Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Kelpasan - vidundermiddel

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-04, 14:32   #1
Cinderella
Medlem
 
Cinderella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 45
Innlegg: 177
Cinderella har en fantastisk aura rundt segCinderella har en fantastisk aura rundt seg

Kelpasan - vidundermiddel

Hei jeg begynte å ta kelpasan for noen dager siden, føler meg bare så utrolig opplagt av det. Har masse energi og er langt fra så sulten som tidligere.
Anbefaler alle å prøve.

Er det flere som har erfaringer med dette?

__________________






Cinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 14:52   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hva er Kelpasan for no' da?? Veit ikke det engang jeg....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 14:58   #3
Cinderella
Medlem
 
Cinderella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 45
Innlegg: 177
Cinderella har en fantastisk aura rundt segCinderella har en fantastisk aura rundt seg

Kelpasan er en mineraltablet, som styrker hele hormonbalancen. Indeholder alle nødvendige sporstoffer, bl. jod, fra friske alger fra Stillehavet.

__________________






Cinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 15:19   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Kelpasan er spesielt bra for blodtype 0, og stimulerer forbrenningen. Jeg brukte dem før, 6 stk daglig i flere måneder. Merket ikke noe særlig, men det er jo sunt da.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 08:31   #5
Cinderella
Medlem
 
Cinderella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 45
Innlegg: 177
Cinderella har en fantastisk aura rundt segCinderella har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er blodtype B, vet heller ikke om det hjelper på vekten enda men jeg har ihvertfall fått sinnsykt mye mer energi av dem.

Vil gjerne vite mer om det hvis du vet noe mer......

__________________






Cinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 11:32   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har og spist Kelpasan så det holder (sluttet med dem for over et år siden), tror nok det kan hjelpe noen, men dessverre ikke meg. Og som Iset sier, - det er jo sunt da !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 11:35   #7
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hvis det var så sunt, hvorfor slutte?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 01-02-05, 03:02   #8
HCBergen
Støttemedlem
 
HCBergen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: I byen mellom de syv fjell!
Alder: 41
Innlegg: 19
HCBergen er ny på veien
Question

Verdt å prøve?

Opprinnelig lagt inn av Cinderella

Jeg er blodtype B, vet heller ikke om det hjelper på vekten enda men jeg har ihvertfall fått sinnsykt mye mer energi av dem.

Vil gjerne vite mer om det hvis du vet noe mer......


Heisann!
Flere her som skriver varmt om Kelpasan.Må si jeg er høyst interessert i å få mer kjennskap til dette kosttilskuddet.ER det å få kjøpt på vanlige helsekostbutikker?Pris?
Mer energi?JAA takk!;0)

Noen som vet,er jeg takknemlig for svar!;0)

__________________
Ivrige vink og varme armslyng fra vestlending!
Måtte dagen bli av de bedre for deg c",)
HCBergen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen diett.Kjører variert,sunt kosthold jeg!Trolig den eneste her s sliter med å gå OPP i vekt(?!) Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 02:00   #9
HCBergen
Støttemedlem
 
HCBergen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: I byen mellom de syv fjell!
Alder: 41
Innlegg: 19
HCBergen er ny på veien
Exclamation

Tang---> kraftig helsebringende sjøplante!

Vært på helsekost og kjøpt Kelpasan!129 kr for 280 tabletter..
Visste du at det er 14 stoffer som er viktige for kroppens stoffskiftefunksjoner,og at så mange som 13 av dem finnes i tang..?Så vet vi det!

Jeg svelger 3 stk hver kveld sammen med div andre kosttilkudd.Hva gjør dere andre som går på Kelpasan,mon tro?

__________________
Ivrige vink og varme armslyng fra vestlending!
Måtte dagen bli av de bedre for deg c",)
HCBergen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen diett.Kjører variert,sunt kosthold jeg!Trolig den eneste her s sliter med å gå OPP i vekt(?!) Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 11:59   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg tok Kelpasan en stund for noen år siden etter råd fra homeopat. Merket ikke noen bedring, men det var kanskje ikke så rart siden jeg antagelig hadde en del underskudd på andre stoffer, spiste feil, samt ikke var medisinert for lavt stoffskifte...

Tror jeg da tok tre per dag, alt på en gang.

Nå vurderer jeg å prøve igjen, siden det skal være bra for blodtypen min - jeg er også 0. Ble litt inspirert av innlegget ditt også, HC!

Det er jo ikke akkurat dyrt heller - men lommeboka tåler jo ikke at man tar ALLE mulige kosttilskudd - hvis man ikke merker virkning etter noen måneder kan man kanskje heller prøve ut noe annet (a propos spørsmålet til Anne)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 17:38   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Om det er vidundermiddel er vel tvilsomt, - tror ikke det finnes noe vidundermiddel mot noe som helst jeg....

MEN - når det er sagt, - det skader jo ikke å prøve - det er jo sunt ! Neste lønning kjøper jeg også en boks !

(lavt stoffskifte/blodtype O-Nille)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 17:46   #12
HCBergen
Støttemedlem
 
HCBergen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: I byen mellom de syv fjell!
Alder: 41
Innlegg: 19
HCBergen er ny på veien

Gunstig for msk m blodtype 0 hører jeg?Jeg har visst glemt ka type eg har,huske å få det sjekka ved neste stoffskifteprøve..*huskehuske*

__________________
Ivrige vink og varme armslyng fra vestlending!
Måtte dagen bli av de bedre for deg c",)
HCBergen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen diett.Kjører variert,sunt kosthold jeg!Trolig den eneste her s sliter med å gå OPP i vekt(?!) Svar med sitat
Gammel 12-02-05, 20:50   #13
The Rose
Nytt Medlem
 
The Rose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Hedmark
Alder: 56
Innlegg: 5
The Rose er på en erverdig vei

Har blodtype A+ jeg og har ikke følt noen spesiell forandring, men tror at for enkelte kan det hjelpe på sult og godtebehov. Men boksen står på hylla, skulle kanskje tatt de og sett om vekta lea seg litt igjen....

__________________
The Rose










The Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver å finne min egen sti Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 16:17   #14
HCBergen
Støttemedlem
 
HCBergen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: I byen mellom de syv fjell!
Alder: 41
Innlegg: 19
HCBergen er ny på veien

Hei!
Stille i denne så interessante tråden..??noen som går på kelpasan som meg?

__________________
Ivrige vink og varme armslyng fra vestlending!
Måtte dagen bli av de bedre for deg c",)
HCBergen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen diett.Kjører variert,sunt kosthold jeg!Trolig den eneste her s sliter med å gå OPP i vekt(?!) Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 14:36   #15
Mood
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: vestfold
Alder: 44
Innlegg: 3
Mood er på en erverdig vei

Sv: Kelpasan - vidundermiddel

Akkurat kjøpt meg kelpsan i sverige i går og har tatt min 1 tablett nå.
Skal bli spennende og se om det har noen virkning da!
Anbefalt dosering 4 stk daglig, 260 tabletter kostet 115 kr, så dette må være det billigste kosttilskuddet jeg har kjøpt.

Akkurat gått ned 25 kg på ca 9 mnd, så nå er det viktig og holde vekta.

Mood er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, masse turer og fornuftig mat. Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 15:10   #16
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Kelpasan - vidundermiddel

Hei!
Måtte inn og søke på dette og kom over denne teksten:

Tips
Kelpasan
her som nevnt en slankende effekt og spesielt sammen med Molkosan og Cynara.
Slik gjør du:

Molkosan: 2-3ss Molkosan i et stort glass vann 3xdaglig. Kelpasan: 4stk Kelpasan om morgenen i en uke deretter 2stk om morgenen resten av slankeperioden. Hvis man er utålmodig underveis kan man ta 4stk Kelpasan en uke ekstra. Cynara: 15 dråper i litt vann 3xdaglig Kuren virker ikke hurtig og voldsomt, men vil til gjengjeld gi et flott og varig resultat!

Noen som har prøvd kombinasjonen? Erfaringer?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 15:17   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kelpasan - vidundermiddel

Her er en lang tråd om Kelpasan og annet omkring lavt stofskifte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 16:54   #18
Mood
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: vestfold
Alder: 44
Innlegg: 3
Mood er på en erverdig vei

Sv: Kelpasan - vidundermiddel

Oioi, nå har jeg tatt 2 av disse tablettene og kjenner at jeg har null matlyst og er rastløs.
Hmm, di må innholde et eller annet som påvirker " rytmen" i kroppen.
Føles ut som om jeg har tatt en overdose koffein.

Mood er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, masse turer og fornuftig mat. Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:24   #19
Mood
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: vestfold
Alder: 44
Innlegg: 3
Mood er på en erverdig vei

Sv: Kelpasan - vidundermiddel

Opprinnelig lagt inn av Mood, her.

Oioi, nå har jeg tatt 2 av disse tablettene og kjenner at jeg har null matlyst og er rastløs.
Hmm, di må innholde et eller annet som påvirker " rytmen" i kroppen.
Føles ut som om jeg har tatt en overdose koffein.

Må bare legge til at jeg er veldig sensitiv ovenfor medisiner og kostholdsmiddler av alle slag.

Mood er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, masse turer og fornuftig mat. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no