Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Himalayasalt, et vidundersalt?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-03-13, 23:24   #76
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

ja, vet hva som ligger i forkant.

dog vedkommer ikke dette hva diskusjonen opprinnelig dreide seg om, påstander om mirakelvirkninger fra himalayasalt eller sukkerpiller delt ut av kvakksalvere.

når det er sagt, skal det også sies at stamceller er et svært spennende område, fysisk, medisinsk.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:24   #77
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Her kan du lese mer. Fagius har jeg som sagt snakket med og han har fått all epikrise ang sønnen min. Jeg venter bare nå på svar.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:30   #78
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

ja, vet hva som ligger i forkant.

dog vedkommer ikke dette hva diskusjonen opprinnelig dreide seg om, påstander om mirakelvirkninger fra himalayasalt eller sukkerpiller delt ut av kvakksalvere.

når det er sagt, skal det også sies at stamceller er et svært spennende område, fysisk, medisinsk.

Da har du ikke lest om det som er i etterkant. Få alt med deg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:39   #79
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

og jeg vil våge den påstanden at dette er medisin og ikke alternativ medisin

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:40   #80
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

og jeg vil våge den påstanden at dette er medisin og ikke alternativ medisin

Det må vel sees på som alternativ medisin så lenge Norge ikke vil godkjenne denne behandlingen?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:46   #81
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

nei, dette er banebrytende medisin, basert på, igjen, temmelig omfattende undersøkelser, studier og resultater.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:53   #82
nøtteliten:-)
Medlem
 
nøtteliten:-) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 79
nøtteliten:-) er ny på veien

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Cellegift til ms pasienter er overhodet ikke et siste desperat forsøk. Jeg har selv en sønn på 17 år som fikk diagnosen ms i romjula. Det første jeg gjorde rett etter nyttår var å kontakte denne legen i Uppsala som foretar stamcelletransplantasjoner. Jeg snakket med ham! Han fortalte meg at i Norge er de fortsatt såpass restriktive at de vil ikke utføre den operasjonen selv om det er blitt utført allerede på to stk i Bergen. I sverige må jeg betale 500 000 for å få det gjort på sønnen min. Det vil jo lønne staten å få det gjort for han får jo medisin for ca 12 000 kr pr måned nå. Så det er svada det du sier. Stamcelletransplantasjon kommer til å bli gjort i fremtiden og ikke det siste desperate som du sier.

En annen sak er at det er dvit under graviditet og første levemåneder som er viktigst. Det er jo bekreftet at barn født i april har mye større sjanse for å få ms enn andre unger nettopp fordi moren får mindre dvit i vinterhalvåret.

Huff så ung med MS diagnose.

Heldigvis finnes det mange måter å hjelpe på,stamceller ser lovende ut.

En annen ting jeg ville vurdert å se litt på er ernæring i forhold til MS.
Stadig flere blir frisk av MS ved å gi kroppen det den trenger for å helbrede seg selv.

http://www.youtube.com/watch?v=ypqaogsfw6k

nøtteliten:-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo,egendefinert Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:57   #83
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

nei, dette er banebrytende medisin, basert på, igjen, temmelig omfattende undersøkelser, studier og resultater.

Hvis noe er banebrytende i India, men Norge ikke vil vite noe av det, er det da akseptert? Hva med de stedene de bruker larver for å fjerne betennelser? Fullt ut akseptert i disse landene, men kanskje ikke helt i Norge?

Da jeg jobbet på et sykehjem pleide vi kjevle over margen på et hodekålblad og legge på liggesår. Sårene grodde fortere en all annen remedie!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 01:11   #84
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

maggot brukes jo allerede her for fjerning av dødt vev.

india har mye bra for seg det, samidig er et vel ikke alt derfra jeg ville brukt ukritisk. landet har jo ikke den beste historien på HMS, hygiene, barnedødsfall, lepra, tbc, etc, etc. samtidig har de også svært gode leger, noe jeg absolutt ikke fornekter

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 01:25   #85
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

maggot brukes jo allerede her for fjerning av dødt vev.

india har mye bra for seg det, samidig er et vel ikke alt derfra jeg ville brukt ukritisk. landet har jo ikke den beste historien på HMS, hygiene, barnedødsfall, lepra, tbc, etc, etc. samtidig har de også svært gode leger, noe jeg absolutt ikke fornekter

Fortell meg hvem som bruker maggot, gjerne en med driftstilskudd.

Maggot høres dessuten litt mer alternativt ut! Kvakksalveri!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 03:00   #86
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Fluelarver brukes ved plastikkirurgiske avdelinger og hudavdelinger ved store sykehus i alle fall, så joda, det brukes så absolutt. Det blir ofte brukt på kroniske sår som ikke vil gro. Det funker ganske bra faktisk

Tror mange glemmer placeboeffekten ved alternativ medisin, samtidig som placeboeffekten blir sett ned på fordi det ikke er "ordentlig medisin". Om en pasient blir fri fra sine smerteanfall så er jo det helt toppers, helt til pasienten nevner at det var Snåsamannen som hjalp med dette. Da er det plutselig noe helt annet enn gledelig, for da snakker vi om lureri og hele den pakken, og vi glemmer at for den det gjelder så er det helt ekte og noe så fantastisk som en smertefri hverdag Pasienten blir altså frisk, men siden det ikke er på rett måte så er han/hun ikke frisk likevel.. Om vi derimot pøser på et medikament med bivirkningsliste lengre enn Bibelen, da kan vi endelig si at hun/han er frisk. Forstå det den som kan.
Placeboeffekten er helt utrolig fascinerende, burde vi ikke heller spille på lag med den istedet for å dra den ned i gjørma?

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 03:32   #87
nøtteliten:-)
Medlem
 
nøtteliten:-) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 79
nøtteliten:-) er ny på veien

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Fluelarver brukes i Norge ja http://www.sabima.no/Fluelarver-sm%C3%A5-biokirurger
Ser ut som de sliter med å finne ut eksakt hvordan det virker, men det virker.
Lurer på om det er vitenskapelig bevist at det virker.

nøtteliten:-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo,egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 07:34   #88
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

ja, de skjønner ikke hva som skjer i det hele tatt....

http://tidsskriftet.no/article/1893878/

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 12:30   #89
nøtteliten:-)
Medlem
 
nøtteliten:-) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 79
nøtteliten:-) er ny på veien

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Er det VITENSKAPELIG bevist? Om ikke så er det jo bare tull?

nøtteliten:-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo,egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 13:54   #90
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

ja, i motsetning til homeopati og slikt kvakksalveri, vet vi at maggoter spiser dødt vev og skiller ut et sekret som har en antiseptisk effekt.
i motsetning til snåsamannen, krystaller, detox og annen svindel er dette testet, underlagt såkalt peer reviews og gjenskapt av andre. i motsetning til å bare slenge ut en påstand om en mirakuløs effekt uten bevis og så hyle om heksejakt og latterligjøring noen ber om bevis.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 14:13   #91
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

ja, i motsetning til homeopati og slikt kvakksalveri, vet vi at maggoter spiser dødt vev og skiller ut et sekret som har en antiseptisk effekt.
i motsetning til snåsamannen, krystaller, detox og annen svindel er dette testet, underlagt såkalt peer reviews og gjenskapt av andre. i motsetning til å bare slenge ut en påstand om en mirakuløs effekt uten bevis og så hyle om heksejakt og latterligjøring noen ber om bevis.

Jeg tror nok maggotbehandlinga begynte på "kontoret" til en "kvakksalver" før legevitenskapen forstod at det faktisk virket.
Kvakksalveri så lenge det utføres av noen som ikke er kledd i hvit frakk altså....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 14:20   #92
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

For en herlig, konstruktiv debatt vi har gående her!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 14:32   #93
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

flott å tillegge meg meninger, kanutten, virkelig flott.

men for å svare på utsagnet ditt litt mer seriøst, når det gjelder maggotterapi, har man vitenskapelige nedtegnelser fra tidlig 1800-tall under napoleonskrigene. men det er også langt eldre nedtegnelser om dette fra romersk tid og de gamle grekere.

nei, jeg kaller de kvakksalvere og svindlere fordi de har en total mangel på bevis for sine påstander om effekt.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-13, 14:54   #94
nøtteliten:-)
Medlem
 
nøtteliten:-) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 79
nøtteliten:-) er ny på veien

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

flott å tillegge meg meninger, kanutten, virkelig flott.

men for å svare på utsagnet ditt litt mer seriøst, når det gjelder maggotterapi, har man vitenskapelige nedtegnelser fra tidlig 1800-tall under napoleonskrigene. men det er også langt eldre nedtegnelser om dette fra romersk tid og de gamle grekere.

nei, jeg kaller de kvakksalvere og svindlere fordi de har en total mangel på bevis for sine påstander om effekt.

Sliter fælt med å finne fagfellevurdert vitenskapelig bevis jeg da,at det finnes holdepunkter og er sannsynlig holder vel ikke.

nøtteliten:-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo,egendefinert Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 22:29   #95
nøtteliten:-)
Medlem
 
nøtteliten:-) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 79
nøtteliten:-) er ny på veien

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Enda godt vi har vitenskap som vet hva vi bør spise.

http://www.youtube.com/watch?v=St2EewIniXs


Sist redigert av nøtteliten:-) : 06-03-13 kl 23:54. Årsak: leif
nøtteliten:-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo,egendefinert Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 09:44   #96
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av nøtteliten:-), her.

Enda godt vi har vitenskap som vet hva vi bør spise.

http://www.youtube.com/watch?v=St2EewIniXs




Jeg sier ikke at vitenskapen er feilfri.
Vitenskapen gjør nye oppdagelser hele tiden, innen alt fra hvordan universet oppstod til ernæring.
Allerede på 70-tallet hadde man f eks briten John Yudkin som gjennomførte undersøkelser som viste hva karbohydratrikt kosthold kunne medføre, men hans resultater ble druknet gjennom en kombinasjon av politikk og penger (igjen, se BBC-dokumentaren The Men Who Made Us Fat, meget bra).

Og selv om vitenskapen ikke er feilfri, er den langt bedre enn ubegrunnede påstander om at sukkerpiller skal hjelpe mot all verdens sykdommer, selvoppnevnte guruer med varme hender, mirakelsalver, krystaller, auraavlesning og stjernekart som bestemmer personligheten din.

Nei, vitenskap er no dritt og skaper bare helvete for folk. For hva skal vi vel med den?


Sist redigert av gamlebyen : 07-03-13 kl 09:55.
gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 11:07   #97
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Og selv om vitenskapen ikke er feilfri, er den langt bedre enn ubegrunnede påstander om at sukkerpiller skal hjelpe mot all verdens sykdommer, selvoppnevnte guruer med varme hender, mirakelsalver, krystaller, auraavlesning og stjernekart som bestemmer personligheten din.

Nei, vitenskap er no dritt og skaper bare helvete for folk. For hva skal vi vel med den?

Men noen av oss er altså villige til å ta anvaret gjennom selv å vurdere hva vi synes er troverdig i stedet for å vente på at det skal bli 100%, helt umulig å tilbakebevise "vitenskapelig bevist" (og når "vitenskapelig bevist" kan kjøpes av finansieringsmidler og funn som ikke "passer" holdes tilbake - så synes jeg det er riktig å bruke sunn skepsis begge veier - både i mot "ikke dokumenterte påstander", men også mot såkalt "dokumenterte påstander". Ref f.eks det gode, gamel kolesterolet... )

Men selfølgelig kan man bli lurt underveis. Det gjelder både oss som tør prøve udokumenterte ting og de som kun forholder seg til veldokumenterte ting... (Og hva gjør du på lavkarbo da? )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 11:20   #98
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

. (Og hva gjør du på lavkarbo da? )

Skepsis er bra. Total avvisning fordi det ikke passer ditt syn, dvs cherry picking, til tross for at bevisene viser det motsatte, er noe helt annet.

Lavkarbo har da godt med skikkelig dokumentasjon.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 11:58   #99
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Skepsis er bra. Total avvisning fordi det ikke passer ditt syn, dvs cherry picking, til tross for at bevisene viser det motsatte, er noe helt annet.

Lavkarbo har da godt med skikkelig dokumentasjon.

Tydeligvis ikke god nok dokumentasjon for den har ikke generell aksept innen legestanden.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 12:01   #100
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Himalayasalt, et vidundersalt?

For meg virker det som om aksepten brer stadig mer om seg...

Men det spiller vel ikke noen rolle hva leger sier eller mener, for de tar jo feil uansett. I hvert fall i dette landet, eller hva?

Nei, nå skal jeg gå for et detoksfotbad, for det skal være så bra! Tjohei!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no