Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysekur+trening og amming

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-07, 20:10   #1
Jippi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 46
Innlegg: 44
Jippi er på en erverdig vei

Ketolysekur+trening og amming

Jeg har nettopp lest boken til Torkil og bestemt meg for å begynne på Ketolysekuren. Håper noen kan hjelpe meg med følgende:

Jeg har trent kickboxing i tre uker nå og trives kjempegodt med det. Står i boken at det ikke anbefales hard trening, men KAN jeg likevel fortsette? Trener dette kun to ganger per uke, ellers er det turgåing omtrent daglig.

Står også at man ikke anbefaler kuren dersom man ammer. Nå ammer jeg kun en gang pr døgn, bør jeg slutte med dette?

Jippi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 20:27   #2
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur+trening og amming

Hei..
Jeg ammet om natta litt på dagen og gikk 3 uker på ketolysekur..uten at det ble noe gæli av det..Men slutta å amme etter 4 uker som var planen fra før av... så det har gått greit.

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 20:41   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur+trening og amming

Opprinnelig lagt inn av Jippi, her.

Jeg har nettopp lest boken til Torkil og bestemt meg for å begynne på Ketolysekuren. Håper noen kan hjelpe meg med følgende:

Jeg har trent kickboxing i tre uker nå og trives kjempegodt med det. Står i boken at det ikke anbefales hard trening, men KAN jeg likevel fortsette? Trener dette kun to ganger per uke, ellers er det turgåing omtrent daglig.

Står også at man ikke anbefaler kuren dersom man ammer. Nå ammer jeg kun en gang pr døgn, bør jeg slutte med dette?


Orker du så fortsetter du, men vær klar over at du nå skal endre forbrenningsmetode i kroppen og du kan bli slapp og få hodepine i begynnelsen. Det tar seg opp etterhvert, men gi heller 80% noen uker i stedenfor 100 %.

Det er ikke forsket nok på amming og ketose, men en gang i døgnet burde ikke være noe problem.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:04   #4
Jippi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 46
Innlegg: 44
Jippi er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur+trening og amming

Tusen takk for svar begge to . Da begynner jeg i morgen og ser hvor mye trening jeg orker. Tar det litt med ro med trening. Har også tenkt å slutte å amme om ikke altfor lenge så regner med at det og går greit.
Gleeeeeeeeeeeeeder meg til å begynne

Jippi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:41   #5
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Ketolysekur+trening og amming

jeg fikk svar fra Torkil om dette med amming. Om barnet får annen næring i tillegg er det ikke noe problem. Så det handler nok mest om næringsstoffer som kan mange.

Får barnet grøt og erstatning har det ingeting å si

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Trening og lavkarbo... Tidligere bruker Trening 35 25-03-07 20:40
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 12:01
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18
trening og lavkarbo eipa Trening 5 13-10-04 09:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no