Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

OL "sukker" og blodsukker stigning

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-08, 20:15   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

OL "sukker" og blodsukker stigning

Jeg har ikke vært flink og søkt så mye rundt... emn skitt au.

Sitter her og tenker litt på dette med blodsukker stigning og søtningsmiddel. Jeg har alltid lært at alt som slutter på -ol, gir blodsukker stigning, så hvorfor er egentlig malitol OK?

Jeg går på EuroDiett, og det er en del søte produkter... derfor tenker jeg på det. Pluss at jeg alltid har reagert veldig negativt med vond og luftig mage av mye søtstoff.

GJETT hvordan jeg har det nå a'?????

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 20:36   #2
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 53
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: OL "sukker" og blodsukker stigning

på wiki står det alltid mye...

http://en.wikipedia.org/wiki/Sugar_alcohol

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 21:04   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: OL "sukker" og blodsukker stigning

tusen takk

men jeg er så utrolig dårlig på å konse såpass at jeg får med meg hva som står

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blodsukker Grovsnus Ketolysekuren 14 25-02-08 12:00
Høyt blodsukker / nedsatt glukose toleranse nystolen Spørsmål og svar 3 31-10-07 12:03
Lavt blodsukker lita Ketolysekuren 7 10-03-07 08:29
Høyt blodsukker og lavkarbo. BiggestLooser Spørsmål og svar 17 19-02-07 22:04
Måling av blodsukker rsy Lavkarbo generelt 10 20-02-04 10:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no