Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Magetrøbbel

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-07, 13:01   #1
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Magetrøbbel

Huff, er dette normalt da? har gått over fra å ha avføring så og si daglig til bare en gang i uka. Det er greit nok. Men så er det sånn at på "bæsjedagen" min er det magekramper de luxe, og minst en time på potta når det først skjer noe. Er helt skjelven og utilpass i flere timer etterpå. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? avføringsmiddel ellers i uka? Jeg tar magnesiumtilskuddet og selen-sink (ketolyse). Er det flee som har opplevd noe lignende på ketolysekuren? (jeg har vært på kuren i 4 uker nå)

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 17:22   #2
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: magetrøbbel

Slik hadde jeg det også i begynnelsen. Skikkelig magekramper de ytterst få gangene jeg var på do....Jeg startet i begynnelsen av oktober, og først nå de siste par ukene har magen begynt å bli normal, men er ikke like ofte på do som før (ca. 2-3 x pr. uke). Så det ååååårnær seg sikkert etterhvert

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 17:59   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: magetrøbbel

Det er vanlig i begynnelsen, men nå når kroppen slipper å jobbe med karbohydrater slipper vi å gå på do så ofte. Kroppen bruker mesteparten av det vi får i oss .

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 19:50   #4
dBy
Juniormedlem
 
dBy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 46
dBy er på en erverdig vei

Sv: magetrøbbel

Mere fett og Bee's lapper med linfrø stabiliserte meg. Hadde det på samme måten. Ikke noe gøy i det hele tatt.

dBy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:48   #5
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: magetrøbbel

TUSEN TAKK for svar!!! godt å høre at det "skal være sånn" på denne kuren. Håper det går over snart da, hvis ikke så begynner jeg allerede å grue meg til neste mandag... grøss!
Men... etter den toalettrunden så var jeg ett kg lettere...(måtte bare sjekke haha)

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 08:41   #6
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: magetrøbbel

I starten merket jeg forskjell på fordøyelsen ja. Først løs, deretter motsatt. Fant ut av Lollypopbrødet hjalp på treg mage for min del (jeg knuser linfrøene, så de blir mer effektive). Nå, på 6.uka, merker jeg at magen er stabil, verken løs mage eller fostoppet

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 14:30   #7
67kilo
Medlem
 
67kilo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 56
Innlegg: 178
67kilo er på en erverdig vei

Sv: Magetrøbbel

Lurer på om dere som har problemer med å gå på do kanskje drikker for lite vann?

__________________
: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16264

Uke 1:-0,6kg, Uke 2:-0,2kg, Uke 3:-2.3kg Uke 4: +1,1
67kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 13:44   #8
67kilo
Medlem
 
67kilo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 56
Innlegg: 178
67kilo er på en erverdig vei

Sv: Magetrøbbel

Nå er magen min i ulage også. Håper ikke dette varer i flere uker altså

__________________
: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16264

Uke 1:-0,6kg, Uke 2:-0,2kg, Uke 3:-2.3kg Uke 4: +1,1
67kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 14:41   #9
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel

Riktig det som Rubens sier: vi bruker opp det meste av maten vi spiser på lavkarbo/ketolyse, derfor blir det ikke mye avfall. Dette står det noe om i Ketolyseboka, men husker ikke eksakt hvor. Til å begynne med synes man det er veldig uvant med å gå på do så sjelden, men det er helt normalt altså. Hvis man selv føler seg forstoppet, så hjelper det å spise mere fett.

:-) Klem - Nic

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no