Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Til alle som går på South Beach!

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-08, 08:13   #26
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Til alle som går på South Beach!

*blåse bort støv*

Kostholdsfilosofi: South Beach
Påbegynte: 17.11.08
Fullførte:
Gikk ned kg:
Erfaringer: Har tatt GR før, gikk da ned 16 kg, men har lagt på meg igjen 10
Tips og råd:

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 13:06   #27
Mrs_Maya
Juniormedlem
 
Mrs_Maya sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 15
Mrs_Maya er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Tørker støv av denne tråden :

Kostholdsfilosofi: South Beach
Påbegynte: 15.06.09
Fullførte:
Gikk ned kg: 0 hittil
Erfaringer: Gikk ned ifjor 14 kg, på egenkomponert diett. Ikke gått opp mer enn 2 kg igjen etter det.
Tips og råd: Nybegynner på SB, vil gjerne ha tips selv!

Mrs_Maya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 19:13   #28
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Kostholdsfilosofi: South Beach
Påbegynte: Slutten av april
Fullførte:
Gikk ned kg: 7 kg hittil
Erfaringer: Synes det er veldig greit å ha en liste over hva som er lov Jeg unngår de verste karbo og fett-måltidene, men er litt rund i kantene på andre. Men det fungerer for meg, går ned omtrent 1 kg i uken, trener 3 dager i uken. Ingenting annet har fungert, og har bare 6 kg til så er jeg fornøyd.
Tips og råd: Å lage all mat fra bunnen av..
Jeg har akseptert at det er umulig å få ting uten sukker i, med mindre man vil leve med kokt skinke og ost resten av livet. Så jeg har valgt enkelte pålegg som har litt sukker i dem.

Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 13:03   #29
ijad
Juniormedlem
 
ijad sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 27
ijad er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Kostholdsfilosofi: South Beach
Påbegynte: 22.06.09

Fullførte:
Gikk ned kg: 0 hittil
Erfaringer: Prøvd det meste og er en klassisk jojo slanker. Har gått ned 10 kg med endring av kosthold og trening. Men nå har det stangnert litt og trenger en dytt.
Tips og råd: Vil gjerne ha noen råd da jeg er helt fersk med SB levemåten

__________________


ijad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach + trening Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 23:25   #30
raptuza
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1
raptuza er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Begynte på SB tirsdag 30.juni og har no hatt tre dagar med dietten. Saknar frukt og Nutrilettbars!!! Brødet var eg lunken til frå før. Melkeprodukt er og eit savn. Men har byrja å gå inn runt livet og det er jo kjekt!! Kanskje tapt 1 kilo hittil.

raptuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 21:53   #31
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Jeg sitter nå, en lørdagskveld og lurer på om dette skal bli mitt forsøk på å gå ned i vekt....trenger det virkelig!

Jeg tror jeg begynner med å bestille boka, og leser litt mer her inne for å se om dette er det jeg er på jakt etter.

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 18:34   #32
snuppsi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 43
Innlegg: 20
snuppsi er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Ingen krav å spise desserter som jeg har forstått. Så lenge man begrenser det det står i lista at man skal begrense, spiser man vel hva man vil tror jeg
På southbeach.no står det at man kan drikke koffeinholdig kaffe også, bare med måte..

snuppsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:57   #33
ladyshi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 6
ladyshi er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

hei

har gått på south beach tidligere og den kan jeg anbefale, gikk på den og den funket perfekt kombinert med trening..men gikk opp i vekt fordi jeg ble så lat og en del fristelser jeg ikke klarte å motstå!!!

vet ikke helt om jeg skal begynne på den igjen sånn sett, følge den slavisk..har ihvertfall bestemt å frigjøre meg selv fra tanken om å følge en diett. jeg inkluderer den stort sett i hverdagen 70 prosent, og har begynt å trene igjen...

konklusjon..south beach er effektiv kombinert med trening.

ladyshi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: har fulgt south beach tidligere, nå ingen konkret diet men spiser bare mindre karbohydrater Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:37   #34
martineeee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 8
martineeee er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

hei! jeg begynte på SB for omlag fem uker siden. synes ikke første fasen var noe særlig vanskelig så holdt den i ca tre uker før jeg spiste første frukt motivasjonen min forsvinner dag for dag ettersom vekttapet så godt som minimalt. har maks mistet omlag 0.5 kg og det er vel ikke sånn det skal være:P??

"dietten" blir mer og mer egenkomponert, men holder meg helt unna hvete, brød, ris osv. spiser også normale porsjoner og trener mye. vet ikke hva som skjer, så tar gjerne i mot motiverende tips

er det også noen som vet ca. hvor mange karber som skal inntas i løpet av en dag?

ha en fin kveld alle sammen!

martineeee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 12:59   #35
maggie123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1
maggie123 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Til alle som går på South Beach!

Hei. Har nettopp startet på South Beach. Er på andre dag. har ikke fått satt meg helt inn i dietten, har ikke kjøpt boken,bare sett på den norske nettsiden og litt her inne. er det noen som har forslag til frokost og lunsj? Er så vant til å spise brød og yoghurt, noe som er strengt forbudt!

maggie123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 21:41   #36
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Til alle som går på South Beach!

Opprinnelig lagt inn av maggie123, her.

Hei. Har nettopp startet på South Beach. Er på andre dag. har ikke fått satt meg helt inn i dietten, har ikke kjøpt boken,bare sett på den norske nettsiden og litt her inne. er det noen som har forslag til frokost og lunsj? Er så vant til å spise brød og yoghurt, noe som er strengt forbudt!

Eggerore med turkeybacon, salat med kylling og hjemmelaget oljedressing, ovnsbakte gronnsaker med fisk eller kjott, wok +++ Middag til frokost er et stikkord.

Yoghurt av typen yoplait dobbel 0% blir lov i fase 2, det er deilig!

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 11:23   #37
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til alle som går på South Beach!

Hei alle!
Da vil jeg også prøve meg på dette. Jeg er en 32 år gammel jente som ikke akkurat er ny her inne, har vært her lenge og hentet tips til oppskrifter etc, men ny i den forbindelse at jeg aldri har skrivd noe..Jeg tenker nå at dette blir lettere om man kan oppdatere seg litt her inne, det blir lissom litt mer virkelig da på en måte, og også vanskeligere og snike seg unna.
Det har vel stort sett vært Atkins og generell lavkarbo denne har prøvd seg på tidligere, ikke tenkt så mye over SB, men når jeg leste om den syns jeg nok at den virker ganske perfekt egentlig. Time will show, men nå prøver jeg hvertfall!
Håper og plukke med meg endel tips fra dere proffene, har ikke kjøpt boken enda, men det er vel neste skritt.
Lykke til alle! Håper vi snakkes og kan hjelpe hverandre her..
)

  Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 21:41   #38
Sandra35
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 38
Sandra35 er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Hei dere,

Jeg er ny i SB også. Har laget en oversikt over hva jeg skal spise til de ulike måltider.. men jeg synes det er vanskelig likevel. Det som står inne på SB siden sier bare at du skal spise fett, protein, osv..

Er det noen som har mulighet til å skrive litt mer hva dere egentlig spiser en dag? Synes oppskriftene i boka krever en del.

Sandra35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 01:57   #39
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Til alle som går på South Beach!

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Hei alle!
Da vil jeg også prøve meg på dette. Jeg er en 32 år gammel jente som ikke akkurat er ny her inne, har vært her lenge og hentet tips til oppskrifter etc, men ny i den forbindelse at jeg aldri har skrivd noe..Jeg tenker nå at dette blir lettere om man kan oppdatere seg litt her inne, det blir lissom litt mer virkelig da på en måte, og også vanskeligere og snike seg unna.
Det har vel stort sett vært Atkins og generell lavkarbo denne har prøvd seg på tidligere, ikke tenkt så mye over SB, men når jeg leste om den syns jeg nok at den virker ganske perfekt egentlig. Time will show, men nå prøver jeg hvertfall!
Håper og plukke med meg endel tips fra dere proffene, har ikke kjøpt boken enda, men det er vel neste skritt.
Lykke til alle! Håper vi snakkes og kan hjelpe hverandre her..
)

Jeg kjenner veldig igjen det du mener med "virkelige liv". Jeg vil ikke føle at jeg lever på diett resten av livet - og jeg har virkelig savnet (store mengder) grønnsaker, grovt korn og det å føle at jeg spiser sunn mat på ketolyse. Kanskje er det bare psykisk - men jeg foretrekker lettprodukter og belgfrukter fremfor biff med rømme. Og da er South Beach perfekt

Opprinnelig lagt inn av Sandra35, her.

Hei dere,

Jeg er ny i SB også. Har laget en oversikt over hva jeg skal spise til de ulike måltider.. men jeg synes det er vanskelig likevel. Det som står inne på SB siden sier bare at du skal spise fett, protein, osv..

Er det noen som har mulighet til å skrive litt mer hva dere egentlig spiser en dag? Synes oppskriftene i boka krever en del.

Jeg er verdens dårligste eksempel. Dietten er jo mer en livsstil, du skal finne ut hva du trives med å spise og likevel går ned. Jeg spiser nok for lite og helgen har vært en eneste stor utskeielse. Så jeg er ikke så mye til hjelp...

Men jeg spiser egg og turkey bacon, jeg spiser fullkornswrap med kylling og salat, jeg spiser low carb wraps med fettfri philadelphia og kyllingpålegg, jeg spiser rent kjøtt, grønnsaker og blomkålris, jeg spiser supper...

Jeg er ikke helt representativ siden jeg spiser mye ute. Indisk er fint og så blir det mye wraps, salat og suppe da...

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:20   #40
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til alle som går på South Beach!

Jeg kunne ikke vært mer enig!! Jeg har fortsatt ikke lest boka, den skulle forhåpentligvis komme i butikken i morgen. (Håper det. jeg tenker at helgen blir litt enklere om jeg har den og støtte meg på.) Men utfra matlister og slikt jeg har lest, ser dette ut som noe som er enklere for meg og holde meg til, føler man har litt mer frihet enn på de fetthøye metodene. Jeg har trua!
Nå er jeg på dag tre i fase 1, egentlig fire, men jeg må innse at mandagen ikke teller siden den ble ødelagt av planlagt besøk på kinarestarant. De sausene der inneholder vel ca en kilo sukker tenker jeg.. Det jeg stort sett har spist hitill er:
Frokost: Omelett med skinke, tomat og purre
Lunch: Salat med hva de har i kantinen her, i går ble det egg og reker
Middag: Laget en chilligryte m mager kjøttdeig, hvite bønner, crusha tomater og løk, og hadde brokkoli/blomkål mos ved siden av.
Mellom: Kålrot, og på tirsdag var det noen pistasjenøtter.

Ser dette ok ut?

Eneste jeg kjenner jeg har lyst på er klementiner...typisk at de har begynt og komme akkurat nå. De lukter jo bare så fantastisk! Men om et par uker..mmm..

  Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:40   #41
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: Til alle som går på South Beach!

Hvor kan jeg lese mer, og utfyllende om South Beach? Var innom southbeach.no, men syns det var vanskelig å finne noe? Kanskje jeg er for utålmodig?

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:33   #42
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til alle som går på South Beach!

Jeg fikk tips om disse sidene fra Margrethe i en annen tråd under South Beach

http://www.southbeach-diet-plan.com/shoppinglist_p1.htm og http://www.southbeach-diet-plan.com/shoppinglist_p2.htm burde gi de fleste svarene. Men jeg anbefaler virkelig å kjøpe boken. Der er masse menyer og oppskrifter, gode tips og ideer.

Ellers kan du kikke her:
http://www.southbeach.no/
http://www.southbeachdiet.com/sbd/publicsite/index.aspx

Eller i de andre trådene her inne...finner fine matlister feks!

  Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 18:21   #43
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: Til alle som går på South Beach!

Takk! Da er boka reservert på biblioteket. Blir spennende å lese. Skal til samme plass som Margrethe om noen måneder, og virker som om den type mat er lettere der enn lavkarbo-høyfett.

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:44   #44
Kiddo
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til alle som går på South Beach!

Så dig med tur da!! God reise til land med sikkert masse god mat og forskjellige ting og velge mellom! Når jeg ser ut i slapseværet kjenner jeg at det hadde vært helt riktig og vært en annen plass!

  Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:04   #45
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Til alle som går på South Beach!

Kostholdsfilosofi: South Beach
Påbegynte: 12.10.09
Fullførte: kontinuerlig...
Gikk ned kg: 5 hittil antar jeg. Har ikke vekt, men vil tro det stemmer.
Erfaringer: For 5 år siden gikk jeg ned en del kilo på fedon/low carb + skolestress. Gått opp igjen og antar i sommer nådd min høyeste vekt noensinne.
Tips og råd: Hjemmelaget mat er best!

Mine cm-mål:
18/07/09 mage: 86,2 Lår: 68,4 Hofter: 113,5 (medode: gå tur ofte, spise flere g. per dag)
14/09/09 mage: 87 Lår: 69,8 Hofter: 114
07/10/09 mage: 87,5 Lår: 68,4 Hofter: 113 (over på south beach... )
15/10/09 mage: 86 Lår: 68,2 Hofter: 112
24/10/09 mage: 85 Lår: 67,8 Hofter: 111,8
06/11/09 mage: 84,5 Lår: 67,8 Hofter: 110,5 (selv etter ferie i Frankrike, og svigers!)

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:34   #46
Therese
Juniormedlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 12
Therese er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Opprinnelig lagt inn av Sandra35, her.


Er det noen som har mulighet til å skrive litt mer hva dere egentlig spiser en dag? Synes oppskriftene i boka krever en del.

Min dag ser omtrent slik ut:
Frokost: Egg! Omelett, stekt, kokt, porsjert osv osv... (det er ganske kjedelig så nå leiter jeg etter no mer spennende som ikke krever mye matlaging )

Lunsj: Salat eller omelett. Varierer mellom skinke, kylling, reker, tunfisk, egg osv... men har lært meg å holde meg unna fetaost (det drar kalorier og karber). Som dressing bruker jeg litt rømme/creme fraiche eller olivenolje med basilikum (fra Oliviers = snadder!)

Mellommåltid: Youghurt. Varierer mellom Skyr og Yoplait 0%

Middag: rent kjøtt og salat eller woka grønnsaker. Prøver meg fram på oppskriftene i boka, eller Fedon sine. Noen av de er knallgode og jeg får litt dilla på dem.

Jeg har slutta med brus. (etter nesten 2 liter pepsi max pr dag) Jeg har ellers finni ut at farris gjør at jeg fyser lettere (blant annet på brus) så jeg holder meg til vann.

Med dette kostholdet ligger jeg på ca 1000 kcal og 20 g karber pr dag. Jeg trener skikkelig (minst en time svettings) minst 3 ganger pr uke og har som mål å røre mest mulig på meg i løpet av en dag (trapper, parkere langt unna, gå til møter, gå flere ganger til bilen når jeg bærer inn unger og varer osv osv)

Håper det hjalp deg litt... Jeg har en utfordring i å spise variert nok, for jeg blir litt enspora og da går jeg lei...

__________________
Therese
Therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MIN! (ok, med innslag av Fedon, SB, Ketolyse) Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:44   #47
Therese
Juniormedlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 12
Therese er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Opprinnelig lagt inn av martineeee, her.


"dietten" blir mer og mer egenkomponert, men holder meg helt unna hvete, brød, ris osv. spiser også normale porsjoner og trener mye. vet ikke hva som skjer, så tar gjerne i mot motiverende tips

er det også noen som vet ca. hvor mange karber som skal inntas i løpet av en dag?

Det hjalp meg MASSE å lage meg et excel ark der jeg skrev ned absolutt ALT jeg hadde i meg. Jeg veide maten og skrev ned hver minste ting... Så gikk jeg inn på matvaretabellen (tror det er næringsmiddel.no eller no sånt) der jeg kan skrive inn nøyaktig gram og få innholdet i karbohydrater og kcal bl.a.

Det lærte meg at det er enten karber eller kcal i de utroligste ting, og som jeg da burde kutte ut...

Lettbrus (aspartam og andre kunstige søtstoffer) kan lure kroppen og få den til å holde på kiloene ved å pøse på med insulin fordi den tror du tar inn sukker.

Jeg tror at et normalt, stabiliserende kosthold skal ha mellom 40 og 50 g karber hver dag. Jeg holder det under 20 gram (veit at ketolysekuren sier mellom 10 g 15) Noe av poenget med SB er vel å holde kcal inntaket også nede... Jeg klarer et kosthold på 20 g karber og 1000 kcal og går ned i vekt.

Stå på! Finn din egen vei! På den måten blir det varig

__________________
Therese
Therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MIN! (ok, med innslag av Fedon, SB, Ketolyse) Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 09:29   #48
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Til alle som går på South Beach!

Kostholdsfilosofi: South Beach
Påbegynte: Skal begynne jan 2010

Fullførte:
Gikk ned kg:
Erfaringer: Har tatt GR før, gikk da ned 16 kg, men har lagt på meg igjen 10
Tips og råd:

Hei på dere.
Jeg skal igang med South Beach dietten etter jul. Har lest masse og fant ut at dette er en diett jeg vil prøve. Tror man kan leve med denne type mat. For meg så er LCHF litt for mye av det gode ..
Jeg trener mye men har maaange kilo å gå ned..

Har en del spørsmål ang hva som er lov i Fase 1 og fase 2. Holder på å lese boka så jeg er godt forberedt når jeg starter..Men denne nye Skyr saken står jo naturlig nok ikke noe sted..Har sett på southbeach.no også men står ingenting. Regner jo egentlig med at den er lov for det er jo lite sukker , mye protein og lite karber..

Blir veldig glad for oppdateringer på dere andre hvis dere har noen??Gått ned mange kilo??

Anette

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 00:12   #49
Sandra35
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 38
Sandra35 er på en erverdig vei

Sv: Til alle som går på South Beach!

Opprinnelig lagt inn av martineeee, her.

hei! jeg begynte på SB for omlag fem uker siden. synes ikke første fasen var noe særlig vanskelig så holdt den i ca tre uker før jeg spiste første frukt motivasjonen min forsvinner dag for dag ettersom vekttapet så godt som minimalt. har maks mistet omlag 0.5 kg og det er vel ikke sånn det skal være:P??

"dietten" blir mer og mer egenkomponert, men holder meg helt unna hvete, brød, ris osv. spiser også normale porsjoner og trener mye. vet ikke hva som skjer, så tar gjerne i mot motiverende tips

er det også noen som vet ca. hvor mange karber som skal inntas i løpet av en dag?

ha en fin kveld alle sammen!

Hei! På SB skal det være følgende per dag:

Kvinner: 15 karb
Menn: 20 karb

Sandra35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 00:52   #50
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Til alle som går på South Beach!

Opprinnelig lagt inn av Sandra35, her.

Hei! På SB skal det være følgende per dag:

Kvinner: 15 karb
Menn: 20 karb

Takker! Det hadde jeg ikke fått med meg helt..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no