Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-09, 00:00   #1
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Jeg innbiller meg at jeg har sett det for lenge siden, men nå når jeg kunne tenke meg å kjøpe det... så finner jeg det ikke.

Jeg bor nær Trondheim.

(Nå er det jo heldigvis sommer... så før eller siden finner jeg sikkert ferske bringebær på torvet. Da skal jeg hamstre litt.)

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 00:19   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Trodde det lå i alle frysedisker?
Hvertfall her, både Spar, Rimi og Coop har det

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 10:03   #3
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

på Meny får du store poser med enten bare bringebær, jordbær, eller skogsbærblanding...99,-kr for en stor pose...

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 10:30   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Opprinnelig lagt inn av Liv, her.

på Meny får du store poser med enten bare bringebær, jordbær, eller skogsbærblanding...99,-kr for en stor pose...

Jeg mente også å ha sett det, men nå fant jeg bare til mellom 149,- og 179,- for bringebær

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 10:33   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Brinebær er generelt dyrere enn de andre bærene

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 11:09   #6
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Da var det ikke noe jeg hadde drømt... det finnes slike store poser! OK, takk, da skal jeg finne en Meny-butikk.

I det hele tatt skal jeg snoke litt rundt i ulike store matvarebutikker, tror jeg. Kjekt å orientere seg litt på nytt nå når det plutselig er helt andre ting jeg ser etter.

Jeg skal lage litt is! Må bygge opp et "forsvar" mot mine egne lyster når varmen kommer.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 11:15   #7
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Bare pass på at de ikke inneholder sukker, noen er nemlig "lett sukra"...

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 11:24   #8
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Opprinnelig lagt inn av Mona S, her.

Bare pass på at de ikke inneholder sukker, noen er nemlig "lett sukra"...

Iiik! Ja, det skal jeg passe på!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 11:33   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Jeg foretrekker å kjøpe de på isbilen ( den norske isbilen ), de har nemlig flotte store hagebringebær.

Men sånn ellers kjøper jeg på Rema1000, kiwi og mega. Se i frossendiskene og sjekk at det kun er rene bær. Tror det er findus e.l. som har lettsukra bær, og de er i pappesker og ikke poser.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 11:55   #10
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Ikke rart jeg ikke har funnet Meny i Trondheim... jeg googla nå, og det finnes ikke! Meeen Ultra er samme kjede, så da prøver jeg det. Det er Ultra som har Ketolyseproduktene også, i Trondheim, er det ikke?

Jeg har sjekka City Syd (Obs), Rema 1000, Prix, Bunnpris og Ica... men jeg gir meg ikke. Trondheim har et utall butikker å velge mellom.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:31   #11
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Absolutt alle matvarebutikkene her har bringebær, og andre bær, i frysedisken. De ligger oftest sammen med de frosne kakene, og er i poser på ca 400 gr og koster ca 30,- +/- 5,- alt etter butikk og merke.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:38   #12
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Absolutt alle matvarebutikkene her har bringebær, og andre bær, i frysedisken. De ligger oftest sammen med de frosne kakene, og er i poser på ca 400 gr og koster ca 30,- +/- 5,- alt etter butikk og merke.

Jeg har funnet bær i alle butikkene jeg har sett i... sammen med de frosne kakene, ja. Men bare jordbær, bjørnebær og blandede skogsbær. Antar at bringebær ville ligget på samme sted hvis de hadde dem.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 18:01   #13
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Opprinnelig lagt inn av Vaffel, her.

Jeg har funnet bær i alle butikkene jeg har sett i... sammen med de frosne kakene, ja. Men bare jordbær, bjørnebær og blandede skogsbær. Antar at bringebær ville ligget på samme sted hvis de hadde dem.

Merkelig, kanskje vi spiser mer bringebær her jeg bor, og at det derfor er i alle butikkene?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 18:54   #14
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Lykkelige Vaffel fant frosne bringebær på Ultra Solsiden i dag. Problemet løst.

Men det slo meg at jeg sikkert bare kan snakke med de på nærbutikken... så bestiller de en ladning til meg.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 20:27   #15
Zhadra
Seniormedlem
 
Zhadra sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 52
Innlegg: 704
Zhadra har en fantastisk aura rundt segZhadra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg foretrekker å kjøpe de på isbilen ( den norske isbilen ), de har nemlig flotte store hagebringebær.

Er det flere isbiler???

Hm, må sjekke neste gang, har ikke sett at de har bær de som er her. De har fisk da, snurrig nok De som er her er de som spiller "norsk dans" når de kjører rundt (også kjent som kjenningsmelodien til Norge Rundt).

__________________



Min journal Min blogg
Zhadra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med litt mer fett / LCHF med litt mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 20:55   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Det finnes i allefall hjemis og den norske isbilen. Lurer på om jeg har hørt om en til også. Her kommer isbilen en gang i måneden og da passer jeg på å hamstre bringebær

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 23:07   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt frosne bringebær?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Merkelig, kanskje vi spiser mer bringebær her jeg bor, og at det derfor er i alle butikkene?

Eller mindre, og andre plasser er utsolgt? Det er hvertfall ofte et problem der jeg er.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor får man kjøpt Johannesbrødkjernemel -og hva er det? tonemor Ketolysekuren 5 30-11-10 14:23
Hvor får man kjøpt Sukrin? May-Linn Kake/dessert og snacks 5 24-02-09 10:45
Hvor får jeg kjøpt johannesbrødkjernemel? MoaMoa Spørsmål og svar 19 17-09-08 08:14
Hvor får dere tak i bringebær? Elastica Ketolysekuren 32 20-08-08 16:12
Hvor får man kjøpt? L.S Dr Lindbergs 7 14-10-07 17:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no