Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-09, 11:54   #26
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

priser jeg de øvre makter for at jeg ikke liker brus

Egentlig ikke jeg heller, men jeg har en litt addictive personality på sånne ting.. Røyk har jeg kutta ut, så burde klare den også. Får heller fokusere på min nye hang-up, av alle rare ting å bli hekta på: TRENING!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:12   #27
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Lusker meg innom og sier hei.

Jeg la merke til samtalen dere hadde om cola. Jeg var pepsimax-oholiker før jeg beynte på denne kuren. Men nå frister det bare ikke lenger. Men jeg vet litt av grunnen, Chrom tar vekk søtsuget. Jeg spiser Chrom-tabletten på ettermiddagen (ikke samtidig med andre vitaminer/mineraler) og da merker jeg overhode ikke søtsug om kvelden. (har jo en tendens til å dukke opp om kvelden)

Vil samtidig nevne at første gang jeg ble introdusert for chrom på en helsekostbutikk, ble jeg fortalt at denne skulle ta vekk søtsuget. Jeg kjøpte de, og ble meget positivt overrasket. Men, på et senere tidspunkt kjøpte jeg også noe anna vitamin eller mineral jeg trengte.. når jeg tok disse to samtidig kom søtsuget tilbake. Så det er helt tydelig at enkelte vitaminer/mineraler ikke skal taes samtidig fordi de rett og slett "ødelegger for hverandre".

Så prøv å ta chrom alene, gjerne minst ett par timer etter forrige "pille" og evnt ett par timer før neste "pille", så skal du se at det virker

*traller videre, lykkelig og glad*

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:13   #28
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Damita, her.

Lusker meg innom og sier hei.

Jeg la merke til samtalen dere hadde om cola. Jeg var pepsimax-oholiker før jeg beynte på denne kuren. Men nå frister det bare ikke lenger. Men jeg vet litt av grunnen, Chrom tar vekk søtsuget. Jeg spiser Chrom-tabletten på ettermiddagen (ikke samtidig med andre vitaminer/mineraler) og da merker jeg overhode ikke søtsug om kvelden. (har jo en tendens til å dukke opp om kvelden)

Vil samtidig nevne at første gang jeg ble introdusert for chrom på en helsekostbutikk, ble jeg fortalt at denne skulle ta vekk søtsuget. Jeg kjøpte de, og ble meget positivt overrasket. Men, på et senere tidspunkt kjøpte jeg også noe anna vitamin eller mineral jeg trengte.. når jeg tok disse to samtidig kom søtsuget tilbake. Så det er helt tydelig at enkelte vitaminer/mineraler ikke skal taes samtidig fordi de rett og slett "ødelegger for hverandre".

Så prøv å ta chrom alene, gjerne minst ett par timer etter forrige "pille" og evnt ett par timer før neste "pille", så skal du se at det virker

*traller videre, lykkelig og glad*

^^ Herlig tips! da skal jeg forandre på det!!

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 15:14   #29
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Damita, her.

Lusker meg innom og sier hei.

Jeg la merke til samtalen dere hadde om cola. Jeg var pepsimax-oholiker før jeg beynte på denne kuren. Men nå frister det bare ikke lenger. Men jeg vet litt av grunnen, Chrom tar vekk søtsuget. Jeg spiser Chrom-tabletten på ettermiddagen (ikke samtidig med andre vitaminer/mineraler) og da merker jeg overhode ikke søtsug om kvelden. (har jo en tendens til å dukke opp om kvelden)

Vil samtidig nevne at første gang jeg ble introdusert for chrom på en helsekostbutikk, ble jeg fortalt at denne skulle ta vekk søtsuget. Jeg kjøpte de, og ble meget positivt overrasket. Men, på et senere tidspunkt kjøpte jeg også noe anna vitamin eller mineral jeg trengte.. når jeg tok disse to samtidig kom søtsuget tilbake. Så det er helt tydelig at enkelte vitaminer/mineraler ikke skal taes samtidig fordi de rett og slett "ødelegger for hverandre".

Så prøv å ta chrom alene, gjerne minst ett par timer etter forrige "pille" og evnt ett par timer før neste "pille", så skal du se at det virker

*traller videre, lykkelig og glad*

Tusen takk for den infoen

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 01:20   #30
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den skal jeg henge på kjøleskapdøra! Skikkelig påminnelse ja...


Etter å ha lest den, og merket at jeg faktisk mener jeg stresser mer enn før og er ganske mye mer irritabel osv, så skylla jeg ut pepsi max flaska i skapet, og kjøpte farris bris i dag

Får håpe jeg klarer meg.


Virka som om dt stoffet ikke brytes ned i kroppen, ergo vil jeg for all fremtid være mer stressa osv ? Shit, ikke bra

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 01:51   #31
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Og jeg repeterer meg selv ser jeg... Hehe.. Skrev i den andre tråden din jeg vettu... om chrom.. *teflonhjerne er no dritt*

*plystrer litt sånn ut i lufta lissom*

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lite gang på ketolysekuren min...hjelp Superslimithink Spørsmål og svar 2 24-09-08 23:09
HJELP med å komme i gang med KETOLYSEKUREN! Superslimithink Spørsmål og svar 5 15-09-08 17:05
Jeg trenger virkelig hjelp! cathrine Lavkarbo generelt 6 25-04-08 12:23
Trenger hjelp til å komme i gang ... Maja Lavkarbo generelt 1 14-01-08 11:02
Hjelp til å komme i gang.... Elink Spørsmål og svar 3 09-08-06 19:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no