Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Magetrøbbel

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-11, 23:59   #1
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Magetrøbbel

Hei!
Min mor startet på lavkarbo i januar nå i år. Hun har tidligere slitt en del med luft i magen, og ubehag i den anledning. Nå er hun kvitt det problemet, og takker lavkarboen for det. MEN nå er det derimot et annet problem, nemlig mangel på avføring. Hun har spist linfrø, får i seg rikelig med væske, trener, og spiser det samme som meg, som faktisk har litt vel mye avføring som er ikke helt fast.
Kan det være at jeg spiser for mye fett?
Og hva kan hun gjøre for å få fart på magen? Avføringsmiddel er ikke aktuelt, for det ender bare med mageverk for min mor, og null avføring.

Setter pris på alle svar!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:18   #2
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Magetrøbbel

Kan legge til hva vi typisk spiser på en dag.

Frokost, noen timer etter at vi har stått opp:
2-3 egg, skinke, ost, salat, majones, olivenolje, litt sukkerfri ketchup. (varierer mellom omelett, ostewraps og eggesalat)

Middag: kjøttdeig av svin, kylling, eller fisk med grønnsaker. Enten i form av isbergsalat og agurk, eller bukettblanding som man får på rema (står 2,8 g kh pr 100 g). Så har vi en saus av creme fraiche. Ofte bruker vi tomatpure (landlord sin) også. Enten sammen med creme fraiche, eller på kjøttet.

Stortsett er vi mette resten av dagen etter middagen, eventuelt tar vi middagsrester til kvelds.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
fett, fordøyelse, magesmerter, magetrøbbel


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
magetrøbbel.. Sjokoholiker Spørsmål om matvarer og oppskrifter 11 06-02-11 13:03
Magetrøbbel?? Froskeprinsessen Ketolysekuren 5 27-10-10 22:51
Magetrøbbel? Rebecca_Malin Fysisk og mental helse 4 05-04-10 15:22
Magetrøbbel Whale Spørsmål og svar 2 01-03-10 23:12
Magetrøbbel Jojodama Ketolysekuren 8 14-12-07 14:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no