Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Mensblødninger

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-11, 14:36   #251
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Mensblødninger

Noen andre som har hatt problemer med å "hoppe over" mens med p-pillene etter lavkarbo-start?

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 17:06   #252
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Noen andre som har hatt problemer med å "hoppe over" mens med p-pillene etter lavkarbo-start?

jepp, prøvde det forrige uke. tatt pillene hele uka. men har nå hatt mensen 1 uke på pillene, tilsammen mensen vart i 1 mnd pluss denne uka! "kjempe kjekt" vurderer å gå til legen snart. og jeg slutta med lavkarbo en uke for å stoppe det. funka ikke....

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:25   #253
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensblødninger

Jeg droppa pillene og første mensen varte leeenge,men den neste jeg fikk nå varte i kun 4 dager,men da blødde jeg enormt de 2 første ,har aldri blødd igjennom,men det gjorde jeg da gitt. Men som sagt , 4 dager bare og ferdig, håper dette fortsetter

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 17:23   #254
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Jeg droppa pillene og første mensen varte leeenge,men den neste jeg fikk nå varte i kun 4 dager,men da blødde jeg enormt de 2 første ,har aldri blødd igjennom,men det gjorde jeg da gitt. Men som sagt , 4 dager bare og ferdig, håper dette fortsetter

hvis mensen varer lengre enn 7 dager da? man må jo begynne på neste brett etter 7 dager...eller?

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:52   #255
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensblødninger

OK her har jeg lest og lest og våger og hive ut følgende (jeg er litt redd nemlig, og håper på svar)

Forrige måned fikk jeg en liten mellomblødning noen dager etter mens.
Denne gang kom mensen på tiden og samtridig gikk jeg tom for minipiller (de skal tas uten opphold) og glemte stadig å få fatt i nye. Endte opp 5 dager uten....

Mensen pleier å vare 7-9 dager, lyserød blødnig som nevnt før i innleggene her (takk og LOV for det hr skremt meg noe)
Men denne gang varte blødningen i 5 dager og pang så stoppa den. Men idag, ca 8 dager etter mensstopp, er den forlade meg igang igjen!
Ser jo for meg det verste og er rimelig opprørt.

Vi er inne i en fryktelig travel periode med hussalg ( det var visning dagen etter mensen stanset og vi var himla spente på om noe ville skje mtp på salg så jeg lurer på om det er nok til at den krølla med å stoppe kjapt) og flytting til et hus som må pusses opp omtrent fra gulv til tak.

Ringer gyn i morgen og håper han kan svare greit uten at jeg må inn åp sjekk.
Jeg tok celleprøve i mars i fjor

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:53   #256
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mensblødninger

Har mensen på tredje uka nå, blør ikke mye,men hvem gidder vel å ha mens i ukesvis.
Kan dette skyldes lavkarbo

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:53   #257
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Mensblødninger

Stress ,lite søvn kan også gi mens forstyrrelser Heaven så det er nok ikke noe farlig

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:55   #258
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Har mensen på tredje uka nå, blør ikke mye,men hvem gidder vel å ha mens i ukesvis.
Kan dette skyldes lavkarbo

Jepp det kan skyldes lavkarbo ja ,opplevde det samme jeg når jeg starta opp.Blødde i 3 uker i strekk om en annen .Men etter en stund stabiliserte den seg :..så det går nok over.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:04   #259
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensblødninger

La oss håpe det Bøtt, men gutt a me som jeg er nervøs nå
Tusen takk for svar!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:06   #260
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

La oss håpe det Bøtt, men gutt a me som jeg er nervøs nå
Tusen takk for svar!

Uff forstår det men du får ringe legen så får du et sikkert svar
og

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:09   #261
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Er i min fjerde uke med lavkarbo nå og får ikke menstruasjonen. Ikke det at den er noe savn akkurat men det er irrirtende å komme ut av rytmen og gå hver dag å tro at kommer den.
Leser i tråden her at det vanlig at mensen blir skiplet, men ser at det er mest andre veien. At man får mensen oftere og lengre.
Jeg er 49 år og bruker ikke prevensjon (mannen har tatt operasjon og ordnet den biffen) så gravid er jeg ikke
Lever strengt lavkarbo og har gått ned 4 kg på disse 4 ukene.
Noen med lignende erfaringer?
Skyldes disse endringene at kroppen er i ketose?
Jeg har ikke målt med sticks om jeg er i ketose.

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:13   #262
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Mensblødninger

Jeg vil tippe på at det kan gå slik også. Min første syklus var veldig lang, 70 dager, men med masse spotting. Det beste (og eneste) å gjøre er å være tålmodig.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:17   #263
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Jeg vil tippe på at det kan gå slik også. Min første syklus var veldig lang, 70 dager, men med masse spotting. Det beste (og eneste) å gjøre er å være tålmodig.

Ja har vel ikke annet valg

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 19:06   #264
Mandy81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 18
Mandy81 er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Jepp det kan skyldes lavkarbo ja ,opplevde det samme jeg når jeg starta opp.Blødde i 3 uker i strekk om en annen .Men etter en stund stabiliserte den seg :..så det går nok over.

Sitter her med samme problem... hvor mange sykluser tok det før det før det stabiliserte seg for deg....? Vil bli gravid og vet ikke helt hvordan jeg skal regne ut eggløsning

__________________


Mandy81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 22:03   #265
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Mensblødninger

Skumma meg gjennom denne flere år gamle lange tråden og kan visst bare konkludere med at alt er "normalt" har også, dvs uregelmessigheter. Jeg har vippet en del inn og ut av moderat karbo til lavkarbo de siste årene og skjerpet inn mer og mer i løpet av sommer og til nå. Har hatt lang periode uten blødning i sommer men følelse av syklus likevel og nå en periode med vanlig blødning, så noen dager pause før flere dager med spotting og så full mens igjen som nettopp er over. Håper bare det går lenge til neste blødning, men kjennes som jeg har hatt eggløsning på samme tid som mensen nesten er over (slimete blankt). Lurer på om eggstokkene mine har stilt seg opp i motfase, hehe... ja særlig at jeg ler på ordentlig... Men jeg har også fjernet amalgam i vår og gikk til akupunktør for kraftig allergi rett før det på den perioden hvor mensen uteble. Her er altså litt av hvert som spiller inn. Akkurat nå er jeg også stressa i hodet så det kan jo også virke inn på den hersens syklusen. Æsj! Ja også har jeg langtidsammet tre barn i løpet av de siste ti og et halvt årene med dertilhørende graviditeter, ammer yngste fortsatt og har bikka førti for noen år siden. ER DET SÅ RART at syklusene føkker seg til egentlig - og nå også strengere lavkarbo.... Spiser forresten forskjellige fettsyrer - kokosolje, nattlysolje, fiskeolje... det ser i det minste ut til å virke mot PMS.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 21:44   #266
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Mandy81, her.

Sitter her med samme problem... hvor mange sykluser tok det før det før det stabiliserte seg for deg....? Vil bli gravid og vet ikke helt hvordan jeg skal regne ut eggløsning

Off vet ikke om jeg husker det asså...Men tror det gikk et par mnd før det normaliserte seg.

Foresten jeg er gravid nå etter mange års prøving ..så lykke til med det

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 13:37   #267
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Mandy81, her.

Sitter her med samme problem... hvor mange sykluser tok det før det før det stabiliserte seg for deg....? Vil bli gravid og vet ikke helt hvordan jeg skal regne ut eggløsning

Etter to mnd på lavkarbo fikk jeg klokkeklar syklus den femte i hver måned i ca. ett halvt år. Så plutselig gjorde den omveltning og kom klokkeklar hver 34 dag

Eggløsninga kan du jo bare bruke en online kalkis til å regne ut for deg, eller kjøpe en babycomp som vil si deg når du har eggløsning.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:19   #268
chrika
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
chrika er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Etter nesten et år med mens som har komt noen dager før den skulle, så har jeg endelig funnet svaret på hvorfor...fikk en aha-opplevelse nå gitt!
Men, jeg lurer...jeg har siste dag på gule piller (yasmin) idag, og skal etter planen ta sukkerpiller fra imorgen. Mensen kom idag så smått, MEN, tingen er at jeg vil utsette mensen jeg skal ha om 2 mnd. Altså, jeg vil hoppe over de hvite pillene denne gangen, og ta to brett i slengen.
Vil jeg da risikere å ha mens hele veien til neste hvite pause, eller blir det en vanlig, kort mens mon tro? Vil helst hoppe over en hvit uke nå for å unngå mens på sydentur i november....
Håper noen har et svar kjapt! =)

chrika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbs Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 10:18   #269
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Ikke akkurat et mens-spm, men til dere som går på pillen - tar dere sukkerpillene eller teller dere dager istedet? Jeg er livredd for at disse sukkerpillene skal ødelegge mht kostholdet liksom i og med at de kalles sukkerpiller

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 10:19   #270
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg er livredd for at disse sukkerpillene skal ødelegge mht kostholdet liksom i og med at de kalles sukkerpiller

Hvor mye veier en pille?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 10:26   #271
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Ikke akkurat et mens-spm, men til dere som går på pillen - tar dere sukkerpillene eller teller dere dager istedet? Jeg er livredd for at disse sukkerpillene skal ødelegge mht kostholdet liksom i og med at de kalles sukkerpiller

Da jeg gikk på p-piller så bare trykte jeg dem ut i av brettet og i søppelbøtta. Ikke fordi det var sukker i dem, men fordi det ikke var nødvendig å ta dem. Du gjør jo på en måte det sammen som når du tar dem, bortsett fra at de går i søpla i stedet for i munnen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 17:47   #272
chrika
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
chrika er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Da jeg gikk på p-piller så bare trykte jeg dem ut i av brettet og i søppelbøtta. Ikke fordi det var sukker i dem, men fordi det ikke var nødvendig å ta dem. Du gjør jo på en måte det sammen som når du tar dem, bortsett fra at de går i søpla i stedet for i munnen.

Jeg tar dem ikke, rett og slett fordi det bare er juksepiller. At det er sukkerpiller tenker jeg ikke på.

Noen svar på mitt spørsmål oppi her...?

chrika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbs Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 17:51   #273
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Da jeg gikk på p-piller så bare trykte jeg dem ut i av brettet og i søppelbøtta. Ikke fordi det var sukker i dem, men fordi det ikke var nødvendig å ta dem. Du gjør jo på en måte det sammen som når du tar dem, bortsett fra at de går i søpla i stedet for i munnen.

Haha det har jeg ikke tenkt på. Det var lurt - jeg surrer sånn egentlig men hvilken dag jeg slutta og skal begynne og sånn. *surrehue*

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 18:00   #274
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av chrika, her.

Etter nesten et år med mens som har komt noen dager før den skulle, så har jeg endelig funnet svaret på hvorfor...fikk en aha-opplevelse nå gitt!
Men, jeg lurer...jeg har siste dag på gule piller (yasmin) idag, og skal etter planen ta sukkerpiller fra imorgen. Mensen kom idag så smått, MEN, tingen er at jeg vil utsette mensen jeg skal ha om 2 mnd. Altså, jeg vil hoppe over de hvite pillene denne gangen, og ta to brett i slengen.
Vil jeg da risikere å ha mens hele veien til neste hvite pause, eller blir det en vanlig, kort mens mon tro? Vil helst hoppe over en hvit uke nå for å unngå mens på sydentur i november....
Håper noen har et svar kjapt! =)

Vanskelig å svare på faktisk! Jeg er av den typen som blør litt her og der frem til neste gang om jeg går rett på neste brett, mens mange andre gjør det og slipper mensen gang på gang!
Prøver du nå, kommer du jo i riktig rute uansett hvordan det går!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 18:04   #275
chrika
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
chrika er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vanskelig å svare på faktisk! Jeg er av den typen som blør litt her og der frem til neste gang om jeg går rett på neste brett, mens mange andre gjør det og slipper mensen gang på gang!
Prøver du nå, kommer du jo i riktig rute uansett hvordan det går!

Har komt frem til at jeg prøver. Om jeg så blør i en mnd frem til neste pillefrie uke og nytt brett, så får det bare være. Nekter å ha mensen akkurat den uken jeg skal kose meg på ferie i syden for første gang på mange år!
Oppdaget det litt for seint at syden og mens var samme uke, ellers hadde jeg testa før. Dog er jeg ikke mer plaget enn at mensen kommer noen dager for tidlig, og er borte ellers i pilleperioden.
Krysser fingre og håper jeg slipper å blø i 4-5 uker nå....

chrika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbs Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no