Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal til lege, prøver.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-10, 11:29   #1
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Skal til lege, prøver.

Godtfolk!

Eg har litt problemer her, og eg veit ikkje heilt kva som gjer at det ikkje fungerar. Byrja på ketolyse 1. desember i 09, og med unntak av julafta og to dagar etterpå så har eg vore i ketose sidan då. Eg gjekk ned ca 4 kg ganske kjapt i løpet av desember, dei kom i januar på igjen pluss ytterligare to. Desverre gjekk vekta mi i stykker for eit par veker sidan, men ved siste måling hadde eg altså gått ned igjen, til total nedgang frå start 1. des = 2kg.
Har målt meg og, dei er stort sett uforandra. På det verste har eg gått opp 5cm i magemål sidan start, men det har nok med syklus å gjere, ligg stort sett på det same som ved start, har ein total minking på ca 10 cm over heile kroppen. (overarm, lår, legg, rumpe, mage, midje, bryst etc.)
Eg har nok å ta av, så det er ikkje det. Skal (bør) gå ned minst 30-40kg.

Siste mnd har eg kutta tomat og mjølkeprodukt.
Ligg på mellom 15 og 25 kh per dag, 150-200g fett, ca 120-150g protein. Ender vanligvis på ca 2200 kcal, i blandt litt meir. (er ca 120kg, 170cm) Karbene kjem stort sett frå brokkoli, blomkål, paprika, løk og salat.

Eg føler meg ganske vel på lavkarbo dog, eg er sikker på at det er dette som er riktig, men eg må finne ut meir av kroppen og det er her spørsmålet ligg.
Skal til lege i løpet av veka, og har lyst til å bli sjekka for insulinresistens, Pcos, kolestrol og alt slikt. Hvilke prøver bør eg ta, og er det logisk å tenke at det kan vere dette som muligens stoppar det opp for meg?

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må man til lege når man går på ketolyse? Ayasofia Ketolysekuren 5 05-02-08 18:07
lege?? m@nisha Induksjonen 9 26-10-04 23:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no