Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysepølser

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-08, 23:15   #26
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysepølser

Hei kokopeli,
Nei, det var nok ikke meg som hadde lagt inn bestilling... tenkte det var greit at i alle fall en av Meny butikkene i Drammen har varene og CC er jo en grei plass å handle. Jeg har sendt e-post til Meny men de har ennå ikke greid å spore opp hvilken av butikkene i Drammen som har tatt inn varene. I og med at ketolysepølsene står på frivillig utvalg lista så har Meny sendt en mail til leverandøren, men ikke fått noen tilbakemelding ennå. Uansett så var du kjappere enn MENY, he he...
Men nå blir det vel en svipptur innom CC i morra - pølser til midda'n...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 10:36   #27
intel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 57
Innlegg: 25
intel er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Bare til orientering

JULEPØLSENE ER I SALG



Vennlig Hilsen
Torkil

Noen som har smakt disse julepølsene?

intel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 12:44   #28
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av KetoKay, her.

Nå har jeg smakt ketolyse wiener, middags-, og grillpølse og jeg kan sterkt anbefale de til de som er litt skeptisk. De til min overraskelse veldig gode, og står slett ikke tilbake for vanlige pølser. Er nesten så jeg begynner å lure på hvorfor ikke alle pølser er laget på denne måten. Det er jo faktisk mye sunnere...

Jeg kjøper mine ketolyseprodukter på Meny Høyda i Rygge kommune (på grensen til Moss)


Tusen takk for tispet! Jeg får nemlig kun tak i grillpølsene på meny her en sjelden gang... Og det er kjip å dra dit med håp hver uke, for bare å bli skuffet igjen. Tror faktisk jeg skal kjøre meg en tur til Moss før treninga i dag

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:16   #29
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysepølser

ultra lade i tr.heim har ketolysepølser=) pluss ketolyseprodukter

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysepølser Trolljenta Ketolysekuren 24 08-05-11 19:55
Ketolysepølser kals Spørsmål og svar 1 05-09-06 16:36
ketolysepølser kals Lavkarbo generelt 1 05-09-06 16:35
Ketolysepølser Torkil Ketolysekuren 0 04-07-06 16:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no