Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Nok er nok!!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-08, 09:33   #1
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Nok er nok!!

Marry pøver seg på en journal

Jeg har aldri vært ei "lita" jente, men har aldri følt meg direkte feit selv om jeg har kraftig beinbygning. Mars 2007 veide jeg 90 kg (er 173 cm)og begynte så smått på NOKA men byttet kjapt ut med to grove knekkebrød istedetfor en shake og gikk ned en kilo i uka i fem uker. Så kom påskeferien (koste meg litt da) og etter den kom jeg liksom ikke igang igjen...

Tiden gikk og jeg kjente at jeg ihvertfall hadde gått de 5 kiloene opp og kanskje litt til... Fikk meg kjæreste (desember 2007) og da snek det seg på et par til. Visste at jeg hadde gått opp litt men brydde meg ikke sååå veldig om det.

I juni kom det ei bort til meg, klappa meg på magen og sa: "nå kan jeg spørre, du er gravid ikke sant?" Ble dødelig fornærmet jeg!!! For det skal man da ikke spørre om?? Svarte nei, men hun ga seg ikke... "Men da har du lagt på deg siden sist?" Mulig det, sa jeg og følte at jeg måtte bortforklare meg. Synes hun var utrolig frekk!! Jeg slanker meg ikke for andres skyld så jeg har spist og kost meg i hele sommer!

I august kom vi i snakk om Bailine på jobben. Hadde noen ekstra kroner på konto, så jeg bestemte meg for å prøve. Første prøvetimen ble jeg veid og målt. Jeg ble helt uvel da vekta viste 100,1 kg..... Jeg nekter å veie over 100 kg, sånn er det bare bestilte 10 timer med engang. Målet er ned til 78 kg, men jeg kunne godt tenkt meg 75 kg...

Der fikk jeg en lavkarbo-diett som ser sånn ut:

Frokost: 2 wasa fiber-plus knekkebrød men pålegg under 250 kalorier
Mellommåltid: En mellomstor fukt
Lunsj: Som frokost, men 3 knekkebrød
Mellommåltid: En grønnsak
Middag: Som vanlig, men litt mindre og uten saus og poteter/pasta/ris
Kvelds: Et knekkebrød med pålegg

Drikke et glass vann før og etter mat (og mye hele dagen).

Fulgte denne slavisk første uka og etter 10 dager og fem behandlinger på Bailine hadde jeg gått ned til 97 kg - ned 3,1!!! Vet at jeg ikke kan regne med å gå ned så mye hver gang, men det var deilig å få litt belønning fordi jeg var "flink". Hadde også gått ned 4 cm i livet. Neste veiing etter 10 behandliger hadde jeg bare gått ned 300 gr, men 3cm til i livet. Nå er det 7 cm mindre i livet
Har ikke vært like flink til å drikke vann siste tiden så det kan ha hindret et høyere vekttap...

Har betalt for 30 behandlinger til, og siden jeg har 3 pr uke så har jeg "forpliktet" meg til å være flink i 10 uker til!! Der er det en som følger meg opp som jeg kan skryte av meg selv til, spørre om råd og som motiverer meg. Jeg trenger det!! Ønsker å bli gravid etterhvert også, og da orker jeg ikke flere kg på de alle de jeg har...

Heldigvis så har jeg funnet lavkarbo.no som jeg er inne å snoker masse på, og det er mye å sette seg inn i, men jeg tenker mer på hva jeg KAN spise enn hva jeg ikke kan nå... Ser tilbake på hva jeg har spist og det er myyyyyye karbohydrater - mest av det faktisk

Jeg er ikke så glad i godis og kaker, men jeg ELSKER mat.. Særlig saus og tilbehør... Kjøtt har jeg aldri vært veldig glad i.. Trenger middagstips, begynner å bli litt lei wok med karry men er litt redd for å prøve nye krydder.

Har ingen spesiell kostholds-filosofi men jeg skal ligge på en 50-60 kh pr dag.

Håper noen kan gi meg litt tips og støtte

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 13:04   #2
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Nok er nok!!

Hei! Velkommen til lavkarbo.no. Her er det masse fine folk som bidrar med både tips og inspirasjon!!

Opprinnelig lagt inn av marry-78, her.

Marry pøver seg på en journal

Jeg har aldri vært ei "lita" jente, men har aldri følt meg direkte feit selv om jeg har kraftig beinbygning. Mars 2007 veide jeg 90 kg (er 173 cm)og begynte så smått på NOKA men byttet kjapt ut med to grove knekkebrød istedetfor en shake og gikk ned en kilo i uka i fem uker. Så kom påskeferien (koste meg litt da) og etter den kom jeg liksom ikke igang igjen...

Tiden gikk og jeg kjente at jeg ihvertfall hadde gått de 5 kiloene opp og kanskje litt til... Fikk meg kjæreste (desember 2007) og da snek det seg på et par til. Visste at jeg hadde gått opp litt men brydde meg ikke sååå veldig om det.

He-he... Den kan vel noen og enhver kjenne seg igjen i..

I juni kom det ei bort til meg, klappa meg på magen og sa: "nå kan jeg spørre, du er gravid ikke sant?" Ble dødelig fornærmet jeg!!! For det skal man da ikke spørre om?? Svarte nei, men hun ga seg ikke... "Men da har du lagt på deg siden sist?" Mulig det, sa jeg og følte at jeg måtte bortforklare meg. Synes hun var utrolig frekk!! Jeg slanker meg ikke for andres skyld så jeg har spist og kost meg i hele sommer!

Det er så utrolig frekt det!!!!! Har også opplevd det samme, var vel oppe i 74 kg for noen år siden (161,5 cm høy/lav.. ), og var "i godt hold". Men da var det stadig noen som måtte kommentere, enten de trodde jeg var gravid eller bare fortelle meg at jeg hadde lagt på meg. -Å ja, takk for informasjonen, for det hadde jeg ikke merket selv liksom.. Nå skal det sies at det stort sett var utenlandske mannfolk som kom med slik kommentarer. Når jeg forklarte at det ikke er særlig hyggelig å si slikt, spes ikke til jenter, fikk jeg nesten alltid svaret: Jai er bare arlig! Prøvde å forklare at det er forskjell på å tåle et ærlig svar hvis man har bedt om det og at noen bare føler for å fortelle deg hvor feit du har blitt..

I august kom vi i snakk om Bailine på jobben. Hadde noen ekstra kroner på konto, så jeg bestemte meg for å prøve. Første prøvetimen ble jeg veid og målt. Jeg ble helt uvel da vekta viste 100,1 kg..... Jeg nekter å veie over 100 kg, sånn er det bare bestilte 10 timer med engang. Målet er ned til 78 kg, men jeg kunne godt tenkt meg 75 kg...

Der fikk jeg en lavkarbo-diett som ser sånn ut:

Frokost: 2 wasa fiber-plus knekkebrød men pålegg under 250 kalorier
Mellommåltid: En mellomstor fukt
Lunsj: Som frokost, men 3 knekkebrød
Mellommåltid: En grønnsak
Middag: Som vanlig, men litt mindre og uten saus og poteter/pasta/ris
Kvelds: Et knekkebrød med pålegg

Drikke et glass vann før og etter mat (og mye hele dagen).

Fulgte denne slavisk første uka og etter 10 dager og fem behandlinger på Bailine hadde jeg gått ned til 97 kg - ned 3,1!!! Vet at jeg ikke kan regne med å gå ned så mye hver gang, men det var deilig å få litt belønning fordi jeg var "flink". Hadde også gått ned 4 cm i livet. Neste veiing etter 10 behandliger hadde jeg bare gått ned 300 gr, men 3cm til i livet. Nå er det 7 cm mindre i livet
Har ikke vært like flink til å drikke vann siste tiden så det kan ha hindret et høyere vekttap...

Ikke for å være kjip, men mener å ha lest her inne et sted at de ofte måler med litt løsere målebånd før behandlingen begynner slik at resultatet etter noen behandlinger blir litt større enn de egentlig er... Men når det er sagt, hadde jeg en venninne for noen år siden som også gikk på Bailine. Hun fikk ganske bra resultater, men var muggen hele tiden fordi hun også måtte følge diett.. Og da kan man jo lure på om det er dietten eller behandlingen som gir resultatene.. Sikkert noen her inne som har personlig erfaring med bailine som kan komme m råd.

Har betalt for 30 behandlinger til, og siden jeg har 3 pr uke så har jeg "forpliktet" meg til å være flink i 10 uker til!! Der er det en som følger meg opp som jeg kan skryte av meg selv til, spørre om råd og som motiverer meg. Jeg trenger det!! Ønsker å bli gravid etterhvert også, og da orker jeg ikke flere kg på de alle de jeg har...

Heldigvis så har jeg funnet lavkarbo.no som jeg er inne å snoker masse på, og det er mye å sette seg inn i, men jeg tenker mer på hva jeg KAN spise enn hva jeg ikke kan nå... Ser tilbake på hva jeg har spist og det er myyyyyye karbohydrater - mest av det faktisk

Jeg er ikke så glad i godis og kaker, men jeg ELSKER mat.. Særlig saus og tilbehør... Kjøtt har jeg aldri vært veldig glad i.. Trenger middagstips, begynner å bli litt lei wok med karry men er litt redd for å prøve nye krydder.

Det er det som er så deilig med denne livsstilen (vil ikke kalle det en kur, da de fleste som legger om kursen, gjerne prøver å opprettholde denne livsstilen, i og med at den gir så mange andre gunstige effekter enn bare vektnedgang.


Har ingen spesiell kostholds-filosofi men jeg skal ligge på en 50-60 kh pr dag.

Kan høres ut som Fedon kanskje kan være noe for deg, men han er jeg ikke noen ekspert på (ikke at jeg kan kalle meg det innenfor noen av de andre variantene her inne heller... men dem er det nok av her! Masse dyktige folk med detaljert kunnskap! Redd for at det hørtes litt spydig ut - det var det ikke ment som... Bøyer meg i støvet for mange av de her inne som f.eks Photobscura). Personlig synes jeg det er lettere å følge en litt strengere filosofi, som ketolyse, hvor du bør holde deg til 15-20 g karbs om dagen for å være i ketose, som er en spesiell fettforbrenning. Maae deilig mat og SAUSER du kan koooose deg med. Savner omtrent ingenting fra tidligere.

Synes du spiser svært mye knekkebrød og frukt til å skulle være et lavkarbokosthold, men hvis du regner karbs og ligger under den grensen du har bestemt det for er det sikkert greit. Men de fleste prøver å få karbohydratene sine fra grønnsaker som vokser over bakken.


Håper noen kan gi meg litt tips og støtte

Lykke til uansett hva du velger i alle fall, og råder deg til å titte litt rundt i journaler og på oppskriftssidene, så får du mange gode tips i forhold til et lavkarbokosthold

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 13:11   #3
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nok er nok!!

Hei!

Følte nesten dette var som å lese om meg selv.
Jeg er litt enig med belseblubb, jeg også synes det er lettere med ett strengt kosthold med gode sauser og heller lavere karbo-nivå i maten, men vi er alle forskjellige.

Men noe jeg er sikker på er at du fikser denne biffen så greit som ingenting, høres ut som om motivasjonen er helt på topp, supert!!!

Lykke til!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 16:47   #4
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Nok er nok!!

Så hyggelig med noen kommentarer Jeg jobber i barnehage og å spise knekkebrød letter litt i forhold til spise-situasjonen. (Kan ikke sitte å misunne barna med annen mat..) Merker imidlertid at det blir mindre og mindre knekkebrød og heller en omelett til frokost, eller noen nøtter til kvelds.

Merker forskjell på magen etter Bailine, men klart at dietten er streng - om enn "mange" karber, jeg er ikke helt fanatisk men prøver å være flink. Har akkurat kommet hjem etter en tur på McDonalds med hun jeg er avlastningshjem for. Spiste en salat med kylling og mindre dressing enn jeg ellers ville gjort. Har tenkt på ketolyse men følger foreløpig den dietten jeg har fått. Uansett når jeg tenker på HVA jeg har spist FØR så spiser jeg annerledes nå...

Lagde grønnsakssuppe igår og hadde oppi kjøttpølser av kylling og kalkun (4,6 karber!!) men mulig jeg hadde oppi feil grønnsaker - nemlig de under bakken Teller litt karber men regner ikke nøyaktig på det eller skriver opp. Suppa var knallgod den. Synes jeg er flink som holder meg unna ris,poteter, PASTA-ikke minst og mel jeg

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 19:39   #5
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nok er nok!!

Synes du er flink jeg!!!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 17:14   #6
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Nok er nok!!

Er en stund siden jeg har skrevet noe ser jeg. Den dietten jeg begynte på over er jo ikke direkte lavkarbo, men å spise lite og ofte. Har gått over mer til lavkarbo så har kuttet ut knekkebrødene nå. De smaker meg ikke lenger siden jeg vet hvor mye karber jeg "sløser" på det kanskje?? Gidder fortsatt ikke å veie maten for jeg ønsker ikke å bli helt fanatisk. Foreløpig holder jeg meg fortsatt unna poteter, ris, pasta og hvetemel. Savner ikke brød i det hele tatt!! Har blitt flinkere til å spise grønnsakene som er over bakken selv om jeg igrunn liker de UNDER bakken best...

Skal veie meg på tirsdag (to uker siden sist) og er litt spent..Er flinkere til å drikke vann nå også, 2-3 liter om dagen. Har gått ned 3,4 kg(bare 300gr sist...) og kjenner at motivasjonen hadde blitt litt bedre hvis jeg hadde sett 5 tallet

Begynner å bli litt matlei. Tidligere har jeg alltid hatt mye tørrvarer i kjøkkenskapet og bare laget meg noe kjapt, men nå må maten planlegges og det er ikke alltid maten er servert på 5 min. (Skapet er igrunn fullt enda, siden kjæresten ikke får spist opp alt på engang..hehe )

Tips om kjappe frokoster og lunsj f.eks utenom omelett, og middag mottas med takk ) -Jada sjekker ut forumene her også. Bare deilig å slippe å lete noen ganger.

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 19:45   #7
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Nok er nok!!

Idag har jeg veid meg!!! -4,6 kg på 6 uker!! Er så utrolig fornøyd -1,2kg på to uker får jeg være fornøyd med I tilegg har jeg minsket 9 cm rundt magen. Livet føles veldig bra! Holdt på å miste motivasjonen et øyeblikk men nå er den tilbake igjen. La de neste 6 ukene bli like bra sier nå jeg Nå skal jeg kose meg med Bonderomantikk etter en laaaaaang dag. God kveld alle sammen!

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 20:09   #8
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Nok er nok!!

Synes igrunn ikke jeg savner noe spesielt i mitt nye kosthold, eneste er at jeg må planlegge litt mer. Spiste taco UTEN skjell eller lefse her om dagen, men laget hjemmelaget guacamole ved siden av og det var kjempegodt!! Ble mye ost og kjøttdeig . På jobben idag hadde vi hjemmebakte rundstykker og jeg måtte smake, tok t.o.m en skive brunost på den ene halve Jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt for jeg har vært veldig flink til nå. Kommer ikke til å fyse så på det i nærmeste fremtid heller. Er igrunn verre hvis man vet at man ikke kan smake tror jeg... Tidligere har jeg slitt endel med magen, men etter at jeg la om til lavkarbo, har jeg blitt så og si helt bra!!! Uansett så koste jeg meg med det jeg spiste, og dro hjem skjerpet meg og lagde meg grønnsakssuppe etterpå En utskeielse på 6 uker går vel helst bra. Kjøpte keto-stix for moro på onsdag (har ikke satset på ketose) og den hadde det laveste utslaget faktisk! Bailine-terapeuten min sa at det var veldig bra for hun trodde igrunn at jeg spiste for mye karber til å få utslag. Ikke at jeg spiser sååå mye, men burde muligens ikke hatt utslag. Ligger nok under 60 pr dag. Har fått en levering fra karbo-pikene nå, så det spørs om ikke jeg skal smake på en cavalier-sjokolade som alle skryter av - helg og allting

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 20:12   #9
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Nok er nok!!

Så flink du er!

Bailine er genialt, jeg prøvde for noen år siden, men dessverre klør jeg som besatt mens jeg ligger der, og valgte å slutte. Nå prøver jeg rockering i stedet for, det blir 4 sving og "f#€%!" - så 4 nye sving...

Takk for besøk i boka mi, forresten, heksehilsen.

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 22:41   #10
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Nok er nok!!

Jeg er veldig fornøyd med bailine jeg, selv om jeg har fokus på kg også og ikke BARE cm... trenger en å gå og "skrifte" til hvis jeg ikke har vært flink, men det har vært mest skryt av meg selv har faktisk vært en stor bragd å kutte ut ris, pasta, poteter og mel!! Har spist litt fiskekaker/fiskepudding med litt karber i, men synes jo uansett at det er godt gjort å kutte ut det andre. Har vært mye spagetti og kjøttdeig og toro tomatsuppe med makaroni her i gården...

Sist jeg veide meg for halvannen uke siden veide jeg 95,5 kg og jeg hadde håpet på å ihvertfall komme ned i 95 kg ved neste veiing. Så blir neste mål 90 kg. Ser stor forskjell på magen min nå for jeg har blitt 9 cm mindre i livet også.

Selv om det tar litt tid(å gå ned 22-25 kg)er det en motivasjon at vekten ihvertfall går nedover. Litt redd for at mensen vil slå litt ut på neste veiing også.. Grrr men da er det enda bedre å veie seg gangen etter det igjen. Helt sikkert!!

Har verdens beste kjæreste som slett ikke bryr seg om hvor mye jeg veier, men når vekta viste 100,1 kg hjalp ikke det lenger heller. Hadde ikke tenkt til å fortelle hvor mye jeg veide til han da, men så var han med meg til legen og da ble jeg spurt og tenkte meg ikke om og sa det foran han... Jaja han bryr seg ikke han (med sine slanke 70 kg)

Han har akkurat solgt leiligheten sin så nå kan husjakten vår begynne for fullt også. Tør ikke selge min før vi har funnet noe nytt. Noe av grunnen til at jeg vil gå ned er at jeg så smått har begynt å tenke på å få barn, og ønsker ikke å legge på meg oppå disse kiloene.. Hjelper ikke at noen sier at de "bare" gikk opp 6-7 kg da de var gravide for de som har sagt det til meg er heller ikke lettvektere... Fant ut at jeg har gått opp 10 kg siste året som følge av å ha fått meg kjæreste og sluttet å røyke -ihvertfall til hverdags Så nå må de av først, men jeg er på rett vei!!

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 23:46   #11
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Nok er nok!!

Ny veiing idag 94,8kg, ned 700 gr. Ikke allverdens, men jeg er faktisk fornøyd med tanke på at jeg er rett før mens med hoven mage og ekstra vann i kroppen. Da er første delmål på 95kg nådd!! Neste mål er 90 kg...

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 16:12   #12
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Nok er nok!!

Hei - og takk for besøk med gode tips i boka mi!

Nå har jeg vært flink en uke igjen, og jeg merker at jeg blir mindre trøtt og mindre godtesugen.

I kveld blir det kyllinglår med marinade av chiliolje og ørlite ketsjup (bare for smaken sin skyld) samt diverse krydder, spiser litt brokkoligrateng ved siden av, gleder meg til det.

Riktig god lørdag til deg.

Heksehilsen.

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no