Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Er det noen LCHF'ere her?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-09, 08:19   #51
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Her er Annika Dahlqvist's KOSTPROGRAM på LCHF.

Her en en annen LCHF folder: LCHF på 3 minutter.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 11:28   #52
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Dere som har byttet fra ketolyse til LCHF (og ikke lenger er i ketose) - er vektnedgangen like stabil ? eller går det treigere? raskere?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 11:33   #53
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Og - bare for å få det inn med teskje.....på LCHF er man ikke i ketose?
Jeg følger ketolyse og har gjort det i 6 mnd. Er fornøyd men kjenner det stresser meg litt dette med å tisse på denne pinnen hele tiden....har på en måte blitt en liten tvangstanke dette....og stresser nok for mye når jeg har detti ut av ketose.....ikke bra.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 12:27   #54
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av journey, her.

Hadde vært greit å spist noe alle i familien kunne følge, men tror sønnen min på snart 16 (VELDIG KRESEN) ville reagere omtrent med disse ansiktsutrykkene hvis jeg foreslo det

hihi...

Ikke forelå, bare snik-innfør. Sikker på at de ikke merker noe annet enn at du er blitt en mye mer spennende kokk!

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Og - bare for å få det inn med teskje.....på LCHF er man ikke i ketose?
Jeg følger ketolyse og har gjort det i 6 mnd. Er fornøyd men kjenner det stresser meg litt dette med å tisse på denne pinnen hele tiden....har på en måte blitt en liten tvangstanke dette....og stresser nok for mye når jeg har detti ut av ketose.....ikke bra.....

Hvis du har lest denne tråden ordentlig, håper jeg du tør slutte å stresse med denne pinnetissingen. Jeg har selv erfart at dette med inn og ut av Ketose ikke betyr noe som helst. Tidligere erfarte jeg det på den teite måten at jeg stadig sprakk og begynte på nytt igjen etter noen måneder. Dette har jeg idiotisk nok sikkert gjort i nærheten av 10 ganger i løpet av en 6 årsperiode eller noe slikt.
Nå går jeg inn og ut av ketose sikkert hele tiden, men nå på den gode måten. Jeg har funnet det kostholdet jeg skal leve på resten av livet, og siden jeg sikkert varierer mellom 15 - ca 70 karbohydrater pr dag er det naturlig at jeg går inn og ut av ketose hele tiden. Måler aldri. Ser ingen vits i det, så lenge jeg stoler på at det er ok, og så lenge jeg går ned i vekt som jeg skal. Har det selvfølgelig forøvrig også helt utmerket både helsemessig og trivselsmessig med dette kostholdet.
Så om man er i ketose når man følger en LCHF livsstil kommer an på hvor høyt man velger å ligge på karbene og hvor lav toleranse man har for dem. Hvis man helst vil være enten ute eller inne av ketose, så får man ta seg bryet med å finne ut hvor mange karber man trenger for dette, selv bryr jeg meg ikke, men regner med at jeg er mest ute, siden jeg vanligvis grovt regner på å spise mellom 36 og 72 karber pr dag.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 12-04-09 kl 12:35.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 13:17   #55
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Og - bare for å få det inn med teskje.....på LCHF er man ikke i ketose?
Jeg følger ketolyse og har gjort det i 6 mnd. Er fornøyd men kjenner det stresser meg litt dette med å tisse på denne pinnen hele tiden....har på en måte blitt en liten tvangstanke dette....og stresser nok for mye når jeg har detti ut av ketose.....ikke bra.....

Noen er og noen ikke, jeg er i ketose mesteparten av tiden, men man må ikke være i ketose for at det skal være lchf. Prinsippet er egentlig ganske enkelt, dropp de store karbohydratkildene og ikke vær redd for naturlig fett.

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 14:07   #56
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Ikke forelå, bare snik-innfør. Sikker på at de ikke merker noe annet enn at du er blitt en mye mer spennende kokk!



Hvis du har lest denne tråden ordentlig, håper jeg du tør slutte å stresse med denne pinnetissingen. Jeg har selv erfart at dette med inn og ut av Ketose ikke betyr noe som helst. Tidligere erfarte jeg det på den teite måten at jeg stadig sprakk og begynte på nytt igjen etter noen måneder. Dette har jeg idiotisk nok sikkert gjort i nærheten av 10 ganger i løpet av en 6 årsperiode eller noe slikt.
Nå går jeg inn og ut av ketose sikkert hele tiden, men nå på den gode måten. Jeg har funnet det kostholdet jeg skal leve på resten av livet, og siden jeg sikkert varierer mellom 15 - ca 70 karbohydrater pr dag er det naturlig at jeg går inn og ut av ketose hele tiden. Måler aldri. Ser ingen vits i det, så lenge jeg stoler på at det er ok, og så lenge jeg går ned i vekt som jeg skal. Har det selvfølgelig forøvrig også helt utmerket både helsemessig og trivselsmessig med dette kostholdet.
Så om man er i ketose når man følger en LCHF livsstil kommer an på hvor høyt man velger å ligge på karbene og hvor lav toleranse man har for dem. Hvis man helst vil være enten ute eller inne av ketose, så får man ta seg bryet med å finne ut hvor mange karber man trenger for dette, selv bryr jeg meg ikke, men regner med at jeg er mest ute, siden jeg vanligvis grovt regner på å spise mellom 36 og 72 karber pr dag.



Akkurat som om det var jeg som skulle skrevet dette.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:55   #57
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Takk for gode svar!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:15   #58
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Jeg har bestemt meg for å begynne med lchf nå, og har lagt en blogg.
Hadde vært hyggelig om noen kunne stikke innom og kommentere.

www.lotteslchf.wordpress.com

__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:19   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Sambo innså at han var LCHF i går Han har halvhjertet forsøkt å leve fedonish, men siden jeg lager meste av maten og lever ketolyse har det blitt for mye fett. Viste han lavkarbo på 3 minutter brosjyra i går, og han fant sin vei tror jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:39   #60
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Jeg er ferdig på jobb klokken fem i dag og skal være barnevakt kl. seks, så jeg rekker ikke dra hjemom og lage noe middag, har noen noe forslag til hva jeg kan kjøpe til middag som går veldig fort å lage som også er billig?

__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:43   #61
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Ferdigstekt kylling!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:12   #62
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?



Jeg savner fortsatt en egen kategori for LCHF, jeg...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:16   #63
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

har akkurat lest ferdig denne tråden og hadde tenkt det såmme som deg
DYTT DYTT

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:28   #64
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

fantastisk tråd!

dette er godt lesestoff , dere får alle stjerner i boka av meg

fornøyd!*

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:58   #65
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Altså, er LCHF EN diett, på linje med at Ketolyse er det, South Beach etc?
Betyr ikke bare LCHF rett og slett et kosthold med lite karbohydrater, og mere fett? (Low carb, high fat).

Jeg har liksom tenkt/forstått det slik, at LCHF rett og slett er en samlebetegnelser for et kosthold med lite karb/mye fett.

(Og disse egne benevnelsene på ulike diettene/kostrådene (Skaldemann , Atkins, og Ketolyse for den del) bare betyr at her har noen laget en spesiell "fasit" på HVORDAN ete lavkarbo, og gjerne tjener penger på det )

Eller har noen nå " tatt patent" på forkortelsen Low Carb/High Fat, og markedsfører det som EN unik spesiell måte å leve LK på?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 22:02   #66
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Er litt enig med Borealis, jeg. LCHF er jo gjerne egenkomponert under de forutsetninger at man spiser lite karbohydrater og mye fett i forhold til statlige kosdtholdsanbefalninger.
LCHF anser jeg som en livsstil mer enn noe annet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 22:13   #67
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Oj, nå har jeg svart på Borealis i en annet tråd...

Jeg klipper og limer, så for moderator evt. slette:

LCHF er ikke en diett - men en livsstil - eller kanskje en bevegelse? Det var Annika Dahlqvist som begynte å betegne kosten for LCHF(her i Norden iallefall). Hun har sagt i sine foredrag at "man har begynt å kalle det LCHF, og da holder vi oss til det og håper det etterhvert vil spre seg videre ut i verden". Hun reiser land og strand rundt ukentlig for å holde foredrag. Det har hun gjort i flere år nå, og det uten annet honorar enn til å dekke reisekostnadene. (I starten stod hun selv for reisekostnadene). Hun startet med dette på idealistisk grunnlag, fordi hun selv hadde oppdaget helseeffekter og vektnedgang på denne kosten, og som lege så hun det som sitt ansvar og informere om denne feilinformasjonen vi får gjennom "etablissementet".

Det har vært mye rabalder i Sverige om denne damen, og nå er det snart ikke en eneste svenske som ikke vet hva LCHF er.

LCHF er jo selvfølgelig også en diett - men ikke en slankekur. Er man slank og tåler mye karbohydrater, ja da kan man også spise mer av det. Er man overvektig og har helseplager, må man selvsagt kutte ned. Det som er greia med LCHF er at man bør innføre mer naturlig fett i kostholdet, og mindre karbohydrater. Mange spiser fra 10-25 karber om dagen, mens andre spiser mer. Det blir helt individuelt ut fra sin egen toleransegrense for karbohydrater, ønskemål for vekt og kosthold i forhold til helse.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 22:44   #68
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

mm- det leste jeg nettop i den andre tråden som for øyeblikket er aktiv

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 23:13   #69
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

mm- det leste jeg nettop i den andre tråden som for øyeblikket er aktiv

Min feil...la inn et innlegg her, - men hadde plassert det feil, så jeg sletta/flytta det. Men Veggpryd her var lynkjapp, og rakk svare meg innen jeg sletta mitt innlegg

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 00:22   #70
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 18:56   #71
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

men denne tråden er fortsjatt flott!

og jeg lurer på hvor mange karbohydrater dere ca spiser hver daG? dere på LCHF, ikke optimal enæring osv..

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 19:49   #72
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Det varierer. Jeg føler jeg har skrevet litt forskjellig rundtomkring her. Men aldri mindre enn tjue gram om dagen, og aldri mer enn søtti. Nesten så jeg får lyst til å sjekke en ukes tid, bare for å ha et tall å slå i bordet med.
Jeg teller i alle fall ikke, det er også et stort poeng for meg, og jeg er såpass erfaren nå etter så mange år at jeg kjenner hvor mye jeg trenger.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:44   #73
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

bare lurte, for selvom jeg ikke har spist noe serlig karbo, kommer altid samvittigheten når jeg setter tennene i en tomat

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 23:59   #74
California Girl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
California Girl er på en erverdig vei

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Jeg er med på LCHF. Har vært med en uke og har gått ned -2 kg. Målet er -13 kg. Minus 10 til jul. Første uke har gått greit helt uten sjokoladesug. Det er det verste for meg. Jeg er ALTFOR glad i sjokolade. Regner med at vektnedgangen går langsommere heretter.

California Girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
lchf


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no