb code tror jeg. Kopier fra og med [img]til og med[/img].
Legg den inn i Kontrollpanelet/Vis signatur. Be om forh[ndsvisning Da
ser du om det funker. lagre...og vips....Kanskje har du Ticker

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-03-05, 14:01   #3
caja
Juniormedlem
 
caja sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 25
caja er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Anne

Hei caja


Når du har fått laget deg en ticker, så kopierer du den øverste den som heter bb code tror jeg. Kopier fra og med [img]til og med[/img].
Legg den inn i Kontrollpanelet/Vis signatur. Be om forh[ndsvisning Da
ser du om det funker. lagre...og vips....Kanskje har du Ticker


Takk skal du ha Anne.
Oh når jeg ser på din, ser jeg at du har vært kjempeflink - snart i mål.

Tror jeg har fått det til, hilsen caja

__________________
caja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-03-05, 14:25   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Der var Tickeren på plass ja....

Kjekt med Ticker, kan være litt motiverende å se den beveger seg litt mot høyre.... men med den farten jeg har så tar det dessverre tid. Det er greit, jeg går ihvertfall ikke opp mer.... Så sakte men sikkert så kommer jeg vel kanskje i mål.....

Lykke til

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-03-05, 19:18   #5
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Kan jo informere om at du må lage ny etter hvert som du går ned i vekt. Noe jeg ikke forsto med en gang

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 03-05-05, 16:53   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

*bringe opp denne igjen*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:05   #7
Nuppa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 50
Innlegg: 11
Nuppa er på en erverdig vei

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

Jeg klarte det også!!!!

__________________
Nuppa

Nuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 20:32   #8
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

weee!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:04   #9
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

Jeg får det fortsatt ikke til!!!

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:56   #10
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

Ååh??

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 10:13   #11
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

Altså, jeg får til å lage den, men problemet oppstår når jeg skal kopiere inn linken. Jeg prøver å kopiere fra img til img i bb-kode, men får opp invalid file når jeg trykker på forhåndsvisnig. Har prøvd å kutte ut img og f.skj andre varianter, men får bare invalid uansett.

Hva eksakt skal det stå da?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 10:26   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

Du hadde ikke lagt inn fra [img] til [/img] - du hadde fra og til url inne i hakene, og da jeg rettet url til img kom det riktig frem.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 10:57   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Du hadde ikke lagt inn fra [img] til [/img] - du hadde fra og til url inne i hakene, og da jeg rettet url til img kom det riktig frem.

Hmmm, tror jeg prøvde alle variantene, den siste som du fikk rettet, den viste jeg ikke at jeg hadde lagt ut en gang
Men tusen takk!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 23:30   #14
minime
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvordan legge inn "tickers"?

hmmm... er det bare jeg som har trøbbel med ticker for tiden?
jeg har aldri hatt problem før nå... men hver gang jeg har skrevet inn endringen av min vekt så kommer det bare reklame opp???

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fitday FAQ smosje Lavkarbo generelt 37 22-08-07 15:53
Vekt lillemy Lavkarbo generelt 18 16-02-05 21:12
Legge inn weight-tracker THE Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 24-01-05 10:28
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no