Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Glutenmel

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-04, 13:54   #1
yor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 7
yor er på en erverdig vei

Glutenmel

Jeg kjøpte en pose glutenmel på den lokale helsekostsjappa. Men hvor mye karbohydrater er det egentlig pr 100 gram? Det står ikke noe på pakka, så jeg tør ikke bruke det....

Yor

yor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-06-04, 13:58   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Er ikke det noe dem er pliktig å opplyse om?

Spørre i sjappa, eller ringe importøren.

(Men der er vel noen her som allerde har gjort det?)

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-06-04, 17:53   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Hmmmm.... helt enig i at det BURDE stå på pakken, men det gjør det skjeldent. Har også sittet med glutenmel, soyamel fra helsekosten hvor det ikke står annet enn at det er 500 g glutenmel. Og thats it!!!
Ringte så helsekostbutikken som ikke ante noe. Deretter ringte jeg Validus som er distributør og de visste heller ingenting, så jeg endte opp med å ringe Norges Møllerne eller noe slikt for å få svar. Og etter mye om og om men fikk jeg snakke med en som visste det..

og DUMME DUMME CARBOKILLER har ikke notert det ned og husker det derfor ikke.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no