Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-06, 08:27   #1
Boxie
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 53
Innlegg: 119
Boxie er ny på veien

Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Noen av de Atkinsproduktene er jo gode, men akk så dyre. Får man bestilt de på nettet og er det i tilfelle billigere?

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat
Gammel 05-07-06, 13:02   #2
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Jeg har prøvd å søke litt på dette, men det eneste jeg fant som kunne gi et noenlunde fornuftig svar - var denne:
http://www.boarding.no/art.asp?id=14892

Prøvde også å gå inn på www.midelfart.no men det sto ingenting om Atkins-produkter der.
Vi får lete videre!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 03:47   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Det er mulig å bestille på nett, men det blir faktisk dyrere på grunn av toll og frakt. Eneste fordelen er at det er større utvalg enn her i butikkene.

Er i USA nå og ser at Atkins produkter begynner å forsvinne fra hyllene.... sammen med mange andre lavkarbo produkter. Årsaken er ikke at de ikke trenges, men at de rett og slett ikke er gode nok. Folk kjøper ikke blindt fordi det står lavkarbo på dem. Produktene av kvalitet består, er de ikke gode nok forsvinner de. Og Atkins sine er rett og slett ikke gode nok !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 08:02   #4
Boxie
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 53
Innlegg: 119
Boxie er ny på veien

Sv: Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er mulig å bestille på nett, men det blir faktisk dyrere på grunn av toll og frakt. Eneste fordelen er at det er større utvalg enn her i butikkene.

Er i USA nå og ser at Atkins produkter begynner å forsvinne fra hyllene.... sammen med mange andre lavkarbo produkter. Årsaken er ikke at de ikke trenges, men at de rett og slett ikke er gode nok. Folk kjøper ikke blindt fordi det står lavkarbo på dem. Produktene av kvalitet består, er de ikke gode nok forsvinner de. Og Atkins sine er rett og slett ikke gode nok !

Ojsann, det var interessant! Selger ikke Atkins som gress i USA? Jeg trodde det var landet der lettvinte løsninger ble mottatt med åpne armer. Det er jo ganske lettvint å slippe å telle karbo selv. Men det er kanskje ikke så mange som går på lavkarbo-kosthold der heller enda? Eller?

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 13:13   #5
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er mulig å bestille på nett, men det blir faktisk dyrere på grunn av toll og frakt. Eneste fordelen er at det er større utvalg enn her i butikkene.

Er i USA nå og ser at Atkins produkter begynner å forsvinne fra hyllene.... sammen med mange andre lavkarbo produkter. Årsaken er ikke at de ikke trenges, men at de rett og slett ikke er gode nok. Folk kjøper ikke blindt fordi det står lavkarbo på dem. Produktene av kvalitet består, er de ikke gode nok forsvinner de. Og Atkins sine er rett og slett ikke gode nok !

Hva er nytt og moro på lavkarb-fronten i USA, Nille? Skal dit i August - funnet noe du anbefaler?

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 18:29   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Opprinnelig lagt inn av Boxie

Ojsann, det var interessant! Selger ikke Atkins som gress i USA? Jeg trodde det var landet der lettvinte løsninger ble mottatt med åpne armer. Det er jo ganske lettvint å slippe å telle karbo selv. Men det er kanskje ikke så mange som går på lavkarbo-kosthold der heller enda? Eller?

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Hva er nytt og moro på lavkarb-fronten i USA, Nille? Skal dit i August - funnet noe du anbefaler?

Joda, massevis av folk på lavkarbo. Men de finner seg ikke i å kjøpe lettvinte løsninger om de er dårlige. Produktene til Atkins og andre produsenter er rett og slett ikke gode nok og smaker ikke godt nok ! Har prøvd noen få barer etc som ikke finnes i Norge enda, men de er ikke gode. Smaker syntetiskog kunstig. Folk velger heller å lage mat fra grunnen av selv og kjøper isteden gode råvarer. Det som selges er en del "carb wise" og "carb smart" og "carb quick" produkter til egen matlaging/baking. Har ikke fått hele oversikten enda, men skal ta en "mat-tur" og samle inn info før jeg reiser hjem ! Skal også kommunisere litt med en amerikansk lavkarbo-venn av meg som er dødsgod på matlaging og høre hva han anbefaler.

Litt av vitsen med lavkarbo er jo at vi ikke skal behøve masse produkter, men leve så rent som mulig. Vi vil nok trenge noen hjelpemidler, men ikke basere kostholdet på kunstig fremstilte varer.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-06, 12:52   #7
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Bestilling av Atkinsprodukter på nettet

Opprinnelig lagt inn av Nille

Litt av vitsen med lavkarbo er jo at vi ikke skal behøve masse produkter, men leve så rent som mulig. Vi vil nok trenge noen hjelpemidler, men ikke basere kostholdet på kunstig fremstilte varer.


Jepp, det er sant, Nille! Men det er UTROLIG greit med, som du sier, noen hjelpemidler i blandt. Nå tenker jeg på Thickn'Thin, som er et MUST for meg å ha i hus etterat jeg fant det. Div ting som bakemix osv gjør jo det hele litt enklere og mer variabelt også - slike ting jeg tenker på....

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kontaktlinser på nettet jeef-micro Generell diskusjon 9 05-03-10 13:34
Atkinsprodukter i nettbutikk? BenteB Atkins kosthold 2 17-07-05 15:13
Bruk av Atkinsprodukter Liva Atkins kosthold 3 16-02-05 23:51
Atkinsprodukter på postordre. Emmelin Atkins kosthold 4 11-02-05 13:37
Matoppskriftsider på nettet Musti PCOS og karbohydratkontroll 8 07-01-05 01:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no