Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Lindberg med barn i magen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-05, 20:53   #1
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Lindberg med barn i magen?

Går det an?
Lenge siden jeg har vært her nå, og i mellomtiden har jeg fått en bitteliten bolle i ovnen! Dermed er det so loooong Atkins, og jeg må finne på noe annet. Hva med Lindberg? Der er man jo ikke i ketose og har litt mer valgfriheter. Har noen en link til enkel innføring i Lindbergopplegget, jeg har bøkene hjemme, men er litt for omtåket til å lese dem akkurat nå....!

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 20:58   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg med barn i magen?

Gratulerer kjære Thula! SÅ kjekt med baby i magen!

Javisst går det fint med Lindberg med baby i mangen. Det går fint med Atkins også, så lenge du ikke holder deg i ketose (skjønt, det er en del som har vært i ketose også og det har gått helt fint! Men jeg vil ikke anbefale å gå i ketos, de som har vært det, har vært i ketose når de har blitt gravid etter å ikke ha klart å bli gravi dfør de gikk i ketose).

Uansett,- spis lavglykemisk, nok proteiner og sunt fett,- masse grønnsaker. SÅ får både du og babyen det beste utgangspunktet!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 21:04   #3
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Lindberg med barn i magen?

Gratulerer med barni magen

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 21:06   #4
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Lindberg med barn i magen?

Grattis med kul på magen

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 21:10   #5
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Sv: Lindberg med barn i magen?

Opprinnelig lagt inn av Benzo

Grattis med kul på magen

Kul på magen hadde jeg nå fra før da, men... Takk

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 21:20   #6
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lindberg med barn i magen?

Gratulerer så masse med spiren i magen.

Lindberg skal være supert når du er gravid, jeg hadde faktisk tlf. konsultasjon med ernæringsfysiolog ved Lindberg-klinikken i Oslo etter at jeg ble gravid. Supernyttig. Hun kom med masse gode tips og vink. Anbefales.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-05, 03:11   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg med barn i magen?

gratulerer masse med lille "bollen" kjempegøy...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-11-05, 09:09   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg med barn i magen?

Gratulerer med barn i magen !!
Lindberg er jo perfekt kosthold for gravide.

Lykke til videre !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-11-05, 09:23   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg med barn i magen?

Gratulerer såå masse.

Lindberg og Atkins (kanskje da fase 3 eller 4) er PERFEKT kosthold for gravide, mer enn NOE annet!!
Det forebygger svangerskapsforgiftning (som jeg fikk sist, derfor kommer jeg aldri til å spise sukker og raffinerte karbohydrater igjen som gravid!), svangerskapsdiabetes, uønskede overflødige kilo under svangerskapet og etter, barnet og du får bedre helse, og man får bedre kvalitet på melka når man skal amme.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-11-05, 10:06   #10
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg med barn i magen?

Gratulerer med baby i magen !

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 11:21   #11
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Sv: Lindberg med barn i magen?

Takk for mange svar!
Nå ser det ut som om jeg kommer meg ned i vekt på en annen måte gjennom svangerskapet, nemlig å spy seg nedover vektstigen. Jeg er så forferdelig forferdelig kvalm at mat, særlig lavkarbomat, ikke kommer på tale på en stund... Å huff og huff, dette er helt grusomt!

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 17:29   #12
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg med barn i magen?

Du får satse på grovt brød og sunne matvarer som du ikke blir kvalm av. Og så håper jeg at du ikke blir like dårlig som sist, at kvalmen gir seg.

Får si gratulerer en gang til her inne! gleder meg til å bli tante igjen!!

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-05, 21:03   #13
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg med barn i magen?

å ja... GRATULERER med kommende tantebarn Helene!!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nettmøte med Lindberg onsdag mofe Dr Lindbergs 1 06-09-05 20:32
Hurtigmat med Lindberg? Pearle Dr Lindbergs 10 21-07-05 20:59
er du sukkerslave? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 4 26-01-05 18:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no