Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tablettene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-09, 12:42   #1
muskatt
Juniormedlem
 
muskatt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 46
muskatt er på en erverdig vei

Tablettene

Lest boken og på forum og vet at de skal tas på forskjellig tidspunkt, men jeg får det ikke til. Min unnskyldning er 3 barn og full jobb. Etter tips her kjøpte jeg en ukes dosett, men den glemte jeg- og jeg er bare 34 år...(tenk når jeg blir 70)

Er det falig å ta alle tablettene på en gang? - jeg har gjort det og magen fungere.

Er det bedre å ta alle tbl på en gang eller skal man da heller droppe de, evt prioritere en av de?

Takk for svar!

__________________
Din mat er din medisin.
muskatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: trening og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:23   #2
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Tablettene..

Hei

Magnesiumen bør du definitivt ta på kvelden. Den virker lett beroligende, og sørger for at du ikke får leggkramper om natta. Sett boksen på nattbordet!

(Mange får senestrekk/leggkramper i beina om natta, og ikke bare de som spiser ketogent heller. Dette skyldes ofte mangel på magnesium.)

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 08:29   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Tablettene..

Hei

Magnesium på nattbordet
selen på jobben (kontorpult?)
Krom ved siden av tannbørsten ( da husker du den ihvert tilfelle om morgenen)
Eller legg inn melding på mobilen med varsling som repeteres

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:06   #4
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Tablettene..

Jeg lider av mild gullfisk-syndrom og husker nada!

SÅ jeg har krom-kalium på "Min" plass ved spisebordet.
Selen-sink ligger i veska siden jeg er på jobb rundt lunsjtider.
MAgnesiumen glemmer jeg ikke fordi beina mine er helt grusomme på kvelden.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 00:30   #5
trønderjente
Juniormedlem
 
trønderjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 13
trønderjente er på en erverdig vei

Sv: Tablettene

er det slik at tablettene må taes i forbindelse med et måltid, og hvor viktig er det å spise 4 måltider? jeg jobber slik at jeg spiser middag ganske sent, og er ikke noe sulten når jeg da skal spise kveldsmat..

noen som har noen tips??

__________________


trønderjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 09:21   #6
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Tablettene

De må ikke tas ved måltider, men noen blir dårlige av å ikke ta dem sammen med mat. Jeg blir alltid kvalm og uvel om jeg tar Krom-Kalium på tom mage.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 09:50   #7
Karenina
Medlem
 
Karenina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 108
Karenina er på en erverdig vei

Sv: Tablettene

Jeg har kromen stående ved siden av p-pillene på badet,så husker jeg å ta de hver morgen.
I veska har jeg en liten pung med selen, siden jeg stort sett spiser lunch på skolen. Der har jeg også noen krom liggende i tilfelle jeg skal spise middag ute en dag.
Magnesiumen står på nattbordet..

Lykke til

Karenina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 22:03   #8
trønderjente
Juniormedlem
 
trønderjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 13
trønderjente er på en erverdig vei

Sv: Tablettene

Takk for hjelpa!!!

Da slipper jeg å bekymre meg for det!

__________________


trønderjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 20:01   #9
Nilla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Nilla er på en erverdig vei

Sv: Tablettene

Må man bruke tablettene fra nettsiden eller kan man kjøpe krom på apotek også? Event bruke opp det jeg har av krom og magnesium liggende.

Nilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skal prøve meg på Lavkarbo/ketolyse, tror jeg. Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 21:48   #10
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Tablettene

Må ikke kjøpe fra nettsiden nei. Du kan selvfølgelig bruke opp de du har.

Men de som selges på nettsiden er jo bare en brøkdel av prisen sammenlignet med de fra apotek eller helsekost da. Derfor handler jeg på ketolyse.no, for jeg er en grådig liten gris.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:24   #11
Maryhen
Nytt Medlem
 
Maryhen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 1
Maryhen er på en erverdig vei

Sv: Tablettene

Jeg er HELT fersk i Ketolyseverdenen, og har ikke kjøpt "startpakka" enda (ergo ikke lest boka). Det jeg lurer på er om jeg kan starte med maten før jeg har tablettene? Eller burde jeg vente den uka (maks 2) det tar før jeg har de?

__________________


Sist redigert av Maryhen : 14-01-10 kl 21:34. Årsak: Skrivefeil
Maryhen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - nybegynner Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 21:19   #12
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Tablettene

Godt mulig du vil trenge i alle fall magnesiumen før det har gått veldig mange dagene, jeg (og mener å huske at det finnes flere ) som ganske kjapt får leggkramper hvis jeg spiser ketogent. Og det gjør jeg jo, så her glemmer jeg ikke magnesium, tar gjerne to, hver eneste kveld

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 21:32   #13
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Tablettene

Der har jeg tydeligvis vært heldig så langt. Gått på lavkarbo i 2 uker nå, har ikke hatt noe muskelsmerter. Men kosttilskudd skal kjøpes inn.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 10:51   #14
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Tablettene

Er SPEKTRO multivitaminer like grei å ta i som de som er på nette?? inneholder jo alt

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må man spise tablettene? Millamalie Ketolysekuren 17 28-04-09 18:42
Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no Lykkelig Ketolysekuren 52 31-08-08 12:36
Tips til å huske tablettene? Mayella Ketolysekuren 8 22-02-08 17:47
Når ta de enkelte tablettene? Babalotta Ketolysekuren 20 13-10-07 16:28
Kombinere tablettene 01jun07 Ketolysekuren 5 09-08-07 07:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no