Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

1 år har gått ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-08, 18:31   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

1 år har gått ...

siden jeg stakk nesa innom for første gang.
og jeg har mye å takke Iset for linken hit for!

Jeg har mistet 27 kilo, fått ny kropp, ny stil og mye selvtillitt. Jeg er i ferd med å finne Stine igjen, hun har vært borte, forsømt og glemt i 10 år. Satt på sidelinjen av at jeg har gjort alle til lags ved å være den perfekte kone, mamma, søster, tante, nabo, datter, barnebarn osv. Men nåhar jeg tatt et grep og blitt mer bevisst på meg selv, at jg må få være bare meg, hatt SÅ stor fokus på oss som par og oss som familie at jeg har mistet litt av min identitet på veien, og det er ikke bra.

Tuuuusen takk til alle på dette forumet, dere er fantastiske pådrivere hele gjengen, hadde vært umulig uten denne hjelpen

Noen har jeg knyttet til meg helt inn i hjertet, og dere vet hvem dere er, ekstra takk til dere osm har orket å høre på fjase-maset mitt, senest i dag!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:37   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Så flink du har vært og er

Det er viktig å finne frem jenta som er inni oss. Det er en lang prosess, og kan være vanskelig for andre å både forstå og takle... Men stå på Stine, kom frem i lyset

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:42   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått...

Takk Gerd heltinnen min!
De som kjenner meg vil nok påstå at jeg langt fra tilbakeholden/trukket, aldri vært, men de ser jo ikke det som foregår inne i meg

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:45   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...



Sånn som meg det... Tankene og sorgen inni meg var det ingen som såg. Sinnet mitt var det gubbelille som såg

Men nå, er det andre tider

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:47   #5
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Så kjempeflott Stine! Du er en motivasjon for oss andre

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:51   #6
marquise
Medlem
 
marquise sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Sørlandet
Alder: 64
Innlegg: 124
marquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snillmarquise er virkelig snill

Sv: 1 år har gått...

Hei MorStine! Du er modig og en usedvanlig flott kvinne. Du har betydd enormt mye i forhold til hva du har bidratt med her inne.... Har alltid lest det du av erfaring har skrevet. Du kjenner ikke meg, for jeg har vært "litt stille".. Føler så veldig med deg, - ikke alltid at alt går "på skinner". Av egen erfaring vet jeg at det kan bli mye som kommer opp til overflaten når man hele tiden har vært til for andre, men så fremstår som "ny" og sterk. Vil rett og slett påstå at jeg ser bedre ut enn noen gang nå når jeg snart er 50 Men litt vanskelig for de i nærheten. Vil bare med dette lille innlegget forsøke å støtte deg. - du flotte dama!!!!!! Klem fra Hilde

__________________







marquise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:53   #7
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Tuuuusen takk til alle på dette forumet, dere er fantastiske pådrivere hele gjengen, hadde vært umulig uten denne hjelpen


Og nå er det din tur til å inspirere oss nye her! Tusen takk for det!

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:55   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Fantastisk ; 27 kg på ett år.

Godt jobba. Gratulerer med måloppnåelse.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:56   #9
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått...

Tusen hjertelig takk for gode ord alle sammen, blir helt rørt jeg

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 19:08   #10
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 19:09   #11
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Hei -så flott å lese! takk for dette innlegget, ble helt rørt jeg da jeg leste det. Lykke til videre - det er en ganske stor bragd det du har klart, å ta av 27 kg, men ikke minst å finne deg selv inni deg.
Også er du jo bare 28 år og har livet foran deg! kos deg med livet!

(nå høres jeg jo ut som en gammal dame som ikke har livet foran meg...men skulle faktisk ønske jeg hadde funnet ut det jeg vet i dag for 12 år siden...)

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 19:19   #12
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 1 år har gått...

LOGO.jpg

GRATULERER med - 27kilo. Og Lykke til med det som hender i deg mens du vandrer langs veien. Kiloene er viktige, men enda mer viktig er det som hender i oss, ikke med oss..

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 19:36   #13
klementin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 40
klementin er på en erverdig vei

Sv: 1 år har gått...

gratulerer så mye med 27 kg ned, du har vært kjempeflink

klementin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 19:38   #14
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: 1 år har gått...

Det er så flott!!! 27 kilo på ett år!!! Jeg vil også snart komme i mål, men det er tunge dager på veien. Godt med noen solskinnshistorier slik at man vet hvorfor man "piner" seg selv gjennom dette dag etter dag.

Jeg har selv gått på ketogen kost i 40 dager, men kun 6,8 kilo. Det er 10 kilo igjen, og motivasjonen er dalende...

Om 40 dager stikker jeg på 3 ukers sydentur, og jeg vil så gjerne komme meg i toppform innen den tid. 10 kilo på 40 dager er sikkert litt i overkant... Har store forhåpninger, men men...

Ha en fin ettermiddag.

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:03   #15
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: 1 år har gått...

Det er så godt å lese sånne innlegg som dette, takk! Det er så utrolig mange inspirerende mennesker her inne, og du er en av de! Jeg føler meg heldig som har funnet dette forumet!

Grattis med oppnådd resultat, både vektnedgang og nyfunnet selvtillitt

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:04   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Skjønne Stine! Du har vært utrolig flink og du er en stor ressurs her inne, jeg kjenner jeg er rent blitt glad i deg selv om vi aldri har møttes. Gratulerer med den flotte vektnedgangen og med ditt nye liv, jeg vet hvor fantastisk følelse det er.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:11   #17
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Åh, så fantastisk å lese!

Gratulerer så utrolig mye, Stine

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:11   #18
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Skjønne Stine! Du har vært utrolig flink og du er en stor ressurs her inne, jeg kjenner jeg er rent blitt glad i deg selv om vi aldri har møttes. Gratulerer med den flotte vektnedgangen og med ditt nye liv, jeg vet hvor fantastisk følelse det er.

Der er du jo Og jeg har blitt veldig glad i deg, suger til meg det du skriver, både her og på FP Og DU er virkelig en stor ressurs!!!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:15   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått...

Åh tusen takk, så snilt sagt!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:20   #20
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått...

Flinke MorStine!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:39   #21
intel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 57
Innlegg: 25
intel er på en erverdig vei

Sv: 1 år har gått...

Gratulerer med dagen og resultatet, du er en stor ressurs for dette forumet!

intel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:44   #22
*ellabellami*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 40
*ellabellami* er på en erverdig vei

Sv: 1 år har gått...

Gratulerer!! Du er et forbilde for meg som akkurat har startet!! Kan nesten ikke drømme om sånne resultater en gang!

__________________


*ellabellami* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:49   #23
Solstråle
Juniormedlem
 
Solstråle sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Nord-Troms
Alder: 40
Innlegg: 21
Solstråle er ny på veien

Sv: 1 år har gått...

Gratulere med seieren!!

En fantastisk bragd!

Stor inspirasjon for meg som snart skal trå til...

__________________
Solstråle

...straks klar for Ketolyse...
(må bare avslutte amminga først)
Solstråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:27   #24
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått...

Tusen takk folkens, nå triller faktisk tårene er litt lettrørt om dagen!!!
Er så glad jeg har dere!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:33   #25
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: 1 år har gått...

Det er helt fantastisk, MorStine! Det har vært moro å følge med deg på veien frem mot målet! Du har all grunn til å være stolt!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no