Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-10, 08:45   #126
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Åhhh Heldige deg Victory , Jeg ELSKER London! Nyte storbypulsen , se på folk og bare oppleve noe annet er fantastisk. Selvom du skal på messe håper jeg du får oppleve litt av London. Var der i Januar i fjor med mannen min , vi har vært der sammen en del ganger før men blir liksom ikke lei
Vi var å så Mamma Mia , spiste god mat , shoppet litt etc..Herlig.
Men jeg skjønner tankegangen din med at da er det vel naturlig at det blir en liten "sprekk". Jeg tror ikke det er så krise så lenge man henter seg inn igjen ganske raskt. Og det gjør jo du

Jeg tror vi har funnet ut at det blir en type kyllinggryte på fredag , og taco på lørdag. Da kan jeg kontrollere hva som blir inntaket , men de andre kan også kose seg med god mat. Tror det blir ett glass rødvin hver kveld men ikke mye mer altså..Barna er med og jeg er ganske strikt på at de ikke skal se sine foreldre beruset , men de skal også kunne se at vi kan kose oss med ett glass vin til maten. Håper å gi dem sunne verdier... he he
Dattern min på 5 elsker vårt nye kosthold da. Hun er super glad i egg og grønnsaker så hun spiser omelett til frokost og vil gjerne ha med det i barnehagen også ;-) Paprika og avocado kan hun sikkert spise til alle måltider.. he he..

Får prøve å få noen deilige skiturer også i helgen så blir det nok bra. Er iallefall helt sikker på at det blir badstue og isbading.

I dag blir det spinning. Gleder meg til det. Må få inn sykkelformen snart..Nærmer seg Birken..he he

Ha en flott tirsdag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 10:26   #127
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg også elsker London! Man kan reise dit hver helg hele året og likevel se nye ting tror jeg. Jeg kommer nok til og reise i helgen så jeg får litt shoppetid etter joggesko og på fantastiske fantastiske Boots! Der kan jeg nok også finne noen barer og sånn som kan redde meg gjennom dager hvor det ikke serveres annet enn kaker og wienerbrød. Helt rått altså, det settes ut brett på brett og det er BARE de verste sukkerbombene. Kan bli en utfordring, men de tar man da på strak arm.

I dag har jeg hatt min første "sprekk". Jeg var så kvam på morgenen i dag, ingen verdens ting fristet, og omeletten jeg hadde med til frokost var helt uaktuelt og få i seg...så hva ble det da, joda en BANAN! Ikke bare frukt, men også en litt ulovlig frukt. Jaja, jeg måtte jo spise et eller annet, og den var liten, så full panikk trenger man vel ikke ha. Er bare irriterende!

Det høres ut som en superkoselig hyttetur dere skal på!

Smakfull - lykke til med veiing. Går nok bra! Og det er uansett bra at man spiser riktig selv om det gå sakte med vekten, kroppen blir jo glad inni seg likevel.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 10:26   #128
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av anette76, her.

I dag blir det spinning. Gleder meg til det. Må få inn sykkelformen snart..Nærmer seg Birken..he he

Ha en flott tirsdag.


Seriøst?? Birken????
RESPEKT!!!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 13:15   #129
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

He he det er ikke så vanvittig altså..Men ja det er langt, 95 km.
Syklet i fjor også og det var en opplevelse..Ett sølemareritt men utrolig gøy.For en folkefest
Veldig greit å ha ett mål med treningen. Da MÅ man bare holde formen ved like.

Enig med deg..Boots er fantastisk. I Kragerø har de faktisk åpnet ett helt apotek med bare Boots produkter. Jeg ble bare super glad!!! De har alle de gode produktene og til ganske gode priser.

En sprekk med en liten banan er vel ikke det aller verste vel... Det drar du fint inn igjen
Når reiser til til Thailand?

Lykke til med veiing på torsdag Smakfull. Du skal nok se at det har rent av noen kg på deg også

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 20:51   #130
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Nei, banan må være lov å sprekke med! Sååå mye sukker er det nå ikke i en banan, vi trenger da vel ikke bli helt fanatisk :P

Thailand og England høres herlig ut! Skal til Italia i sommer og jeg vil ha "drømmekroppen".

Ja, jeg er fornøyd med alt over 700 gram jeg Men har jo veldig gode erfaringer fra tidligere

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:27   #131
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe..neida, en banan er vel ingen krise! God var den også.
I går var jeg hos en veninne og laget middag, torskefilet på en seng av tomater, kapers, hitløk og oliven..."På en seng av" Fantastisk utrykk! Men det var godt, skal se om jeg finner oppskriften og putte under middagstråden.

Vi har også fått Boots apotek! Jeg DIGGER det!!! Jeg elsker og gå i sånne butikker, utrolig mye man plutselig "trenger" når man er der.

Reiser til Thailand enten i midten av mars eller begynnelsen av april, ser ann litt priser fortsatt. Det skal bli så dig! Når er south beach turen din? Italia høres dig ut, der har jeg aldri vært...

I dag var planen ny skitur, men det snør så mye, så mulig den blir gjort om til Bodypump. Har vel ikke vondt av litt styrke heller, på den fronten har jeg vært dårlig i det siste.

Ny veiedag i morgen! Lykke til til oss!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:43   #132
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Lykke til med veiedag i morgen , jeg venter til fredag.
Håper på fortsatt nedgang iallefall .

Den middagen din hørtes god ut . Helt enig i at "på en seng av" er ett fantastisk matuttrykk..Det får liksom maten til å smake ende litt bedre
He he..

Florida turen vår er om nøyaktig 2 mnd i dag!! Gleder meg sinnsykt!!
20 mars setter vi oss på flyet og 2,5 uke senere kommer vi hjem igjen...
Reiser med 2 kofferter og kommer hjem med 2 hver alle 4 vil jeg tro.. he he
Skal iallefall bli veldig gøy å kunne oppleve masse men også slappe av og nyte livet. Det blir jo en del parker de dagene vi er i Orlando men det er nok gøy for de store barna også , ikke bare de små.

Heldigvis så har mange restauranter i usa blitt flinkere til å ha magre varianter på menyen og mange har faktisk kalori innholdet på menyen..Ikke like kult kanskje men bra for fristelsene he he..Når du ser at sjokolade desserten du har lyst på inneholder 1200kcal så er den liksom ikke like fristende lenger.

Thailand blir knall ja ..Vi var på Phi Phi island noen dager da vi var der og det var som å komme til paradis. Nå var vi der føre Tsunamien men det er vel bygd opp det meste igjen nå.. Utrolig plass iallefall.

Italia er sikkert flott. Aldri vært men har veldig lyst! Har ei venninne som er ekte Italia elsker og kan ikke få fullrost det..

Ha en flott onsdag. I dag står x-fit for tur igjen!! JUHUUUU Her blir det ..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 08:22   #133
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Veiedag:
I går veide jeg meg og da hadde jeg gått ned 800 g, i dag kun 300? Kunne tatt en "kontrollsjekk" i morgen, men tror heller jeg skal overraske meg selv neste torsdag. Orker ikke gjøre ting mer komplisert enn det de allerede er!

Er jo koselig at den går nedover da Jeg må ærlig innrømme å si at jeg er nok fornøyd hvis jeg klarer gå ned 6-7 kg, men 10 er et mye finere tall og jeg trenger nok noen kilo som kan komme krypende tilbake.

Men nå er det Sverigetur!

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 11:22   #134
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Gratulerer med nedgang! Kanskje du hadde trent etter du veide deg i går? Leste i en journal her at noen ganger gikk man litt opp etter trening.
Jeg veide meg i dag også, og det var det samme som på mandag.

Hehe..du må nok regne med ENDEL mer bagasje hjem fra USA ja! Vet ikke hvordan forhold du har til hårting, shampoo og sånn, men jeg har helt dilla. Det er jo SÅ mye biligere enn her hjemme, så jeg kommer altid hjem med tonnevis av frisør shampooer og annet stæsj til håret. Jeg har et ganske stort og utemmelig hår, så vanlig shampoo fra butikken kan jeg bare glemme..Favorittbutikken: http://www.tradesecret.com/

På Fridays vet jeg de har en egen "avdeling" i menyene sine som er merket low carb. Sikkert flere andre som har det også.

I dag snør det mindre, kanskje jeg kan driste meg på ski..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 12:48   #135
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Gratulere med nedgang Smakfull..Ned er jo ned :-)
Enig med Victory at kroppen blir mer "stinn" rett etter trening så alle Personlig trenere anbefaler å veie seg før trening..

Hårprodukter står helt klart på lista mi , sammen med en del mineral make-up..Det er under halv pris faktisk.. Ellers har jeg sko og veske dilla!!! og det har jeg overført til datteren min også ser det ut til.. he he. Sønnen min har også skodilla så jeg tror ikke jeg tar mye feil hvis jeg sier vi kommer hjem med 4 par sko hver alle 4.

De siste dagene har jeg merket at gifteringen min sitter mye løsere på fingeren og det må jo være ett godt tegn .. Spent på veiing i morgen.

Ha en fin torsdag.

__________________



Sist redigert av anette76 : 21-01-10 kl 12:48. Årsak: skrivefeil...
anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 08:09   #136
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Fredag og veiedag :-)
300 gram ned.. ja ja alt er ned så jeg er fornøyd jeg .
Totalt 6 kg siden jeg begynte og det føles veldig godt...

Gleder oss til hyttetur i helga med god mat , litt vin og skiturer.

Ha en flott helg alle sammen.

Anette

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 08:49   #137
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Grattis!!! 6 kg er jo bare så utrolig bra da!!! Noen ganger forestiller jeg meg det i ting, og tenk på seks sånne mel eller sukker poser da! Dæven!

Hvordan har du begynt på fase 2? Hva har du innført og sånn? Neste uke får vel jeg starte også, hvis jeg ikke skal holde meg nazi frem til London.. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne bake noen av de knekkebrødene som ser så gode ut og ta med meg. Får se..frokost bør ikke bli noen problem da, da er det vel endel egg og pålegg etc.

I går hadde jeg kokt torst og brokkoli til middag. Torsk er godt syns jeg!
Og jeg var på ski - TO runder i lysløypa. Sliten på slutten ja..og støl i dag... i dag får det bli en rolig spinning, så armene får hvilt seg og jeg får strekt ut litt etterpå.

God fredag, og god hyttetur!!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 10:50   #138
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg har begynt veldig forsiktig i fase 2. Har spist litt yoghurt med nøtter som mellommåltid, spiste litt eple en dag , ett knekkebrød osv.
Kommer vel til å fortsette som dette en stund til.
Litt fullkornsris kan jeg vel begynne med til uka.
Også spiste jeg all-bran med blåbær til frokost en dag!

Neste uke skal jeg være litt flinkere med fisk igjen. Torsk er knallgodt synes jeg Ikke hatt fisk denne uken og det er ikke bra!! Skjerpings!

God helg ja..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 12:22   #139
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

6 kilo er jo veldig bra da!
En ny helg, og maten går strålende. Endelig litt pepsi max

Kos deg på hyttetur.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 20:15   #140
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei

Har vel surfet rundt på lavkarbo forumet i mange måneder på let etter riktig "kur" for meg og har kommet frem til at south beach er veien for meg å gå, så nå er boka bestilt Er på reise i neste uke, så da utsetter jeg starten en uke Prøvde ketplyse en uke, men ble så kvalm av så fet mat at jeg orket det ikke..

Men til noen spørsmål

Kan jeg bruke sukrin, mandelmel og hi maize ?? Vet det er lov på lavkarbo

Kos fra Misslinda

misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:39   #141
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Søtningstoff mener jeg er lov, men det skal være maks 100 kcal om dagen.
Mandelmel er vel "lov" i små mengder, jeg pleier å ha maks 10-15 nøtter om dagen, så må spise med moderasjon.

hi maize vet jeg ikke hva er for noe, men jeg pleier å spise små mengder av det som er "alternative" matvarer. Har spist soyamel og lignende men ikke mer enn 10-15 g om dagen.

Så lenge det ikke er sukker i matvaren og ikke for mye usunt fett og generell lite karbohydrater pleier jeg å godta det. Men der er alle forskjellig.

Men velkommen

Helgen min har vært flott. Prøvde å lage "pizza" på fredag, men bunnen var ikke særlig god. I dag skal jeg teste ut squashlasagne

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:52   #142
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

[quote=misslinda;820505]Hei hei

Har vel surfet rundt på lavkarbo forumet i mange måneder på let etter riktig "kur" for meg og har kommet frem til at south beach er veien for meg å gå, så nå er boka bestilt Er på reise i neste uke, så da utsetter jeg starten en uke Prøvde ketplyse en uke, men ble så kvalm av så fet mat at jeg orket det ikke..

Men til noen spørsmål

Kan jeg bruke sukrin, mandelmel og hi maize ?? Vet det er lov på lavkarbo

Hallo på deg!

Velkommen til south beach sidene!
Jeg har også prøvd meg på Atkins/Ketolyse, men det funker ikke for meg heller. For det første gikk jeg med denne ekstreme "usunne" følelsen hele tiden av alt fettet, som jeg heller ikke er så veldig glad i. OG dessuten syns jeg den er vanskelig og følge i hverdagen.

Når det gjelder de forskjellige søtningene er det vel ikke så stor forskjell på de? Jeg har splenda her, men har aldri prøvd sukrin. Den er vel litt mer lik sukker i konsistens. Tror da det er greit.. Noen andre som har bedre svar??

Mandelmel har jeg lurt på selv, man kan jo spise mandler men i begrensede mengder pga fettet, så man skal vel ikke bruke for mye av det. Googlet litt og fant denne:
http://kalynskitchen.blogspot.com/20...th-almond.html

og denne:
One of my personal favorites for breakfast are the low carb pancakes. If you have a problem letting the carbs go, these pancakes will fill you up and keep your diet on the right path.
Here’s how you make the Low Carb South Beach pancakes:
· 2 eggs
· 1 cup almond flour (Here’s the secret)
· Œ cup of water
· 2 tablespoons of oil
· Œ teaspoon of salt
· 1 T sweetener
Mix them together just like normal pancakes. The one difference you will notice is that they don’t bubble up like most pancakes do. Don’t forget the nonstick pan with light oil.

Jeg ville vel ikke brukt det daglig, men innimellom er det greit og ha når man fyser på noe..

Hi maize aner jeg ikke hva er.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:58   #143
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Så var det søndag igjen...Håper aller har hatt en fin helg! Bra hyttetur Anette??

Denne helgen er jeg ikke så fornøyd med på matfronten egentlig. Jeg var på besøk og der hadde de laget ketolyse mat, den var jo full av rømme og fløte, som jeg spiste litt av. Takk for deet..Og litt baconsvor. Men karber var det hvertfall ikke da.
Og i går laget jeg lavkarbovafler...brukte Philadelphia light da, så noen enrom krise er det vel ikke. Bare irriterer meg at jeg ikke kunne vært litt flinkere.. Og JA tror dere ikke jeg spiste en pepperkake og en sjokoladekule også??? Oh maj gååd altså. FYY på lanken!! Jeg måtte bare ha en liten julesmak før jeg kastet de.
Jaja, jeg var en lang slitsom tur på ski også da, og klokken viste 830 kalorier eller noe, så den har vel redda meg litt hvertfall.

Ny uke og nye muligheter nå! IKKE noe mer tull!!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 17:05   #144
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Velkommen så mye til misslinda :-)
Her er det koselig med flere aktive medlemmer..

Jeg har hatt en flott helg . Fått noen km på ski og maten har gått overraskende greit. Fredag ble det taco , spiset en fullkornstortilla og noen ostechips (som jeg laget selv, lite karber) Det ble supert!!!
Lørdag kveld laget vi en stor salat med masse godt og med tzatziki som dressing. I dag da vi kom hjem gikk jeg på en smell og spiste en potetlompe av speltmel!!! fysjameg!! men jeg hadde funnet pølser uten så mye karber , også var jeg så sulten så jeg rakk ikke å lage de lavkarbo rullene som kan brukes som pølsebrød...

Ja ja det er vel bare å legge det bak seg og starte mandag med blanke ark.

Godt å høre at alle er godt motivert ennå , vi må vel regne med at vi kommer i situasjoner som gjør at vi "sprekker" innimellom men så lenge vi strammer inn ganske fort igjen tror jeg vi skal nå våre mål .

Ha en fortsatt fin søndag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 09:00   #145
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God mandag alle!

Høres ut som en fin hyttetur..Syns vi er flinke jeg! Som du sier, man må regne med noen smeller, men det er bare og klatre opp på hesten igjen. Jeg spiste sjokolade i går når jeg var hos søster'n...det medførte at jeg fikk en strafferunde og måtte ut og jogge når jeg kom hjem i går kveld. Var stolt da jeg ikke fant noen unnskyldning men kom meg ut selv om klokka var åtte, og jeg mest hadde lyst og sette meg i sofaen og se Lærkevej. Tyder på at vi har kommet inn i et godt spor når vi er så motiverte. Gøy!

Og når man får koselige komplimenter underveis blir man hverfall pusha til og fortsette. Jeg ble stoppa av en på vei inn til jobb istad, og han sa: Du ser så bra ut om dagen!! Slike kommentarer tar jeg til meg for alt det er verdt! Fin start på uken.

Frokost i dag: Omelett med lioo ost, løk og tomat
Lunch: Laksefilet med philadelphia og brokkoli
Trening: Funwalk, Core og Spinning

Hvor fant du fullkorntortilla?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 10:28   #146
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

God solfylt mandag alle sammen .

Merkelig det med å reise bort , men man føler liksom at man har mer å gi etter en sånn tur. Vi var ganske tidlig i seng og hadde snille barn som sov til over 9 begge dager ...Me like!!!!! .

I dag tenkte jeg å løpe litt intervaller på mølla igjen. Deilig trening synes jeg. Tar ikke så lang tid men gir godt utbytte. Spiste en 35gr mørk sjokolade i går kveld så denne uka må det strammes litt inn.. he he..

Frokost i dag ble eggerøre med kokt skinke og paprika.
Lunsj blir salat med reker
Middag blir lavkarbo kyllinggryte (etter oppskrift fra ei venninne)

Fullkorntorillaene ble kjøpt på meny tror jeg. fikk ikke lest på innholdesfortegnelsen men siden jeg bare tok 1 regner jeg med det var ok. Står iallefall at det er ok på Southbeach diettens amerikanske sider..

Hadde en med som niste på skitur også. Puttet 1 skive lett Norvegia og noen skiver kyllingpålegg, masse salat og litt tzatziki inni. var veldig godt. Pakket inn i alluminiumsfolie holdt den seg veldig godt ;-)
En grei variasjon til lunsj synes jeg.

Deilig å se at solen skinner og at Florida turen nærmer deg mer og mer.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 11:49   #147
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

En ny helg endelig over Nå er jeg kommet i fase 2 og til kvelds blir det nok en appelsin Det er jo såå godt.

Har også sneket meg litt på vekten i helgen og virker som kroppen skjønner at fettforbrenningen skal i gang Så nå er motivasjonen hvertfall på topp

Ny uke i gang og denne uken blir det fisk spesial for oss

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 18:59   #148
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Deilig med litt avslappende helger vekk fra hjemme innimellom. Miniferier har man alltid godt av. Gleder meg MYE til skikkelig ordentlig ferie til Thailand også kan jeg si!

Nå står min middag i ovnen, jeg tømmer fryser for rester så det ble jo såklart tacogryte jeg fant der... Gratinerer den med brokkolimos og ost oppå. Nå må noe nytt til, så jeg gleder meg til og teste kyllinggryta di. Den ser kjempe god ut.

Funwalk og Core ble det i dag, de hadde flytta spinningen. Og nå kjenner jeg at sofa og opptak på Getboks skal bli veldig riktig..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 19:00   #149
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Smakfull, her.

Har også sneket meg litt på vekten i helgen og virker som kroppen skjønner at fettforbrenningen skal i gang Så nå er motivasjonen hvertfall på topp

Høres bra ut!!!! Flinke kroppen som forstår!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 16:01   #150
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Komplimenter er alltid hyggelig å få ja..Man kan leve lenge på de ;-)

I dag skal jeg løpe intervaller igjen, så 30 min afrodans. he he.. trenger litt variasjon kjenner jeg.
Skinkegrateng til middag, menjeg putter oppi litt ekstra grønnsaker jeg..

I kveld blir det jo superspennende håndballkamp også. I går var det så spennende at jeg ikke kom meg på trening en gang. Var helt utladet etterpå...

Ha en fin tirsdagskveld.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no