Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trener dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-07, 12:36   #1
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Trener dere?

Dere som går på ketolyse trener dere noe eller ikke?

Jeg trener ikke. Går tur og sånn, men ikke noe som kan kalles trening. Tenkte jeg skulle finne igjen pilates dvd`n min igjen og starte på den. Men tror jeg drøyer litt da jeg er litt slapp nå til og begynne med.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 12:38   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Trener dere?

Pilates er god trening. Jeg har slurva litt siden ferien og merket det veldig godt på kroppen. Pleier normalt å trene pilates 3 ganger pr uke. Det gjør godt for både kropp og sjel !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 12:51   #3
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trener dere?

Jeg har startet på trening nå, men jeg får ikke trent hver dag...

Har også veldig lyst til å begynne med pilates, og har planer om å være med neste gang det settes opp på Elixia...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 12:56   #4
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Trener dere?

Jeg trener ikke. Det blir litt mosjon i ny og ne. Liker best å gå turer, gå i skauen, klippe gress, drive med litt hagearbeid osv.

Har prøvd trening i forbindelse med slanking før, og det har aldri virket. Blir bare sulten og lei. Men det var i karbo-tiden det da.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 13:08   #5
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Trener dere?

Jeg trener nesten hver dag. Enten sykler jeg i 30 minutter, eller går meg en tur på tredemølla i 30 minutter. Om været er fint, så går jeg meg en tur ute.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 14:56   #6
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Sv: Trener dere?

Flinke er dere! Trening og trim er min store akilles... Kan ikke fordra det rett og slett..

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 15:31   #7
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Trener dere?

Jeg har gått 1 time hver dag, men i går ble det for travelt på jobb så jeg orka rett og slett ikke..og i dag tror jeg det blir lite også..mista litt motivasjonen når det er så tungt i oppoverbakke..

Kanskje pilates på dvd er bedre??? kanskje jeg kan laste ned fra nettet?

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 17:02   #8
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Trener dere?

Jeg tørker støv at pilatesvideoen min.
Husarbeid er god trening, har jeg hørt.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 17:05   #9
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Trener dere?

Spiller innebandy et par ganger i uka, har hørt at man ikke skal holde på med hard trening, men er ikke proff så det blir jo ikke så veldig hardt, og jeg MÅ spille for det er det eneste jeg synes er moro av idrett. Ellers prøver jeg å gå turer noen ganger i uka oxo

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? Titti Lavkarbo generelt 18 24-11-06 11:58
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26
Unner dere dere noe godt innimellom?? Tiril77 Lavkarbo generelt 20 13-01-05 23:04
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no