Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Victoria Beckham på vLCHF diett

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-08-11, 20:19   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Victoria Beckham på vLCHF diett

Frøkna skal bli kvitt valpefettet etter fødsel til moteuka i NY:
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10097328

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 20:29   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett.

Hun har holdt på med det i flere år, hvis ikke jeg husker min ukebladhistorie feil Det er ikke LCHF, men LCLF ala PSMF. Helt forferdelig, spør du meg.. Hun veier sikkert 50 og skal ned til 45.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 05:19   #3
lillemy01
Medlem
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 67
lillemy01 er på en erverdig vei

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Og noen som har lyst til å forklare hva det er for noe?

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 06:44   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Og noen som har lyst til å forklare hva det er for noe?

LCHF= low carb high fat
vLCHF= very low carb high fat

PSMF= proteinsparende modifisert faste, eller noe i den dur En korttidsdiett med lite av både fett og karbohydrater, som nok ikke egner seg som varig livsstil. Finnes nok informative tråder om det rundtomkring.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 07:40   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Det er vel ikke en vLCHF diett hun er på i det hele tatt eller:

Sitat:

Hun har gitt kokken beskjed om en diett uten karbohydrater og sukker, kun bestående av grønnsaker og proteiner.

Kan aldri tenke meg at den dama spiser mye fett, hun sulter seg nok ned sånn som hun alltid har gjort, i følge pressen i hvertfall. Hun ser ikke mye sunn ut uansett synes jeg.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 08:21   #6
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Tror nok heller ikke det er så mye fett i dietten. Men jeg er i grunn mer forbauset av at noen kaller opp datteren etter draktnummeret sitt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 09:53   #7
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Men jeg er i grunn mer forbauset av at noen kaller opp datteren etter draktnummeret sitt


Hvis selvbildet er nok oppblåst er det antakelig helt naturlig å gjøre slikt...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:37   #8
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

LCHF er vektregulerende. Det er neppe det hun går på, for da hadde hun nok gått opp 20 kilo.....

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:46   #9
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

LCHF er vektregulerende. Det er neppe det hun går på, for da hadde hun nok gått opp 20 kilo.....

Dersom man spiser nok ja. Det gjør vel neppe den flisa der

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:48   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Det står jo der at hun skal spise grønnsaker og proteiner Ikke noe fett. LCNF

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:58   #11
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

hehe... ok. Må innrømme at jeg ikke gadd lese innlegget. Heilt totalt uinteressant

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:36   #12
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Syns egentlig synd på det stakkars mennesket. Tenk å være så fiksert....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:42   #13
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Men fint bilde av far og datter da

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:44   #14
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Synes synd på henne jeg. For alle vi utenfor dømmer henne utifra det som blir skrevet via pressen og det er ikke alltid den sanne historien. Men det er baksiden av medaljen for å være kjendis. Stakkars dame. Hvert skritt hun tar blir en stor sak. Gu men jeg er glad at jeg bare er lille meg i min lille verden Så jeg synes ikke at vi skal dømme henne eller andre utifra det som blir skrevet, vi kjenner dem ikke personlig, så vi kan igrunnen ikke ha noen meninger om dem

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:50   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Vi kan ha meninger om signaler de sender ut Ei syltynn dame, som vi har sett med våre egne øyne har vært mager som ei fjøl igjennom graviditeten, skal nå slanke seg ved å spise proteiner. Et trist signal.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:53   #16
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Alle kan vi ha meninger, men snakke negativt om personer vi ikke kjenner synes jeg er nedlatende. At hun er tynn er sant, altfor tynn, men det er hennes valg.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:55   #17
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Hadde det vært sant det pressen har sagt hun spiser tidligere hadde hun vært død forlengst. Men hun har hatt ganske stabil vekt lenge( før graviditeten) så hun får nok i seg det viktigste. At hun velger å spise lavfett og lavkarbo nå er bare for å gå ned raskt, tror jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:57   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Det er vel ingen som har sagt at ikke hun har rett til å være tynn, hvis hun vil det heller? Nedlatene.. Jaja. Da er det vel det da. Jeg tenker mest på f.eks datteren min som skal vokse opp med sånne signaler slengt i trynet. Og det synes jeg er TRIST. Ikke noe mer, ikke noe mindre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:07   #19
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Vi kan ha meninger om signaler de sender ut Ei syltynn dame, som vi har sett med våre egne øyne har vært mager som ei fjøl igjennom graviditeten, skal nå slanke seg ved å spise proteiner. Et trist signal.

Hun var slett ikke mager på slutten.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:46   #20
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Nå har jeg forsåvidt ikke sett bilder av noen gravid Victoria Beckham, men at hun kan sies å være noe annet enn mager (gravid eller ei) tviler jeg sterkt på. Så mye babyfett kan det ikke være dersom hun har tenkt å komme seg tilbake til sin gamle kropp bare i løpet av 2 måneder etter fødselen. Uansett er hun ikke akkurat noe sunt forbilde for unge kvinner.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 15:58   #21
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Nå har jeg forsåvidt ikke sett bilder av noen gravid Victoria Beckham, men at hun kan sies å være noe annet enn mager (gravid eller ei) tviler jeg sterkt på. Så mye babyfett kan det ikke være dersom hun har tenkt å komme seg tilbake til sin gamle kropp bare i løpet av 2 måneder etter fødselen. Uansett er hun ikke akkurat noe sunt forbilde for unge kvinner.

Enig med deg om det at hun ikke er noe godt forbilde. Men det jeg ikke liker er når folk begynner å "snakke" eller mene ting om personer som de ikke kjenner. Kun utifra det som kommer frem i media. Jeg liker ikke å dømme noen. Gi alle en sjanse. Men, men vi har alle meninger, men alt trenger ikke bli publisert

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 16:27   #22
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Tja, jeg syns vel i grunn det er helt greit at normalt dødelige snakker og mener så mangt om mennesker som har valgt å være mye i media. Men det media skriver, og spesielt sladrepressen, bør man jo alltid ta med en klype salt. Nå mener jeg forsåvidt ikke noe spesielt om hun her, annet enn at jeg registrerer at hennes form for lavkarbodiett er en usunn variant med lite fett og at jeg ser på bilder at hun er mager (men så både sunn og frisk ut da hun var med i dette jentebandet som jeg ikke husker navnet på) og i så måte ikke er noe sunt forbilde for unge jenter.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 17:08   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Hvorfor skal hun være et forbilde for unge jenter? Hun synger ikke for tenåringsjenter mer, men er opptatt av mote, og i moteverdenen passer hun ypperlig inn. De bildene jeg har sett av henne på slutten av graviditeten var hun langt fra mager. Det er noen bilder av henne på stranden med rød kjole. Det er sikkert mest vann og ikke fett hun hadde lagt på seg, tenker jeg. Men samme det. Jeg skjønner godt at hun vil ned de kiloene jeg.Det går nok fort.


Sist redigert av Yrla : 09-08-11 kl 10:45.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 08:58   #24
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Synes synd på henne jeg. For alle vi utenfor dømmer henne utifra det som blir skrevet via pressen og det er ikke alltid den sanne historien. Men det er baksiden av medaljen for å være kjendis. Stakkars dame. Hvert skritt hun tar blir en stor sak. Gu men jeg er glad at jeg bare er lille meg i min lille verden Så jeg synes ikke at vi skal dømme henne eller andre utifra det som blir skrevet, vi kjenner dem ikke personlig, så vi kan igrunnen ikke ha noen meninger om dem

Enig med deg
Syns vi har nok press jeg...med ukeblader og tv som forteller oss hvordan vi skal se ut. Får litt småangst av å tenke på at min kropp skulle frontet forsider i alle variasjoner....nei huff for et press.... En skal ikke dømme uansett former mener nå jeg.

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:49   #25
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett



Tenk om hun heller forsøkte og holde seg slik som dette. Minus magen da. Ellers kunne det fort blitt litt vel mange Beckhams her i verden.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
VLCHF.no? David Lavkarbo generelt 21 15-10-11 23:48
Ang. diett.no frøken Spørsmål og svar 4 08-06-11 22:59
Høy protein-diett kontra høy fett-diett Maja Kostholdsfilosofier 16 13-01-10 21:03
Diett.no low_barb Lavkarbo generelt 3 08-03-09 10:36
Fedon"diett" eller Atkins diett? haukhe Spørsmål og svar 2 01-11-07 21:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no