Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Alkohol og ketolyse!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-11, 21:27   #26
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Alkohol og ketolyse!

Opprinnelig lagt inn av beths, her.

En liter sprit ? stakkars kropp hehehe Sikkert mindre som skal til ettersom vekta di går nedover også da

Ja, sier jeg også haha.
Men måtte altså drikke ekstremt mye før jeg merket noe før.. Så er egentlig veldig deilig! Ja, det er sant

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 18:40   #27
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Alkohol og ketolyse!

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

Min vinanbefaling vil være italienske Rosaura - nydelig rosé med bare 0,2 kh pr liter. NO KIDDING! Nyyyyyyyyyt det Mitt vinskap innholder til enhver tid 5 av Rosauraen. Alltid beredt! Så får kjæresten nyte karbo-vinen som ellers fyller resten av skapet. (og vi har plass til 70 flasker!)

Ahhh... den anbefalingen falt i god jord. Vinen er nyyydelig. Spørs om jeg klarer å holde meg til ei flaske i kveld. Tuuuusen, tusen takk for anbefalingen. Og, noterte meg at den selvsamme Rosauraen fikk terningkast 6 i Dagbladet i går. Hmmmm... faktisk veldig lyst på vin igjen

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 21:01   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alkohol og ketolyse!

De første gangene på fylla i ketose var ganske ... interessante. Men det gikk seg til. Den eneste forskjellen jeg merker nå er at jeg tålte mye mer da jeg veide nesten hundre kilo, enn jeg gjør nå ca 25 kilo mindre, men det er vel bare naturlig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 21:19   #29
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alkohol og ketolyse!

Jeg opplever stillstand i et par-tre uker hver gang jeg tar meg en fest.
Ellers opplever jeg ikke noe forskjell på før og etter ketolyse ang. virkningen av alkoholen, men om jeg blander drikkevarer blir jeg skikkelig dårlig, sengeliggende og vel så det.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 17:33   #30
Sbond
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 57
Sbond er ny på veien

Sv: Alkohol og ketolyse!

Her er min erfaring etter fredagskvelden:

Etter to (lite) cider var jeg igang, skikkelig igang igrunn, og kjente meg klar for neste inntak: Sprit.... Kort fortalt: sprit inn, hjerne ut, to pizzastk (bigone ) inn, chips inn, 1 vanlig øl inn, så ut igjen, enough said...

Våknet opp dagen etter, eller rettere sagt 3 timer etter og følte meg utrolig nok veldig fin i formen, mest sannsynlig var jeg enda ganske beruset..

Jeg hadde jo selvfølgelig ikke tenkt på at jeg også kom til å trenge mat denne vakre lørdag, så endte med at jeg spiste grandis til frokost som de andre overnattingsgjestene! Etter dette var helvette løs, og jeg heiv innpå 5 (!!!) sjokolademuffins, 3 pølser i brød, masse smågodt og en troika, jevnt fordelt utover dagen! Ble kjørt hjem i karborus på lørdagskvelden, kvalm og sliten!

Våknet opp på søndagen med en karboangst uten like, herregud, jeg hadde jo i utgangspunktet ikke sug på noe av dette, fy meg! Blir jammen meg lenge til neste gang kjenner jeg ( eller nå lyver jeg, er jo to uker til jeg skal i bursdag)

Uansett, det merkeligste med dette er at både idag og igår har magen sett flatere ut enn på leenge! Målte, og to cm inn på midja fra fredag.. Regner med det kommer på igjen, altså, men var litt merkelig da jeg så for meg den karbomagen!!

__________________


Sbond er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Aldri mer alkohol på ketolyse! frkDoug Ketolysekuren 29 19-09-10 22:22
Karbo, alkohol, ketolyse Splitterpine Lavkarbo generelt 4 19-09-10 14:52
Ketolyse - alkohol Svima Generell diskusjon 3 04-12-09 11:37
Ketolyse og alkohol emma1 Spørsmål og svar 1 07-05-08 09:39
Alkohol på ketolyse **Angelica** Ketolysekuren 9 10-03-07 11:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no