Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Pilates

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-07, 15:53   #1
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Pilates


er det noen her som driver med pilates ???
og kan fortelle meg om det er sant at kroppen har endret seg etter 20 ganger....????

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:03   #2
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: Pilates

har ingen drevet med pilates her og vil dele sine erfaringer ???

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:37   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Pilates

Jeg har prøvd både hjemmevideo og veiledet time på studio med Pilates, og jeg hadde veldig god effekt av det. Første gangen jeg hadde prøvd videoen, så kom mannen min inn dørene, mønstret meg opp og ned, og spurte om jeg hadde trent pilates, for holdningen min var bare helt utrolig.

Men jeg vil absolutt anbefale å få veiledning på et studio om du har mulighet til det. Jeg hadde mye større utbytte av det, og hadde faktisk missforstått noen små nyanser som utgjorde forskjell på øvelsene fra videoene. Selv om de også var supre.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:58   #4
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: Pilates

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Jeg har prøvd både hjemmevideo og veiledet time på studio med Pilates, og jeg hadde veldig god effekt av det. Første gangen jeg hadde prøvd videoen, så kom mannen min inn dørene, mønstret meg opp og ned, og spurte om jeg hadde trent pilates, for holdningen min var bare helt utrolig.

Men jeg vil absolutt anbefale å få veiledning på et studio om du har mulighet til det. Jeg hadde mye større utbytte av det, og hadde faktisk missforstått noen små nyanser som utgjorde forskjell på øvelsene fra videoene. Selv om de også var supre.


nå har jeg gjort umma min første pilates trening ! kjenner det i kjernemusklene ! det finnes så mange DVD nå , har bestilt en fra Pilates room .
Hvilken har du ?

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 10:27   #5
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Pilates

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Jeg har prøvd både hjemmevideo og veiledet time på studio med Pilates, og jeg hadde veldig god effekt av det. Første gangen jeg hadde prøvd videoen, så kom mannen min inn dørene, mønstret meg opp og ned, og spurte om jeg hadde trent pilates, for holdningen min var bare helt utrolig.

Men jeg vil absolutt anbefale å få veiledning på et studio om du har mulighet til det. Jeg hadde mye større utbytte av det, og hadde faktisk missforstått noen små nyanser som utgjorde forskjell på øvelsene fra videoene. Selv om de også var supre.

Måtte du betale et årelangt medlemskap for å komme på studio og få veiledning? Jeg har ikke økonomi til det. Men tenkte at en time med veiledning kunne jeg ha råd til.

Hvor får en billigste dvd-er? Finnes det dvd+pilatesball billig noe sted? Jeg har lurt litt på trening med ball.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:26   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pilates

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke, her.

nå har jeg gjort umma min første pilates trening ! kjenner det i kjernemusklene ! det finnes så mange DVD nå , har bestilt en fra Pilates room .
Hvilken har du ?

Jeg har også den fra pilates room, syns den er bra, og de forklarer godt. Selv om det går litt fort i svinga for meg innimellom
Men det er fordelen med dvd da, kan gå tilbake og se det en gang til. vanskelig i sen sal å spole tilbake veilederen...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 13:34   #7
Fru R
Medlem
 
Fru R sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Veldig nær Bergen
Alder: 49
Innlegg: 492
Fru R har en fantastisk aura rundt segFru R har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pilates

Jeg har Winsor pilates dvder . Jeg har aldri trent pilates annet enn hjemme, og det hender stadig at jeg føler en bedring i stillinger osv.

Jeg har også trent med ball og det er effektivt det og

Det jeg liker med pilates er at en kan kjenne forbedringer fra første til andre gang man trener og at det ikke er masse hopp og sprett

__________________
Fru R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide.... Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 14:40   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Pilates

Jeg har The power of pilates, og jeg betalte per time på undervisning. Hadde bare noen få, for jeg bodde ikke i byen der jeg var (Bergen).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 16:16   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pilates

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Jeg har The power of pilates, og jeg betalte per time på undervisning. Hadde bare noen få, for jeg bodde ikke i byen der jeg var (Bergen).

Jeg har power of pilates også, pilates room er nok endel bedre syns jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 17:42   #10
sunbeam
Medlem
 
sunbeam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 235
sunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snillsunbeam er virkelig snill

Sv: Pilates

Pilatespilotene tilbyr ulike kurs, tror ikke man trenger å binde seg for et helt år.
http://pilatespilotene.no/

sunbeam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (inspirert av atkins) Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:52   #11
Spungeworthy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 51
Innlegg: 48
Spungeworthy er på en erverdig vei

Sv: Pilates

Eller man kan laste ned f.eks. Pilates for Dummies gratis fra nettet..

__________________
Spungeworthy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:42   #12
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: Pilates

he , he da er treningsøkt nr 2 ferdig , bare 18 ganger igjen til jeg skal se forskjell....

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 14:01   #13
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Pilates

Trener pilates her også, men har bare gjort det i en måned, så jeg er ikke oppe i 20 omganger ennå.

Hvor langt er det programmet dere andre følger?
Jeg slenger på litt sit-ups til slutt, og da er jeg opp i 25 minutter.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:57   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Pilates

Har trent pilates to tre-ganger i uka i et par år. Alt fra 1,5 times programmer til 30 min. Har ført dagbok på det, men har glemt det bort en stund.

se gjerne på Nilles Pilates Dagbok ogNilles Nye Pilatesdagbok

At man får en ny kropp etter 20 ganger er vel noe overdrevet, men Joseph Pilates sa at du selv ville merke forkskjellen etter 10 ganger, etter 20 vil andre merke forskjellen og etter 30 har du ny kropp.

Vel, jeg har trent noen hundre (om ikke tusen) omganger etterhvert, og både jeg og andre har merket forkskjellen. Men NY kropp.... nope, det er har jeg ikke fått.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:30   #15
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: Pilates

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Har trent pilates to tre-ganger i uka i et par år. Alt fra 1,5 times programmer til 30 min. Har ført dagbok på det, men har glemt det bort en stund.

se gjerne på Nilles Pilates Dagbok ogNilles Nye Pilatesdagbok

At man får en ny kropp etter 20 ganger er vel noe overdrevet, men Joseph Pilates sa at du selv ville merke forkskjellen etter 10 ganger, etter 20 vil andre merke forskjellen og etter 30 har du ny kropp.

Vel, jeg har trent noen hundre (om ikke tusen) omganger etterhvert, og både jeg og andre har merket forkskjellen. Men NY kropp.... nope, det er har jeg ikke fått.....

er det altså ingen reklamer som holder det de lover....
30 ganger - ny kropp - har sett det svart på hvitt flere ganger...
er sjokkert....

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pilates og resultater Kanari Trening 16 09-05-07 11:33
Pilates Daizy Trening 96 03-06-06 15:02
Pilates Hege_ Trening 2 17-04-06 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no