Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Scrapbooking/kortlaging?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-11-10, 15:13   #1
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Scrapbooking/kortlaging?

Noen her inne som driver med scrapbooking og/eller kortlaging?

Selv er sistnevnte min hobby. Så jeg lurer på om noen her inne vil være med på "bytterunder"? Dvs stempler opp diverse stempler og sender til hverandre? Eller puncher ut diverse figurer o.l

Anyone?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 17:39   #2
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Hei Jeg driver med scrapbooking! bruker ikke stempler og har ikke puncher

Men lurer på om du eller noen andre som driver med scrapbooking her inne vet om noen gode (helst litt rimelige) nettbutikker som er bra å handle fra???

Jeg handler litt på Nille, Ergo og Lystrup (forhandler av Panduro), men det er ikke så bra utvalg av hobbybutikker her i Kristiansund

Blir veldig glad om noen vet om en bra nettbutikk eller har andre forslag som kan gjøre scrappingen litt rimeligere

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:12   #3
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Jeg har funnet ut at etter porto o.l så er det ikke alltid sååå mye billigere å handle fra utenlandske butikker. Amerikanske nettbutikker er jo helt sinnsykt mye billigere, men frakt og porto utgjør at du kan like så godt handle her i Norge.

Jeg foretrekker butikken www.papirloftet.no De er superraske på å sende deg det du handler!

Hobbyhimmelen.no er også verd å ta en titt innom!

Det er de to jeg pleier å handle hos. Jeg har selv aldri testa ut ebay, men jeg vet at mange elsker å handle der

Hiv deg inn på scrappeforum, der finner du mange gode tips til både det ene og det andre. Googler du "freebies digi stamps" eller "free digi stamps" finner du helt greie digitale stempler som du kan laste ned og printe ut Selv har jeg en del på pc-en, men det er jo ikke samme kvalitet som "ordentlige" stempel.

Jeg er også veldig fan av clean and simple card, anbefaler deg en titt på nettsiden deres! God inspirasjon til kort som ikke er helt overtatt av pynt

Si ifra hvis du vil motta oppstempla stempeltrykk i posten
Har nå en liten stempelsamling

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 12:53   #4
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Jeg har funnet ut at etter porto o.l så er det ikke alltid sååå mye billigere å handle fra utenlandske butikker. Amerikanske nettbutikker er jo helt sinnsykt mye billigere, men frakt og porto utgjør at du kan like så godt handle her i Norge.

Jeg foretrekker butikken www.papirloftet.no De er superraske på å sende deg det du handler!

Hobbyhimmelen.no er også verd å ta en titt innom!

Det er de to jeg pleier å handle hos. Jeg har selv aldri testa ut ebay, men jeg vet at mange elsker å handle der

Hiv deg inn på scrappeforum, der finner du mange gode tips til både det ene og det andre. Googler du "freebies digi stamps" eller "free digi stamps" finner du helt greie digitale stempler som du kan laste ned og printe ut Selv har jeg en del på pc-en, men det er jo ikke samme kvalitet som "ordentlige" stempel.

Jeg er også veldig fan av clean and simple card, anbefaler deg en titt på nettsiden deres! God inspirasjon til kort som ikke er helt overtatt av pynt

Si ifra hvis du vil motta oppstempla stempeltrykk i posten
Har nå en liten stempelsamling


Oi så mange gode tips! Setter veldig stor pris på det Har holdt på med scrapping i noen år nå, men er ikke så veldig erfaren enda, så skal innom alle sidene du har anbefalt.

Har lite erfaring fra ebay selv, men begynnte å utforske den muligheten for noen dager siden. Ble ikke så veldig mye billigere når porto er dyrt, men litt sparte jeg på det jeg kjøpte

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 17:13   #5
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Jeg har ikke testa ut ebay enda og for å være helt ærlig - tror jeg skal vente litt til. Tror det blir en veldig dyr affære hvis jeg slipper meg løs der

Scrapper du album eller kort (eller begge deler)?
Jeg hater å scrappe album...får ikke det til Får ta meg et kurs før jeg får unger, hadde nemlig vært gøy å lage sånn pene babyalbum! (Det blir vel til at kun unge 1 får sånn album...en er så drittlei når unge 2 kommer)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 17:22   #6
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Jeg har ikke testa ut ebay enda og for å være helt ærlig - tror jeg skal vente litt til. Tror det blir en veldig dyr affære hvis jeg slipper meg løs der

Scrapper du album eller kort (eller begge deler)?
Jeg hater å scrappe album...får ikke det til Får ta meg et kurs før jeg får unger, hadde nemlig vært gøy å lage sånn pene babyalbum! (Det blir vel til at kun unge 1 får sånn album...en er så drittlei når unge 2 kommer)

Lager album... Får ikke til kort
Måtte ta meg skikkelig sammen for å ikke bestille mer en et par ting på ebay.. he he
Har lyst å være med på et kurs jeg også, men har alltid jobbhelg når det er kurs

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 17:25   #7
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Lager album... Får ikke til kort
Måtte ta meg skikkelig sammen for å ikke bestille mer en et par ting på ebay.. he he
Har lyst å være med på et kurs jeg også, men har alltid jobbhelg når det er kurs

Kort som er så gøy å lage

Jaa, kursdatoene passer aldri for meg heller, ikke prisene heller. Alt er lagt til den delen av måneden hvor jeg ikke har fem flate øre til overs

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 00:40   #8
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Bikuben.com er en super nettbutikk!!

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:06   #9
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Jeg driver med litt kort, men jeg er helt fersk Begynte for 1 mnd sisen så jeg har ikke så mange stempler enda..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 12:06   #10
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Opprinnelig lagt inn av mocc@, her.

Jeg driver med litt kort, men jeg er helt fersk Begynte for 1 mnd sisen så jeg har ikke så mange stempler enda..

Er det ikke gøy?

Det finnes mange gratis digitale stempler, jeg har en del på pc-en(hvis du vil ha dem tilsendt på mail eller noe), selvfølgelig er det ikke samme kvalitet som ordentlig stempler, men det er greit å bruke dem, synes iallefall jeg

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:59   #11
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Er det ikke gøy?

Det finnes mange gratis digitale stempler, jeg har en del på pc-en(hvis du vil ha dem tilsendt på mail eller noe), selvfølgelig er det ikke samme kvalitet som ordentlig stempler, men det er greit å bruke dem, synes iallefall jeg


Det er kjempe gøy.. Lurer litt på om jeg skal være med på mjøstreffet som her i Hamar i februar...
Vis du har lyst til og sende meg digitale stempler sier jeg ikke nei til det. Sender deg mail adressen min på en pm.. Jeg har ikke så mye stempler og mine er gamle, noen nye. Så vet ikke om du er intressert?

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:25   #12
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Opprinnelig lagt inn av mocc@, her.

Det er kjempe gøy.. Lurer litt på om jeg skal være med på mjøstreffet som her i Hamar i februar...
Vis du har lyst til og sende meg digitale stempler sier jeg ikke nei til det. Sender deg mail adressen min på en pm.. Jeg har ikke så mye stempler og mine er gamle, noen nye. Så vet ikke om du er intressert?

Sender deg digitale stempler

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 20:58   #13
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Tusen takk for stemplene , masse fint der... Skal bruke noen av de til neste års julekort..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no