Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Helt uten korn++?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-07, 15:26   #26
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helt uten korn++?

takker for hjelp! tar til meg ting selv om jeg blir "litt" provosert...
nettopp lagd meg middag med grønnsaker i en slags eggerøre (isteden for ris eller potet) av egen oppskrift tydligvis men det smaker godt blir ikke så surt med egg i tror jeg..
har liksom banka inn i hodet at en fullverdig middag består av kjøtt, grønnsaker og ris/poteter.. at alle er viktige næringsgrupper, men ikke veit jeg...

hadde håpa på fler ting jeg kunne spise ikke at mer ble eliminert, og da klikka det litt her men jeg prøver å spise litt egg igjen ihvertfall, så får vi se..

unnskyld for kjeftingen. jeg setter pris på hjelpen, og tar faktisk til meg det dere sier

Lotusia

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 17:41   #27
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Helt uten korn++?

Jeg skjønner du blir oppgitt, men du må huske at du nå er inne på et lavkarboforum, og her har vi ikke akkurat innstillingen om at poteter og ris er sunt. I tilegg har de fleste her inne lest veldig mye om ernæring, og hvordan lavkarbomat virker på en god del tng i kroppen, enten det er slanking, hormonforstyrrelser eller candida...

men vi vet jo ikke "alt", så det er jo bra at du er her inne og forteller oss hvordan du spiser, og hvorfor vi lærer jo også mye av det

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 08:12   #28
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helt uten korn++?

Ja jeg skjønner godt at man er glad i sine egene dietter, og jeg er her ikke heelt på samme grunnlag som de fleste sikkert (er det noe jeg ikke vil eller trenger er det å gå ned i vekt!) og da er jeg også litt skeptisk. men etter jeg prøvde har jeg også fått litt tro på at dette med poteter og ris kan være greit å kutte ut.
En ting til jeg lurer på, er dette på grunn av stivelse eller karbohydrater det er lurt å kutte ut dette? eventuelt hva annet er det som inneholder stivelse?

Forresten bestilt meg en candida diet kokebok idag http://www.amazon.co.uk/Erica-Whites...4283586&sr=1-1
Håper jeg får noen gode tips og oppskrifter der. Hører den har fått bra annmeldelser og hjulpet mange.

Lotusia

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 09:08   #29
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Helt uten korn++?

Husk at lavkarbomat ikke slanker, den balanserer vekta, så er man undervektig kan man ved hjelp av lavkarbo legge på seg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 15:45   #30
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Helt uten korn++?

Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

er det noe jeg ikke vil eller trenger er det å gå ned i vekt!

Da er vi to. Lavkarbo er for alle. Ikke bare de som slanker seg.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 05:31   #31
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helt uten korn++?

betryggende og høre! og du er tydligvis i bra form ser jeg prøver å komme meg på beina selv og få i meg litt energi på den måten, kan ikke skade!

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Havrevafler uten sukker og hvetemel Iset Bakst 0 14-08-06 14:49
Uten liotyronin = smerte... Huldr Stoffskifte / hormonproblemer 7 16-12-04 19:26
Wraps uten tortilla lomper Marianne Lunsj 0 16-09-04 08:53
Mye godt pålegg uten carb. - men på hva? rsy Induksjonen 2 10-02-04 14:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no