Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Fase 3 igjen!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-05, 15:08   #1
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Fase 3 igjen!

Har nettopp vært hos legen og han anbefalte meg Eurodiett fase 3. Den skal jeg gå på i 6 uker men så har han skrevet a.b og c ?

Han skrev 3 Europrodukter pr dag. men så ser jeg i prislisten at det koster ca 120 kr.
Hvor mange måltider inkluderer det?`

Dette må da bli megadyrt?

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har lest så nøye siden jeg nettopp har kommet inn døra men noen som har erfaring med dette??

Det står også i en brosjyre at for å få bestillt via Lindbergklinikken så vil en være nødt å bestille min 8 pakker. Vile det si at hver pakke koster ca 120 kr og at jeg da må ut med ca 800 kr?
M4n kuren skal vare i ca 42 dager og da trenger jeg flere. Raskt og ikke så nøye regnet så vile jo allt dette komme på over 2000 kr

Må jo være helt på bærtur jeg nå.

En noe forvirret Nelle

Spør dumt jeg nå.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 15:26   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Neida - du spør ikke dumt! Det ER litt forvirrende med en gang Skal prøve å forklare så godt jeg kan - og du får sikkert svar fra flere

1 pakke inneholder 5 måltider og koster 120 kroner. Hvor mange pakker du trenger avhenger av hvor mange måltider med Eurodiett legen har skrevet at du skal ha pr. dag.

Det kan i første omgang se ganske så dyrt ut - men du får ikke noe særlig andre utgifter til mat da. Bare til grønnsaker + litt til. Alt avhenger av hvor mange Eurodiett-måltider du skal ha pr. dag.

Regne-eksempel:

3 Eurodiett-måltider pr. dag i 6 uker = 126 måltider / 5 (antall pr. pakke) = 25,2 pakker

26 pakker x kr. 120,- = 3.120,-

Jeg vil imidlertid anbefale deg å bestille litt om gangen - både pga. økonomi, men også fordi det er greit å smake litt forskjellig hvis du ikke har brukt produktene før.

Håper det ble litt klarere nå.

og lykke til fra Fedonisten (som bruker Eurodiett)

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 16:00   #3
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Tusen takk

Har begynt å lese litt nå og skjønner litt mere. Skal sette meg mere inn i dette når barna er i seng og komer sikkert på flere spørsmål.
Kanskje jeg da bare bestiller den minimuspakken i første omgang. Jeg har et tilbud om å kjøpe diverse produkter av ei som ikke likte smaken. Hun skal ha 20kr pr pakke.


Takk igjen

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no