Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Krydret grillribbe

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-06, 17:32   #1
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Krydret grillribbe

Noen som har peiling på kalori-innhold i grillribbe?

Kjøpte den på rema 1000, ellers vet jeg ikke mye om den?

__________________
Amagetha
Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 22:43   #2
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Krydret grillribbe

Står grillbein i Atkinsboken:

Karbo: 0
Fett: 19,9
Protein: 17
Kalorier: 247

Vet ikke om det er det samme da.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 22:49   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Krydret grillribbe

Det er jo komplett umulig å vite hva krydderet på grillribben inneholder da. Det finnes ikke bare ETT krydder liksom.... Inneholder krydderet sukker (noe det ofte gjør) kan den inneholde mye karber. Det beste er å spørre der det er solgt. De er pliktig til å kunne oppgi slikt på forespørsel.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 23:46   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Krydret grillribbe

Nille-dama, hun spurte om kalorier, ikke karber

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 23:51   #5
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Krydret grillribbe

Kaloriene finner en via matvaretabellen.. Karbene er det verre med. Så det jeg har gjort er rett og slett å vaske av krydderet og derretter skrape kjøttet. Smaken sitter merkelig nok igjen i kjøttet til tross for at det meste av krydderet er fjernet. Jeg har gjort dette med hell et par ganger. Elsker ribbe, men får jo ikke kjøpt noe uten det hersjens grillkrydderet på.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 08:30   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Krydret grillribbe

Opprinnelig lagt inn av mofe

Nille-dama, hun spurte om kalorier, ikke karber

Ja, så det nå - men jeg svarte på grunnlag av Polvott sitt innlegg hvor det står 0 karber. Samma det, - er det ikke kalorier i sukker da ? Dumme meg, trodde deg jeg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 17:53   #7
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Krydret grillribbe

Når vi snakker om krydder. Har bestilt masse grillkrydder (og mye annet krydder) fra culinario.no og det ER SÅ GODT det krydderet. Har fått mange tilbakemeldinger på det også når jeg har servet det til gjester. Anbefales meget sterkt.

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Krydret blomkål Marianne Middag 0 07-02-05 19:32
Marokkanske kjøttboller i krydret tomatsaus Carbokiller Middag 5 24-07-04 23:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no