Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Utdrikningslag

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-05, 00:13   #1
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Utdrikningslag

Jeg skal arrangere utdrikningslag på lørdag for min venninne. Aktivt opplegg, der hun liksom skal være med på 71 grader nord... Aktivitetene på dagtid er ordnet, men jeg trenger hjelp til kvelden. Jeg lurer på om noen av dere har tips til leker, konkurranser, utfordringer, spørsmål osv. som bruden kan gjennomgå.

Det jeg har av planer på kvelden:
* Jeg skal på forhånd stille spørsmål til hennes kommende mann, for å sjekke hvor godt de kjenner hverandre.
* Alle de ni jentene som kommer skal ha med en ting som skal mimres rundt.

Vi skal være på et spa-sted, og vi skal overnatte. Og det er et utdrikningslag UTEN alkohol...! Bruden tåler ikke alkohol og halve selskapet er gravide eller ammende... Lekene må altså ikke bare være morsomme med promille... Jeg kunne godt ha tenkt meg å finne på noe rundt hennes gamlekjærester, men hva er morsomt og sofistikert, ikke bare plumpt og pinlig?

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 20:39   #2
konepone
Medlem
 
konepone sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo, men snart Flateby
Alder: 49
Innlegg: 172
konepone er en juvelkonepone er en juvelkonepone er en juvel

Oi, denne var vrien...

Det hørtes jo ut som du hadde masse flotte planer - og venninna di kommer sikkert til å ha det kjempegøy....det hørtes litt ut som mitt - men det om kvelden...hmm - det ble jo veldig mye alkohol på slutten.
Vet ikke hva dere synes om brettspill og sånn i vennegjengen deres - vi spiller ofte spill som Kortskalle (med alkohol) og Cranium (den har vi spilt uten alkohol flere ganger - og vi synes det er kjempegøy!). Ellers går det jo, som du sier å finne på noe med ekser. I min venninnes utdrikningslag, fikk vi ei i gjengen (som er fysioterapeut) til å massere henne etter en lang dag......etterhvert tok eksen hennes over....og det var ganske festlig - hun lå der og ble massert av eksen sin, og han holdt på å le seg ihjel.Han ble selvsagt avslørt tilslutt, men ansiktsuttrykket hennes var ubetalelig...hun så ut som hun hadde falt ned fra månen......
Har ikke flere tips å komme med, men jeg ønsker deg masse lykke til med arrangementet!!

__________________
KONEPONE til mannbrann




Vi åler oss sakte nedover.........



konepone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 21:16   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Hei Konepone! Tusen takk for at du svarte! Men du skjønner... ehh... utdrikningslaget var i går... Det ble så vellykket som bare det! Skravling er aldri vanskelig med ti jenter på et rom... Det med massasjen hørtes jo bare utrolig festlig ut da!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 01-05-05, 21:56   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Massert av eksen? Well.....

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no