Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-11, 21:46   #1
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Huff så trist dag dette er.
Mine tanker går til alle de som er berørte.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:06   #2
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Dette er så skremmende...
Vanskelig å finne de riktige ordene, men ta godt vare på hverandre alle sammen...

  Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:10   #3
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Helt surrealistisk og forferdelig.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:20   #4
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

En trist dag!
Varme tanker til pårørende.

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:24   #5
Johnny_b_good
Medlem
 
Johnny_b_good sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Arendal
Alder: 42
Innlegg: 130
Johnny_b_good er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det måtte vel komme her også før eller siden. En kan ikke sitte i eventyrland og tro at vi ikke er en del av verden heller.

Har en tro på at det vil bli en god del ettervirkninger av dette men det blir jo klarere etterhvert som en får mer informasjon om saken. Det er jo alltid trist når slikt skjer men dette er tross alt ikke noe uvanlig og mange steder skjer dette i større grad med verre utfall så på en måte er det en vekker for hva som faktisk skjer der ute og hva vi mennesker er i stand til å gjøre med hverandre.

__________________


Johnny_b_good er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heimelaga Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:29   #6
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Min sønn skal egentlig på leir med fremfylkingen (AUF) om kort tid... Jeg får helt grøsninger med tanke på at dette like godt kunne vært han som var berørt.. Tårene renner her. .Alle mine tanker til alle de omkomne, sårede og berøret... Hjertet mitt blør for dere

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:32   #7
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Dette har jeg i grunn ventet på, men fælt er det fordet.
Har en venninne som skulle vært der, men hun dro noen minutter før det smalt...
Mine tanker og medfølelese går til alle pårørende...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:33   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det er like forferdelig og forjævlig uansett hvor det skjer. Nei, vi skal ikke være så naive at vi ikke tror det kan skje her, men vi har fortsatt lov til å reagere med sjokk, vantro, og ikke minst sorg.
Den sikreste teorien er uansett så langt at dette ikke er noe internasjonalt terrorangrep, dette sier både Aftenposten og NRK (de eneste kildene jeg stoler på nå, spekuleringer har jeg hørt så mye av i dag, at jeg nesten føler meg syk).

Jeg har selv vekslet mellom å føle meg kald og virkelighetsfjern, og rystet og emosjonell. At man vet at det kan skje beskytter en ikke fra å reagere. Vi er jo tross alt mennesker.

Selv sto jeg i dusjen da det smalt, og det ristet i gulvet jeg sto på. Jeg tok det som en selvfølge at det var et jordskjelv, ettersom det var et på Østlandet i går natt, noe både familie og venner av meg merket, men så begynte tekstmeldingene å tikke inn og telefonen å ringe. Det tok litt tid før det sank inn ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:38   #9
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det er menneskelig å være naiv å ikke se realitetene før det faktisk skjer. Vi har vært beskyttet så lenge, som et lite barn.

Hører at det er fryktelig mange episoder av hetsing mot muslimer/mørkhudete i Oslo i kveld, og det skremmer meg nesten mer enn bomber.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 22:52   #10
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Jeg var ikke langt unna området når det smalt, men takk og pris ikke så nærme at jeg var midt oppi det. Men var rett ved kun 5min. etter smellet. Fikk bare beskjed om å løpe og komme meg bort derfra. Utrolig skremmende og uvirkelig..

Første tanken min var at jeg var redd for flere bomber spesielt på Oslo S, men når jeg hørte om skytinga på Utøya så begynte jeg å tvile på at det er terror men at det må være noe konkret mot AP....HElt forferdelig er det uansett!

Tenker på alle de stakkars ungdommene som har opplevd noe så forferdelig og de som har mistet sine kjære i Oslo og utøya!

  Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:01   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Hører at det er fryktelig mange episoder av hetsing mot muslimer/mørkhudete i Oslo i kveld, og det skremmer meg nesten mer enn bomber.

Det der kan bli farlig på sikt! Jeg er veldig lettet over at jeg ikke har sett en eneste sånn hentydning blant mine venner på facebook.
Men, som jeg skrev i stad så er det kanskje ikke snakk om internasjonal terrorvirksomhet, men muligens en aksjon som er rettet mot det bestående politiske systemet i Norge, ut fra at politiet kjenner til han som nå er tatt ... Men ingenting er jo bekreftet ennå.

Men jeg har hørt så mye spekulasjoner i dag, at jeg nærmest har blitt kvalm. Jeg prøver bare å forholde meg til det som fortløpende blir bekreftet. Den ene etter den andre ekstremgruppen løper nå til for å ta på seg skylden for dette som har skjedd, og det er noe jeg forsåvidt oppfatter, men ikke forholder meg til.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:02   #12
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Grusomt. Trodde aldri denne dagen ville komme.

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:06   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Jeg lar meg fasinere av at de som legger ut på f.eks facebook at de er mest redde er folk som ikke bor i Oslo og sjelden eller aldri er i byen.
Jeg klarer ikke å la dette skremme meg. Det kunne skjedd hvor som hhelst, når som helst. Skal man låse seg inne da?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:09   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Nei, redd er jeg ikke. Og det er jeg veldig glad for. Det er helt legitimt å være redd, og jeg forstår at folk blir det. Men her går det en jævel i meg; uansett hvem/hva som står bak dette, de skal ikke få det bedre av meg! Frykt er maktmiddel nummer en.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:09   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Nei, man kan ikke låse seg inne. Men jeg kjenner jeg føler meg ille trygg her i stygge lille Sarpsborg, som ingen gidder bombe Men herlighet. Det kan skje ting her også.. Men man kan jo ikke gå og tenke på det hele tiden heller..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:12   #16
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, redd er jeg ikke. Og det er jeg veldig glad for. Det er helt legitimt å være redd, og jeg forstår at folk blir det. Men her går det en jævel i meg; uansett hvem/hva som står bak dette, de skal ikke få det bedre av meg! Frykt er maktmiddel nummer en.

Man blir kanskje litt mer redd hvis man er midt oppi det....jeg må si at jeg er litt redd for å ta trikken til jobb på mandag. Mest sannsynlig uten grunn, men tanken vil nok aldri slippe at jeg kunne vært akkuratt ved veien der, hvis jeg hadde tatt trikken 5 min. tidligere.

  Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:14   #17
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Varme tanker til alle pårørende..Dette er helt forferdelig..

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:20   #18
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Varme tanker til alle pårørende. Ord blir fattige. Dypt tragisk...

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:25   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Man blir kanskje litt mer redd hvis man er midt oppi det....jeg må si at jeg er litt redd for å ta trikken til jobb på mandag. Mest sannsynlig uten grunn, men tanken vil nok aldri slippe at jeg kunne vært akkuratt ved veien der, hvis jeg hadde tatt trikken 5 min. tidligere.

Skal man tenke sånn kan man jo like godt tenke at " hadde jeg gått over veien fem min tidligere kunne den bilen kjørt over meg" osv... De fleste er i livsfare til stadighet uten å vite om det engang.
Sambo ble evakuert fra jobb 2 bygg unna eksplosjonen pga knuste vinduer osv, men han kommer jo like fullt til å gå på jobb som vanlig over helga, og kommer sannsynlligvis aldri til å oppleve noe lignende igjen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:29   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Man blir kanskje litt mer redd hvis man er midt oppi det....jeg må si at jeg er litt redd for å ta trikken til jobb på mandag. Mest sannsynlig uten grunn, men tanken vil nok aldri slippe at jeg kunne vært akkuratt ved veien der, hvis jeg hadde tatt trikken 5 min. tidligere.

Det kan være så mye hvisomatte ... Det er jo sånn det er, livet, det er farlig å leve ...
Jeg skulle egentlig til byen, på Gunerius og kjøpe garn, men jeg fant ut at jeg ikke gad. Jeg kunne ha fått et vindu i hodet. Men jeg kunne også ha blitt overkjørt av en bil på vei til butikken i stad. Jeg krysser ofte Trondheimsveien utenfor overgangsfeltene, av latskap, også nå. Sånn kan man bare ikke tenke ...! Da blir jo livet helt uutholdelig ...

Jeg bor rett ved Sofienbergparken, som i flere år har vært et yndet sted for overfall og voldtekter. Så langt har jeg klart å beholde tryggheten jeg føler for å bevege meg fritt. Den skal jeg ikke slippe nå, på grunn av dette. Da er mest sannsynlig et ondt mål oppnådd ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:34   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg krysser ofte Trondheimsveien utenfor overgangsfeltene, av latskap, også nå.

Hadde jeg kommet kjørende haddde jeg gitt full gass, jeg kan ikke fordra de som svimer midt i veien, og liker å skremme de litt

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:39   #22
ingerann
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sør- Trøndelag
Innlegg: 3
ingerann er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Ord blir fattige. Varme tanker til alle pårørende.

ingerann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:41   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hadde jeg kommet kjørende haddde jeg gitt full gass, jeg kan ikke fordra de som svimer midt i veien, og liker å skremme de litt

Ingen kommer kjørende. Jeg ser meg da både til høyre og venstre, skal vite!
Jeg kan heller ikke fordra folk som prøver å vise seg ved å bryte fartsgrensa bare for å gjøre et eksempel av det.

Men nå har dette lite med saken å gjøre, da.
Jeg vil bare si at jeg føler dypt med de som er berørt av hva som har skjedd. Så vidt jeg vet er ikke jeg det på noen måte, og jeg har gått inn for å finne ut av at alle jeg kjenner i byen er trygge, og sørget for at flest mulig også vet at jeg er det.
Jeg føler også med de som faktisk kjenner på den frykten som dette genererer, og håper inderlig på at de som gjør det klarer å riste det av seg, og ikke la noen vinne fram ved å skape frykt, og kanskje til og med splid på denne grufulle måten ..!
på alle!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:19   #24
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Dette er helt tragisk, en trist dag for norge.

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 03:55   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Er det bare meg, eller er det litt klamt at alle legger ut norske flagg-bilder på facebook? Siden gjerningsmannen var nasjonalist mener jeg....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Juli-starternes veietråd 2011! kattungen Ketolysekuren 217 17-08-12 06:39
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 10:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 16:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 16:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no