Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hei igjen

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-09, 21:11   #1
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Hei igjen

Det er en stund siden jeg var her inne nå...
Jeg er altså den dama som startet med 60 kilo overvekt. Jeg har gått ned 45, har altså ca 15 kilo igjen....
Siden sist jeg skrev her inne har jeg ikke gått ned noe mere, men jeg jobber med saken :-)
Er motivert, men kanskje ikke like mye motivert som da vekta mi var 135 kilo.
Jeg har laget en blogg, og jeg skriver hver dag, gjerne eflere ganger hver dag, og jeg tar mange bilder. Hvis dere er intressert er adressen http://lenabeatrice.net.
Jeg skriver om litt av hvert i den bloggen, også om slankingen min. Har skrevet et langt innlegg, inkl. bilder om min vekthistorie, det innlegget kan dere se her: http://lenabeatrice.net/generelt/overvekt/.
Mulig jeg kan inspirere noen?

Skal prøve å være litt flittigere her inne også fremover :-)

Ha en fin kveld!

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:43   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hei igjen

Wow! Så flink du har vært! 45kg er jo ikke lite! Jeg håper jeg lykkes like bra som deg, jeg har som du ser i tickeren min nesten samme utgangspunkt! Men jeg er nok i litt bedre form enn du var, jeg klarer faktisk fint å gå 3km jeg da, så jeg får trimet litt også, men det begrenser seg til å gå turer.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 22:04   #3
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hei igjen

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Wow! Så flink du har vært! 45kg er jo ikke lite! Jeg håper jeg lykkes like bra som deg, jeg har som du ser i tickeren min nesten samme utgangspunkt! Men jeg er nok i litt bedre form enn du var, jeg klarer faktisk fint å gå 3km jeg da, så jeg får trimet litt også, men det begrenser seg til å gå turer.

Var ikke i så veldig god form nei...må nesten legge til at jeg røyker også, jeg vet FY FY, så det hjalp nok på litt, men, med vektnedgang kom økt kondis. Jeg ble ikke i storform av kun vektnedgang, jeg er fortsatt ikke i storform, men jeg er mye mere aktiv nå, i dagliglivet :-)
Sitter ikke like mye på rumpa, for å si det sånn :-) Noen ganger får jeg noen raptuser og mosjonerer litt, gjerne i sommerhalvåret, men jeg er ikke så flink til å holde det ved like.

Jeg er sikker på at du vil klare å gå ned de kiloene du ønsker!
Og du er kjempeflink som går turer, fortsett med det, det tjener du mye på.
Ønsker deg all mulig lykke med slankingen din :-))

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 22:48   #4
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Hei igjen

Hei Dreamy begynte å lure på hvor det hadde blitt av deg ja, om du hadde glemt oss! Koselig å høre fra deg igjen. Flott blogg har du også fått deg, grattis.
Du som har gått ned så mye som du har er til kjempeinspirasjon! Takk for at du deler!

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 09:17   #5
Peach
Medlem
 
Peach sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 84
Peach er på en erverdig vei

Sv: Hei igjen

Utrolig imponerende!!
Bøyer meg i støvet!!

__________________
Peach er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 16:50   #6
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hei igjen

Jeg er ikke mer utrolig enn dere andre her inne egentlig :-)
Synes det er mange flinke mennsker her, og det mener jeg virkelig.
Alle dere som kjemper med å gå ned i vekt...jeg vet hva som kreves, så dere kan alle strekke på halsen og rette ryggen og være STOLTE av dere selv.
Det er bare det at ting tar tid, og jeg har kanskje holdt på en stund lenger enn noen av dere?
Dere kommer videre dere også :-)

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 16:54   #7
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hei igjen

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Hei Dreamy begynte å lure på hvor det hadde blitt av deg ja, om du hadde glemt oss! Koselig å høre fra deg igjen. Flott blogg har du også fått deg, grattis.
Du som har gått ned så mye som du har er til kjempeinspirasjon! Takk for at du deler!

Å nei, jeg har ikke glemt forumet som ga meg lavkarbobrød og lavkarbopizzabunn....LOVE IT. Har skrevet om det i bloggen min også :-)
Det gleder meg masse at jeg kan inspirere andre, for dere vet, det er ingen umulig vei dere har gitt dere ut på nå, bare litt lang og til tider litt slitsom, men dere kommer i mål !

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 10:07   #8
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Hei igjen

Syns du er ei utrolig dame
Fantastisk at du vil dele dette med oss... kan hente mye inpirasjon fra deg

Kjempebra !!!

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 15:06   #9
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hei igjen

Opprinnelig lagt inn av Bellabo, her.

Syns du er ei utrolig dame
Fantastisk at du vil dele dette med oss... kan hente mye inpirasjon fra deg

Kjempebra !!!

Jeg blir så glad så glad når jeg får så mange hyggelige kommentarer :-))
Tusen takk.
Fint at dere blir blir inspirert, veldig bra!
Men vet dere, dere inspirerer også meg :-)
Dere inspirerer meg til å skrive her inne, dere inspirerer meg til å blogge.....og dere får meg i veldig godt humør.
Når det gjelder det å være utrolig.....vi er ALLE utrolige, glem ikke det!
Det handler om å hente det utrolige frem i lyset, for det finnes der, enten vi har kort eller langt hår, 20 eller 70 kilo overvekt, lite eller mye penger.....
Ikke gjem dere bort!

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbake igjen (igjen)... Fisken Ketolysekuren 7 01-08-07 22:17
På han igjen... Pianoman Lavkarbo generelt 5 25-07-05 23:22
Hei igjen bølla Ketolysekuren 0 18-05-05 09:54
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 07:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no