Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Dropp slankekuren - lev lenger

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-11, 13:51   #1
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Dropp slankekuren - lev lenger

Nei no er det jaggumeg farlig å gå ned i vekt om ein er overvektig også:
http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7491548


Og her tenkte eg at eg skulle leve lenge og vere sunn og frisk? Oj oj, eg må nok beklage til den stakkars gamle kroppen min for å ha gått ned 30 kilo, kan vel ikkje gå ned 30 til heller da siden det er så farlig.

Nei, eg trur no dét at om desse stakkarane faktisk døydde FORDI dei slanka seg, så var det fordi dei gikk på Grete Roede kurs eller fulgte Satans Råd for Feilernæring sine anbefalingar og fikk for lite livsnødvendig feitt i seg, lol.


Nei no går hoderystande bortfor å ete eit måltid sunn, rein og næringsrik mat og lar kroppen min gå ned i vekt om han vil det, og så har eg tenkt å leve til eg døyr, uansett.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:56   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Dropp slankekuren - lev lenger

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:26   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Dropp slankekuren - lev lenger

I så fall er det slankeSTRESSET som tar livet av folk...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:39   #4
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Dropp slankekuren - lev lenger

Dét kan eg tru!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 15:29   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Dropp slankekuren - lev lenger

Stating the obvious, spør du meg.
"Ikke gå opp i vekt i første omgang". HALLO!!! DUUUH...

DET HADDE JO FOR SØREN VÆRT VELDIG GREIT OM DET VAR SÅ LETT SÅ KUNNE VI LEGGE NED ALT AV KURER OVER ALT

At det er mer dødelighet med å ha vært overvektig og så gå ned igjen enn å ikke ha gått opp i utgangspunktet er jo totalt urteit å ha forska på.

Det er som å si at det er større dødelighet ved å bruke fallskjerm riktig enn å ikke hoppe i fallskjerm. Duh. Selvsagt er det sånn. Det betyr ikke at man skal la være å trekke i den fordømrade snora.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:25   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Dropp slankekuren - lev lenger

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Det er som å si at det er større dødelighet ved å bruke fallskjerm riktig enn å ikke hoppe i fallskjerm. Duh. Selvsagt er det sånn. Det betyr ikke at man skal la være å trekke i den fordømrade snora.

Likte den!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dropp frokosten jvb Nyheter / media 0 03-08-10 12:03
Hva gjør man etter slankekuren ..? emma1 Spørsmål og svar 7 07-06-10 18:38
Den SISTE slankekuren! vossajinto Mer enn 30 kg overvekt 14 21-11-08 13:32
Dropp karbohydratene mam Lavkarbobøker 3 03-10-04 17:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no