Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen marsstartere her?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-11, 07:09   #326
Tempest
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 58
Tempest er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Liten personlig seier her i dag, 10 kg ned er passert! Fra 101 til 91 på 11 uker.

Godt nøgd med egen innsats, nesten en kilo i uka føler eg er eit greit tempo. Har gått overraskande lett å følge kuren, og erfaringa har vist at det er ikkje den store krisa om ein koser seg litt innimellom heller.

Feirer med litt nye klær tenker eg, begynner å bli romslig i både bukser og skjorter ;-)

10 down - 10 to go !

Tempest er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 15:01   #327
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Tempest: GRATULERER!!! Kjempe bra jobba!

Jeg har lagt om igjen nå, og det svir...siden jeg har vært ute av ketose må jo kroppen omstille seg igjen, og jeg har nå gått med hodepine de siste 2 dagene...digg...NOT! Straffer seg å ikke være disiplinert! Jeg burde jo egentlig ikke ha noe problemer med det heller, for jeg vet jo selv at det straffer seg å spise hveteprodukter og sukker (får skikkelig mageknipe og hodepine).
I disse dager driver jeg å eksperimenterer litt med lavkarbo oppskrifter, prøver ut litt nytt etc for å kanskje kunne erstatte mine hvetemelsynder...så hvis noen har tips til fantastisk god loff, skillingsboller, pannekaker, sveler eller lapper, så fyr veldig gjerne løs...
Skal i kveld eksperimentere meg frem til pannekaker tenkte jeg, så får vi se hvordan det går...

  Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 21:23   #328
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Tempest: Så utrolig bra innsats! Gratulerer så mye!

Aranel: Jeg har også syndet litt på tross av at det svir - spiste verdens beste karamellfudgeiskrem på tirsdag, og er fortsatt ute av ketose... Det straffer seg! Men når det gjelder pannekaker liker jeg faktisk bedre de som er lchf enn vanlige hvetemelpannekaker! Jeg pleier å bare raske noen sammen til middag med seterrømme og hjemmelaget bringebærsyltetøy! Jeg pleier å bruke (sånn ca, til samboeren min og meg): 3-4 egg, 3-4 ss seterrømme, litt fløte, litt smeltet smør, 2 ts bakepulver, ca 1/2 ts kardemomme og litt kanel, splenda og så bruker jeg soya eller glutenmel for å få riktig konsistens! Lykke til med utprøvingen

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:42   #329
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

AneAne: Den oppskriften skal jeg jaggu prøve.

I går lagde jeg sveler etter oppskriften bakpå Bestemors Hjemmelaga Natron. MRF sveler heter oppskriften. Halverte ingrediensene, og bytta ut melet med soyamel. Tror de hadde smakt godt hadde jeg ikke halvert oppskriften, og bomma på mengden natron og hornsalt.... Blanda ut med mer kulturmelk og jyttemel og litt kokosmel. Da ble de faktisk veldig ok, men fortsatt litt mye natron og hornsalt, men med masse jordbær og rømme på + litt natreen dryssa over så var det NAM NAM! Orka bare 2 stk, da var jeg stappa!

I helga tenkte jeg å prøve Charlottes Svenske kladdekake. Veldig spent!

Det er ikke noen her som har finni oppskrift på karameller vel? Lurer på om det går an å lage karameller av fløte og sukrin...hmm...

  Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:45   #330
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Noen marsstartere her?

Denne karmellen har jeg laga... Jeg elska den

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 13:19   #331
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Hmm...hvor får man tak i vaniljepulver? Eller hva kan man erstatte det med? Vaniljeessens?

  Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 20:48   #332
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg er seriøst, alvorlig, dypt og tragisk avhengig av kaffe...jeg kan fint drikke 5-6 latter på en dag dersom jeg ikke styrer meg selv! Det er så himla godt at jeg seriøst ikke klarer å redusere meg til noe mindre enn 2 latter om dagen.
Etter å ha lest bloggen til fotballfrue, så tipser hu om espresso med krem i, totalt LCHF vennlig, og mindre karber enn latte. Så ikveld, nå for å være presis, så har jeg laga espresso (jada jeg eier en sånn brygger også...) og piska krem til å ha i. OG HERRE!!! Jeg har definitvt fått en ny favoritt!!!
Problemet nå blir vel bare å ikke få i seg for mye koffein om dagen, for dette var nesten FOR lett å drikke!

Men uansett, for dere der ute som liker kaffe like godt som meg, eller som liker kaffe halvparten så godt som meg, DETTE KAN ANBEFALES!!!

  Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:07   #333
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Aranel: Jeg har sett at de har det på min lokale Menybutikk -så jeg tipper du finner det i butikker med litt ekstra vareutvalg. Ellers så pleier jeg å erstatte det med vaniljeessens der det går an (for eksempel i iskrem). Og som erstatning for vaniljesukker så har jeg bare laget et lite glass med sukrin som jeg har to vaniljestenger oppi - lar det stå 2-3 uker før jeg begynner å bruke det! Idé fra Nigella Lawson Kaffe med krem er også en favoritt for meg! Skikkelig deilig - men jeg har dessverre sett at sånn krem på boks har mer karbohydrater enn den man pisker selv. Litt skuffende, men sånn er det vel bare! Når jeg er ute på kafé og har lyst på noe annet enn bare kaffe eller te så pleier jeg be om usøtet soyamelk i kaffen istedenfor vanlig melk! Sparer masse karbohydrater på det!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:56   #334
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

AneAne: Takk for tips! Da skal jeg snoke litt rundt!

Når det gjelder krem, så drikker jeg bare espresso med krem i hjemme, ergo pisker jeg alltid kremen selv. Syns helt ærlig ikke den kremen på boks er god. Den er altfor søt, og jeg er ikke egentlig spesielt glad i sånn søtt.
Så på cafe blir det fortsatt den vante doble latten med helmelk

  Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 14:46   #335
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Skal innrømme jeg har detti litt av lasset her. Prøver å ta meg inn, men med 17.mai-dagene og 14 timer på jobb i går så har det blitt "tvungne" utskeielser.

Nå reiser jeg på hytta alene noen dager, og da håper jeg at kostholdet kan rette seg igjen. Veier vel omtrent det samme nå som da jeg starta i førsteomgang. Skikkelig oppblåst om dagen hvertfall! Udigg!
Men jeg er ved godt mot, skal klare å holde meg unna karbene nå. Vært skikkelig dårlig etter 17.mai-dagene, så helt klart at sukker og hvete er de store stygge her!!!

Planlegning planlegning Du kan når du lager mat lage litt ekstra som du kan fryse ned i porsjoner. Da er det de dagene du har dårlig tid eller er på jobb bare å ta maten ut av frysen og så eventuelt varme den opp

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 14:52   #336
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Tempest, her.

Liten personlig seier her i dag, 10 kg ned er passert! Fra 101 til 91 på 11 uker.

Godt nøgd med egen innsats, nesten en kilo i uka føler eg er eit greit tempo. Har gått overraskande lett å følge kuren, og erfaringa har vist at det er ikkje den store krisa om ein koser seg litt innimellom heller.

Feirer med litt nye klær tenker eg, begynner å bli romslig i både bukser og skjorter ;-)

10 down - 10 to go !

Gratulerer! Det var kjempemotiverende da jeg klarte det i fjord=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 14:57   #337
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Tempest: GRATULERER!!! Kjempe bra jobba!

Jeg har lagt om igjen nå, og det svir...siden jeg har vært ute av ketose må jo kroppen omstille seg igjen, og jeg har nå gått med hodepine de siste 2 dagene...digg...NOT! Straffer seg å ikke være disiplinert! Jeg burde jo egentlig ikke ha noe problemer med det heller, for jeg vet jo selv at det straffer seg å spise hveteprodukter og sukker (får skikkelig mageknipe og hodepine).
I disse dager driver jeg å eksperimenterer litt med lavkarbo oppskrifter, prøver ut litt nytt etc for å kanskje kunne erstatte mine hvetemelsynder...så hvis noen har tips til fantastisk god loff, skillingsboller, pannekaker, sveler eller lapper, så fyr veldig gjerne løs...
Skal i kveld eksperimentere meg frem til pannekaker tenkte jeg, så får vi se hvordan det går...

DEt står en loffbrød oppskrift på forumet vis du søker. Jeg bruker mye Oopsier i stedet for lapper er jo kjempegodt! Fyll de med selvlaget syltetøy og vispet krem Nam! Og svert lite karbo

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 14:58   #338
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Hmm...hvor får man tak i vaniljepulver? Eller hva kan man erstatte det med? Vaniljeessens?

Jeg kjøper vanilje på helsekost

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 11:01   #339
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Planlegning planlegning Du kan når du lager mat lage litt ekstra som du kan fryse ned i porsjoner. Da er det de dagene du har dårlig tid eller er på jobb bare å ta maten ut av frysen og så eventuelt varme den opp

Det er helt korrekt det, men her har den største utfordringen vært selvdisiplin! Det å si "nei takk mamma, jeg skal ikke ha kroneis", "nei, jeg spiser ikke potetsalat selvom det ikke er noe friske grønnsaker til" etc etc.

Den 14 timers arbeidsdagen min var jeg kjempe flink helt frem til ca 10 timer på jobb...da ble det servert pizza, og all min selvdisiplin forsvant etter første bit. Jaggu...men jeg klarte da hvertfall å få glutenfri pizza, det er jo ikke lavkarbo, men bedre enn hvetemel...

Ellers går det trått her. Lagt på meg så jeg føler meg uvel her, så nå er det seriøst bare å stramme inn! Er ikke mange kg det er snakk om, type 4 kg, men det er nok til at buksene strammer og jeg føler meg dvask!
Har vært flink nå i helga, og skal gjøre et seriøst og idherdig forsøk når vi reiser på telttur på onsdag. Det kan bli hardt, men jeg har bestemt meg for at det er bedre å gå litt sulten enn å ødelegge ketosen igjen. Hodepine er ikke digg! Også har jeg hamstra atkins-barer som jeg skal ha med. Magen er mye mer medgjørlig med sukkerfri sjokolade enn 70% vanlig sjokolade, merkelig nok... Uansett, tur blir det, og bra skal det bli, til tross for ett par utfordringer matmessig (drar på tur med en som ikke legger på seg ett gram uansett hva han spiser, og som åpenbart ikke spiser lavkarbo) og det faktum at jeg har en kraftig overtråkket venstrefot...men det skal gå!!!

To be continued....

  Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 23:31   #340
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Det er helt korrekt det, men her har den største utfordringen vært selvdisiplin! Det å si "nei takk mamma, jeg skal ikke ha kroneis", "nei, jeg spiser ikke potetsalat selvom det ikke er noe friske grønnsaker til" etc etc.

Den 14 timers arbeidsdagen min var jeg kjempe flink helt frem til ca 10 timer på jobb...da ble det servert pizza, og all min selvdisiplin forsvant etter første bit. Jaggu...men jeg klarte da hvertfall å få glutenfri pizza, det er jo ikke lavkarbo, men bedre enn hvetemel...

Ellers går det trått her. Lagt på meg så jeg føler meg uvel her, så nå er det seriøst bare å stramme inn! Er ikke mange kg det er snakk om, type 4 kg, men det er nok til at buksene strammer og jeg føler meg dvask!
Har vært flink nå i helga, og skal gjøre et seriøst og idherdig forsøk når vi reiser på telttur på onsdag. Det kan bli hardt, men jeg har bestemt meg for at det er bedre å gå litt sulten enn å ødelegge ketosen igjen. Hodepine er ikke digg! Også har jeg hamstra atkins-barer som jeg skal ha med. Magen er mye mer medgjørlig med sukkerfri sjokolade enn 70% vanlig sjokolade, merkelig nok... Uansett, tur blir det, og bra skal det bli, til tross for ett par utfordringer matmessig (drar på tur med en som ikke legger på seg ett gram uansett hva han spiser, og som åpenbart ikke spiser lavkarbo) og det faktum at jeg har en kraftig overtråkket venstrefot...men det skal gå!!!

To be continued....

Hehe selvdiseplin er ikke min sterkeste side heller..
Har til nå holdt meg i ketose så håper det fortsetter.. Er vanskelig når jeg ikkehar gått ned noe på 1 mnd..Du kan jo fint spise pizza vis du klarer å holde deg unna brødet Og så får du be din mamma være snill med deg
Jeg når jeg resier vekk pleier å ha med meg en pakke med meksikansk salat vis jeg skulle bli sulten. Det hjelper.. Eller en pakke med parannøter

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:48   #341
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Da er jeg tilbake fra telttur. Det har faktisk gått ganske bra matmessig. Vi hadde med egg og bacon til frokost, hjemmelaga lavkarbo brød og pålegg som ost, skinke og peanøttsmør, og til middag ble det kun en dag med ikke-lavkarbo mat, pannelapper (en pose toro pannekaker og en pose toro lapper blanda sammen) er et must på tur, og det smakte FANTASTISK!!! Selvom jeg fikk bra vondt i magen etterpå.

Ellers hadde jeg med atkinsbarer, sukkerfri sjokolade og masse peanøtter. Litt alkohol ble det også i form av Tuborg Lite. Uansett veldig fornøyd med at det ikke har blitt no store utskeiinger. Vi har hatt 2 dager med 6 timer marsj i bratt oppover/nedover terreng, og noen lettere dager. Min overtråkka fot satte en begrensning på turen, så den ble mye kortere enn planlagt, og tror det var lurt, for nå er den mer hoven enn noen gang før.

Uansett, telttur kan anbefales. Sykt deilig å komme seg ut, våkne av at sola skinner i ansiktet (vi sov under åpen himmel), og jeg kan love deg at jeg har fått farge, solkremen glemte vi nemlig hjemme.

  Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 00:46   #342
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

I dag var jeg på indisk matlagningskurs, og det andbefales på det varmeste!
Jeg har vært på mangen resturanger i mitt liv men steike det var noe av det beste jeg har spist av indisk. Det var i regi av KOS men man kan gå på kurs uten det også og maten vi laget var lavkarbo. Vi laget til og med hvitløk "Nan"

http://www.masalamagic.com/UserCms/DisplayContent.aspx

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 08:22   #343
Tempest
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 58
Tempest er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Feirer at eg i dag såg 89,8 kg på vekta.

Da er vi ferdig med 90-tallet, forhåpentligvis for alltid

Tempest er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 13:41   #344
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Tempest, her.

Feirer at eg i dag såg 89,8 kg på vekta.

Da er vi ferdig med 90-tallet, forhåpentligvis for alltid

Jeg er 200g etter =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 13:45   #345
Tempest
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 58
Tempest er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg er 200g etter =)

Da får du gjøre som meg: Spise litt lite i dag, og veie deg i morgon tidleg etter morgonstellet Har veiedag onsdager, men kunne ikkje la være å gå på i dag for å se om eg kunne feire

Tempest er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 15:12   #346
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg står bom stille ved startstreken (altså samme vekt som pr 1.mars) enda jeg har nå spist strengt i snart ei uke. Utrolig irriterende!!! Kjenner jeg er nære ved å gi opp og gå tilbake til lavkalori igjen, men det er skikkelig nedelag det også...

Jeg får være flink å skrive dagbok igjen tror jeg (bruker diett.no), så får vi se om jeg finner feilen. Mye mulig jeg får i meg for lite fett.

Ellers har jeg starta treninga igjen, blir bare styrke en stund fremover, siden jeg har ødelagt beinet, men det er bedre enn ikke no trening

  Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 16:38   #347
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Jeg står bom stille ved startstreken (altså samme vekt som pr 1.mars) enda jeg har nå spist strengt i snart ei uke. Utrolig irriterende!!! Kjenner jeg er nære ved å gi opp og gå tilbake til lavkalori igjen, men det er skikkelig nedelag det også...

Jeg får være flink å skrive dagbok igjen tror jeg (bruker diett.no), så får vi se om jeg finner feilen. Mye mulig jeg får i meg for lite fett.

Ellers har jeg starta treninga igjen, blir bare styrke en stund fremover, siden jeg har ødelagt beinet, men det er bedre enn ikke no trening

Har du vært 100% dedikert til ketose siden 1mars eller har du gått inn å ut? Det jeg har funnet ut er at jo flere ganger jeg har vært ute av ketosen jo lenger tid har det tatt meg å ta av når jeg går inn i ketosen igjen..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:12   #348
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Har du vært 100% dedikert til ketose siden 1mars eller har du gått inn å ut? Det jeg har funnet ut er at jo flere ganger jeg har vært ute av ketosen jo lenger tid har det tatt meg å ta av når jeg går inn i ketosen igjen..

Jeg har nok dessverre vært ut og inn siden 1.mars. Eller jeg vet jo ikke hvor mange ganger, for jeg har ikke sånne sticks, men utifra at jeg har hatt endel utskeielser når jeg har besøkt foreldrene mine, så vil jeg si at jeg har vært ut og inn mange ganger.
Men en ting merker jeg da, selvom jeg veier det samme som jeg veide 1.mars, så har jeg en strammere kropp, altså kroppen ser annerledes ut, bedre, selvom jeg IKKE er fornøyd med vekta!!!

Og en liten seier har jeg hatt, jeg har ikke spist smågodt siden 1.mars, bare mørk sjokolade, og ikke noen enorme mengder av det. Det er jeg veldig fornøyd med

  Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:31   #349
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Tempest, her.

Da får du gjøre som meg: Spise litt lite i dag, og veie deg i morgon tidleg etter morgonstellet Har veiedag onsdager, men kunne ikkje la være å gå på i dag for å se om eg kunne feire

Haha ja kansje det..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 14:11   #350
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Jeg har nok dessverre vært ut og inn siden 1.mars. Eller jeg vet jo ikke hvor mange ganger, for jeg har ikke sånne sticks, men utifra at jeg har hatt endel utskeielser når jeg har besøkt foreldrene mine, så vil jeg si at jeg har vært ut og inn mange ganger.
Men en ting merker jeg da, selvom jeg veier det samme som jeg veide 1.mars, så har jeg en strammere kropp, altså kroppen ser annerledes ut, bedre, selvom jeg IKKE er fornøyd med vekta!!!

Og en liten seier har jeg hatt, jeg har ikke spist smågodt siden 1.mars, bare mørk sjokolade, og ikke noen enorme mengder av det. Det er jeg veldig fornøyd med

Det høres ut som om du må ta et valg. Enten vil du være i ketose eller så vildu ikke. Tror ikke det er bra for kroppen å gå inn å ut av en ketose. Og jeg tror kroppen beskytter seg selv når du nå ike lenger går ned i vekt

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no