Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dere som ikke veier ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 21:58   #1
Lotski
Juniormedlem
 
Lotski sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 43
Lotski er på en erverdig vei

Dere som ikke veier ...

Har lest litt her inne at noen ikke veier maten?
Hvordan vet dere hvor mye karbohydrater dere spiser i løpet av dagen da?

__________________
Lotski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:08   #2
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke veier..

Kan ikke svare for andre, men personlig har jeg hatt perioder med veiing og perioder med ca regning istedet. Om det står 1,5 karbo pr 100 gram hakkede tomater, vet jeg jo at jeg har hatt oppi maten 3 karbo når jeg tar halvparten.Står det 0 karbo i hvitosten er jo den saken grei etc etc. De fleste som ikke veier har nok lært seg hvor mye karbo det er i de ulike matvarene ,tar det på øyemål+titter litt utenpå ting.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:16   #3
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier..

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Kan ikke svare for andre, men personlig har jeg hatt perioder med veiing og perioder med ca regning istedet. Om det står 1,5 karbo pr 100 gram hakkede tomater, vet jeg jo at jeg har hatt oppi maten 3 karbo når jeg tar halvparten.Står det 0 karbo i hvitosten er jo den saken grei etc etc. De fleste som ikke veier har nok lært seg hvor mye karbo det er i de ulike matvarene ,tar det på øyemål+titter litt utenpå ting.

Signerer den.
Etter mange år med slanking veging og måling so ligg det i henda Pluss du ser innholdet av karbo pr 100 gr og da er det lett å finne ut kor mange karb du har

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:25   #4
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier..

------


Sist redigert av Etherena : 27-05-11 kl 20:47.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:24   #5
Lotski
Juniormedlem
 
Lotski sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 43
Lotski er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier..

Jeg må veie maten. Livredd for å få i meg for mye. Også er det greit å vite hvor mye karbo jeg har igjen etter middag.
Nå er vekta mi ødelagt, så kjenner jeg gruer meg til morgendagen!

__________________
Lotski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:49   #6
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier..

Jeg klarer ikke å skulle veie å regne ut alt mulig. Det blir for mye styr, bare for å spise mat.. Jeg safer, og bruker fornuften. Er jeg usikker tar jeg en stix. En av grunnene til at jeg går på denne dietten, her vet jeg hva jeg får i meg. Jeg kunne aldri tenkt meg å følge ferdig planlagte dietter. Jeg må få maten til å passe inn i familielivet. Kan ikke lage egen middag til bare meg, når ikke ongene kan få det. Da lager jeg heller mat vi alle kan spise, så kutter jeg ut risen, pastaen eller hva ongene har til. Jeg føler jeg har veldig god kontroll på hva jeg får i meg.

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 06:52   #7
Eucalyptus
Seniormedlem
 
Eucalyptus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 568
Eucalyptus er ny på veien

Sv: Dere som ikke veier..

Jeg veier heller ikke maten, synes det er stress. Men kan hende jeg får en bedre vane på det senere. Ellers har jeg vært i ketose i over 3 uker. Synes det er helt herlig å gå på lavkarbo!!!

__________________
Min journal



Eucalyptus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Å være mett!!! Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 07:24   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke veier..

Jeg veide alt de første 2-3 månedene, for å lære hvor mye forskjellige ting inneholdt i forskjellige mengder. Nå etter over et år med ketogen kost stoler jeg på øyemål og magefølelse.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 07:43   #9
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg veier ikke maten min, mest fordi jeg har litt tallvansker.
Så jeg leser på pakningene, leser her inne om ca hvor mye karbohydrater som er okey etc.
Det funker så langt veldig bra for meg

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 07:51   #10
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg veier ikke, men velger helst bort matvarer med mye carbs, og velger å spise mye grønnsaker istedet. Det sier seg vel selv at jeg ikke kan spise tyrkisk yoghurt til alle dagens måltid selv om den ligger under 5 karbohydrater/100 gram f.eks.

Noen dager ligger jeg nok over 15 carbs, noen dager langt under. Jeg trives og går ned, så det fungerer tydeligvis uten å veie. Det hadde nok gått fortere hadde jeg vært mer nøyaktig, men har ikke hast. Prioriterer å trives fremfor å ha 100% kontroll.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:00   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke veier ...

Telte som en gal i ukevis mens jeg gikk på Atkins, og det er sant som det sies, det setter seg i fingrene, og nå har jeg ikke veid noe mat på flere år. Har en sånn ca "en god håndfull grønt til hvert måltid"-regel.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:41   #12
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier ...

Veide endel i starten, og som flere sider, så fåren fealingen med det. Spesielt i forhold til mengde en kan bruke kontra mengde kh i varen.

Ellers har jeg vekta på kjøkkenbenken, til baking, og av og til setter jeg asjetten oppå og nullstiller vekta mellom hver gang, for å sjekke hvor mange gram det blir.

Hadde vel trengt en kontrolldag igjen der jeg legger inn alt på mat på data, mest for å sjekke om fordelingen mellom kh,proteiner og fett er riktig. Har en følelse av at proteininntaket mitt varierer litt formye fra dag til dag. Der har jeg ikke helt styring.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:53   #13
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Dere som ikke veier ...

Dette er min første ordentlige slankekur, og jeg har aldri veid maten min verken før eller nå. Så lenge jeg får fine resultater uten å gjøre det så fortsetter jeg sånn. Ser selvfølgelig på næringsinnholdet på pakken og tenker over hvor mye av denne varen jeg kan spise uten å ødelegge noe. Stoler på fornuften min enn så lenge, selv om jeg ser fordelen av å veie. Tror kanskje det er noe med at når man veier maten sin, DA er man på slankern da! Men jeg føler ikke at jeg slanker meg (min første tanke rundt dette ordet er sultfølelse og GR), jeg bare spiser ikke kake og ris og potet osv. Spiser bare litt annerledes enn de andre i huset Jeg hater ordet slanking, sikkert fordi min mor (og mormor) har vært på livslange slankekurer med mange skuffelser... Jeg nekter å bli sånn, og ikke minst nekter jeg å overføre det til mine framtidige barn.

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:14   #14
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg veide maten min i begynnelsen... rett og slett fordi jeg ikke hadde en anelse om hvor mye 100 gram broccoli var, eller fordi jeg ikke kunne se spesielt godt når jeg hadde raspa opp 50 g Norvegia til pizzabunnen min. Da var vekta gull verdt. Nå veit jeg sånn sirkus hvor mye av hver ting jeg kan ha, sånn at jeg kan regne ut hvor mye karber jeg får i meg.... men nå er jo jeg på vedlikehold, så jeg behøver ikke være så streng med meg sjøl lenger.

Så klart, hvis du har så godt øyemål at du veit hvor mye 100 gram av noe er... kjør på.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:48   #15
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg har spist lchf i 3-4 mnd. nå, og har ikke veid maten. Jeg er også opptatt av at det ikke skal føles som en slankekur, men at jeg skal spise og kose meg - og bli mett hver gang. Så jeg kniper heller inn på mat med mer enn 5 kh pr. 100 g vare, enn å veie for å finne ut hvor mye som er "lov". Slik har det blitt veldig lite utskeielser på meg - og vekta har gått jevnt og trutt nedover likevel Dette har fungert fint for meg - og jeg ser for meg at jeg kommer til å fortsette å leve slik, også etter målvekt er nådd.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:56   #16
olsoraune
Juniormedlem
 
olsoraune sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Filippinene
Innlegg: 14
olsoraune er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier ...

Jo enklere man spiser, jo enklere er det a beregne, spesiellt karbomengden. Det eneste jeg spiser av karbo er gronnsaker og da blander jeg meg en passelig stor bolle for et dagsbehov, det veier stort sett det samme og har samme karbomengde hver dag. Det jeg synes er virkelig vanskelig er a beregne fettmengden. Jeg spiser kun dyrefett og da kan det jo lett veies, men hvor mye er optimalt ? Har hort ca 200 gram daglig. Det kan vare kraftig kost ! For a sikre meg litt drikker jeg 3 spiseskjeer med virgin kokosnottolje daglig. Nar jeg kjoper kjott passer jeg pa a fa med noen skikkelige fleskebiter. Jeg klarer hverken smor eller flote, sa forsoker a fa i meg en passelig porsjon dyrefett daglig.

olsoraune er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:10   #17
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke veier ...

Camomilla... det eneste problemet her er vel at trådstarter er på ketolysekur, og ikke generell lavkarbo (eller lchf), altså skal man (om man velger å følge kuren) innta 15 eller 20 gram karbo om dagen, og da må man nødvendigvis veie ting for å vite at man ikke overstiger dette. Når man har veid en stund, så blir det lettere å ta ting på øyemål.

Og om man tar en matvare som er 4.9g/100 og ikke vet hvor mye av det man spiser, så er man plutselig over 20g pr dag om man spiser 500 gram av det. Greit, skal vel litt til at man bommer så grovt, men det var mest for å påpeke et poeng.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:21   #18
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke veier ...

Aldri veid noe.. tar det på feelingen... mye har jo vekt påskrevet også..feks grønnsaker etc.. så det går på øyemål ja.. spiser sjelden noe med over 5% karber og aldri kilovis av noe så har gått bra... vært i ketose hele tiden

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:20   #19
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Camomilla... det eneste problemet her er vel at trådstarter er på ketolysekur, og ikke generell lavkarbo (eller lchf), altså skal man (om man velger å følge kuren) innta 15 eller 20 gram karbo om dagen, og da må man nødvendigvis veie ting for å vite at man ikke overstiger dette. Når man har veid en stund, så blir det lettere å ta ting på øyemål.

Og om man tar en matvare som er 4.9g/100 og ikke vet hvor mye av det man spiser, så er man plutselig over 20g pr dag om man spiser 500 gram av det. Greit, skal vel litt til at man bommer så grovt, men det var mest for å påpeke et poeng.

Jeg tror du har et veldig godt poeng her - hele min tilnærming til lavkarbo har vært helt annerledes. De som følger en kur, har sikkert mye mer nytte av den dersom de følger retningslinjene. Jeg har valgt å legge om livsstilen helt uavhengig av noe opplegg, og har derfor ikke valgt meg noen nedre grense jeg skal holde meg under. Samtidig føler jeg at det _for min del_ er enklere å forholde seg til generelt karbohydratfattig mat, enn å veie f.eks. en sjokoladebit for å finne ut om jeg kan spise f.eks. 25 g av den dersom det har vært lite grønnsaker en dag. Jeg spiser ganske enkelt ikke sjokolade, fordi det inneholder altfor mye karbohydrat Dette er satt litt på spissen, altså, men du skjønner kanskje hva jeg mener. For min del er det lettere å unngå fristelser, nettopp fordi jeg ikke vet helt hvor mye karbo jeg har spist den dagen, og ikke vil risikere at uskeielsen bremser vektnedgang.

Nå høres jeg sikkert gresselig prektig ut - og det er ikke helt sant. Idag har jeg f.eks. kost meg med kaffe, sukkerfri vaniljesirup, krem og kaneldryss. Den sukkerfrie vaniljesirupen har 14 kh pr 100 g. Nå er det ikke store skvetten jeg har i hver kopp, og i kosens navn (det er jo tross alt fredag) er dette noe jeg unner meg

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:25   #20
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke veier ...

Godt du skjønte hva jeg mente... og jeg synes din tilnærming er helt flott. Er litt sånn jeg spiser nå også. Er ikke så nøye på det, så lenge det ikke er høykarbogreier jeg putter i munnen

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 08:57   #21
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier..

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Jeg klarer ikke å skulle veie å regne ut alt mulig. Det blir for mye styr, bare for å spise mat.. Jeg safer, og bruker fornuften. Er jeg usikker tar jeg en stix. En av grunnene til at jeg går på denne dietten, her vet jeg hva jeg får i meg. Jeg kunne aldri tenkt meg å følge ferdig planlagte dietter. Jeg må få maten til å passe inn i familielivet. Kan ikke lage egen middag til bare meg, når ikke ongene kan få det. Da lager jeg heller mat vi alle kan spise, så kutter jeg ut risen, pastaen eller hva ongene har til. Jeg føler jeg har veldig god kontroll på hva jeg får i meg.

he he. jeg lager meg egen middag. når jeg får spørsmål fra ungene da får de lov å spise det jeg har men de liker ikke gr.saker da er det slutt på diskusjonene da ellers veier jeg ikke maten. orker ikke det der. spiser gr.sakene til lunch og middag. men ikke for mye. men jeg må lese på pakkene da. lykke til alle sammen

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 14:28   #22
bamseline34
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 32
bamseline34 er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg veier ikke maten, og er faktisk ikke sikker på at jeg får i meg lite karbo.

Jeg går på LCHF, og spiser fløte og seter rømme.

Det jeg lurer på er kan man få i seg for MYE fett.?

spiser normale posjoner, men har fått dilla på rød paprika, er det ok?

bamseline34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 14:49   #23
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av bamseline34, her.

Jeg veier ikke maten, og er faktisk ikke sikker på at jeg får i meg lite karbo.

Jeg går på LCHF, og spiser fløte og seter rømme.

Det jeg lurer på er kan man få i seg for MYE fett.?

spiser normale posjoner, men har fått dilla på rød paprika, er det ok?

4,6kh i 100g

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 17:38   #24
bamseline34
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 32
bamseline34 er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

4,6kh i 100g


HMMM hva kan jeg få dilla på i stede?

kan jeg spise bacon krisp?

takk for svar

bamseline34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 17:41   #25
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke veier ...

kan jeg spise bacon krisp?( dyppa i rømme)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte veier dere dere?? Sugarmom Spørsmål og svar 39 25-05-11 17:05
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 19:06
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 10:18
Teller og veier dere alt? AltforStor Ketolysekuren 9 19-08-07 22:21
Veier dere dere med eller uten klær? Dolly Lavkarbo generelt 23 27-03-07 09:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no