Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Frustrert..

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-06, 19:04   #1
Kajamoor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 4
Kajamoor er på en erverdig vei

Frustrert..

Har nå gått et par dager på eurodietten.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Gruer meg til hvert måltid, og sitter med tårer i øynene før jeg skal svelge ned hver skje. Motivasjonen min har vært og er forsåvidt på topp! Vil jo gjerne fortsette, men synes det er litt feil når jeg er kvalm etter hvert måltid.. Noen som var i sammen posisjon, men at det gikk over etter hvert? Eller må jeg bare gi opp og begynne på noe annet?

Uff, uff, uff..

__________________
Mange hilsner fra Kaja<3
Kajamoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 19:09   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert..

Det er ikke uvanlig at man er litt kvalm i begynnelsen av en lavkarbokur. Kroppen skal venne seg til den nye kosten og da kan man oppleve både kvalme og hodepine.

Drikk mye vann og la det gå litt tid.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 19:20   #3
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert..

Uff da, høres ikke noe særlig ut

Men må du gå på Eurodietten da, kan du ikke velge en annen lavkarbo-diett hvor du kan spise deilig normal mat enn den kunstige driten der da

Jeg prøvde meg på noka-dietten, jeg kom meg gjennom en dag og sprakk på kvelden, aldri mer.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:12   #4
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Frustrert..

Hei vil bare skyte inn at vist du ikke klarer euro dietten så er det jo flere andre lavkarbo dietter å satse på,atkins anbefales med STOOR A.. spiser bare nam hele tiden og har tatt av 8 kg på 1 1/2 mnd *hurra* ellers så var både meg og en veninne kvalm ,hodepine og diare de første dagene på dietten,men det går over!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 21:18   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert..

Hei Kajamoor

Hold ut - det går over! Jeg har selv brukt Eurodiett og vet hvordan det hele kan virke i begynnelsen. Men det går over. Enkelte av produktene vil du kanskje aldri lære deg å 'like' - mens andre blir favoritter du kanskje kan tenke deg å beholde fast.

Opprinnelig lagt inn av Titti32

Men må du gå på Eurodietten da, kan du ikke velge en annen lavkarbo-diett hvor du kan spise deilig normal mat enn den kunstige driten der da

Jeg prøvde meg på noka-dietten, jeg kom meg gjennom en dag og sprakk på kvelden, aldri mer.

Jeg vil påstå at ingen velger å begynne med Eurodiett hvis andre ting fungerer. NOKA-dietten kan IKKE sammenlignes med Eurodiett.

Jeg syns du skal fortsette Kajamoor. Sørg for å spise nok grønnsaker til og tilsett krydder f.eks. i suppene, ekstra egg i omeletten, 1 ss kakao (mørk altså ) i cappuccinoen og den varme sjokoladen. Jeg lager forresten de varme drikkene og suppene i kjele og bruker visp. Syns det er lettere å få ut klumper da. I de varme drikkene tilsetter jeg også ekstra med vann (lager med melk - og tilsetter ekstra vann) for hvis ikke syns jeg de blir for tjukke og kremete. Det syns ikke JEG er så godt.

Lykke til - snakk med legen din hvis dette ikke gir seg. Husker du å ta tilskuddene dine?

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:09   #6
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert..

Ok, sorry, jeg har ikke peil jeg. Men det høres så ille ut å spise noen man ikke liker, men hvis det er eneste løsningen så....

Uansett lykke til

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er så frustrert jankph Spis deg ned i vekt med Skaldeman 37 18-02-06 12:32
Frustrert!!!! Bolla Piggsvin Ketolysekuren 7 14-01-06 20:24
Frustrert angående Sucralose Skorpia Lavkarbo generelt 8 18-11-05 20:54
Melding fra en frustrert webmaster HP Generell diskusjon 9 03-11-05 18:34
Frustrert! Ann Kristin Ketolysekuren 8 21-06-05 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no