Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse eller Skaldeman for jenter?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-11, 19:50   #1
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Ketolyse eller Skaldeman for jenter?

Jeg har spist meg lei av salater og grønnsaker pga høykarbo dietter som anbefaler mengder med "kaninfor" dumme høykarbo. høykarbo = sult.

snudde helt om for 2 uker siden. er 166 cm og veier 61 kg. vil ned til 55 og spesielt forminske midjen betraktelig. og ikke minst er jeg opptatt av det skaldeman sier om optimal ernæring. jeg har sultet kroppen min på dietter en stund og vil gi kroppen min skikkelig næring. den har ligger på kaloriunderskudd frem og tilbake. tragisk. er skaldeman med 5 % karber optimalt for meg? eller ketolyse?

mange mener skaldeman er mer tilpasset menn. ikke for meg. føler jeg slanker meg når jeg spiser salat og blir deprimert av det. har ALDRI vært en salat jente. tvinger det jo i meg. er den god inneholder den masse fett, kjøtt og dressing. kan jeg spise nesten bare kjøtt/animalsk fett og egg uten grønnsakene og gå ned når jeg har normal bmi? (midjefettet mitt hører ikke sammen med min "normale" bmi mener nå jeg. veldig rart hvordan vi selv ser på vår egen kropp).

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:53   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse eller Skaldeman for jenter?

Nå er det jo ikke sånn at salat er den eneste grønnsaken i verden, så man mååååå jo ikke spise salat på f.eks ketolyse.

Har ikke noe tro på at noen dietter passer jenter og noen gutter. Vi er da individer, med forskjellige preferanser, totalt uavhengig av kjønn.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:12   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse eller Skaldeman for jenter?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nå er det jo ikke sånn at salat er den eneste grønnsaken i verden, så man mååååå jo ikke spise salat på f.eks ketolyse.

Har ikke noe tro på at noen dietter passer jenter og noen gutter. Vi er da individer, med forskjellige preferanser, totalt uavhengig av kjønn.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skaldeman/ketolyse Anos Mer enn 30 kg overvekt 4 27-03-11 20:25
Er skaldeman det samme som ketolyse? hope10 Lavkarbo generelt 15 21-02-11 07:33
Hva er forskjell på Ketolyse og Skaldeman? Bathory Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 04-12-09 12:47
Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)? SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 7 20-01-09 20:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no